Zonde, want daarna zijn nog best wel een hoop goede nummers gemaakt door de heren...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:04 schreef nipeng het volgende:
Zo de mannen hebben al een aardige collectie albums. Voor mij persoonlijk is het bij Troublegum gebleven. Na het nummer Diane (ofzo) had ik geen behoefte meer in iets van Therapy.
Idd. Ik vind het wel mooi dat ze hun eigen ding blijven doen en toch altijd weer net iets anders zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef knars het volgende:
[..]
Zonde, want daarna zijn nog best wel een hoop goede nummers gemaakt door de heren...
Dat is wel kut zeg, ik ken ze helaas nog niet zo lang, pas een jaar of 2 en heb ze toch wel een keer of 5 gezien, wanneer je ook gaat het is altijd cool, de eerste keer kende ik maar een paar nummers maar daarna heb ik meteen cd's gekocht en sindsdien ben ik om, vette shit altijd, ieder concert, dus de volgende keer laat je je ex maar mooi liggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:55 schreef knars het volgende:
Ik loop ze sinds Tilburg 1994 al stelselmatig mis. Doordat ik het vergeet, afspraken niet kan verzetten of geen vervoer heb of andere bizarre shit. Meest vervelende misser was op Lowlands 2000 toen mn ex knock out ging waardoor ik een naar verluid fantastisch optreden heb gemist![]()
Dat is een EP. Net zoals Pleasure Death and Babyteeth eigenlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:55 schreef diedlaughing het volgende:
Moet bij de openingspost Hats of to the insane er niet bij?
Ja, ik moest ook effe twee keer kijken toen ik de affiche zag...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jezus.. dan zijn ze echt diep gezakt als ze in Spuugh spelenLetterlijk dan
Ach, ik heb ze dit jaar op het hoofdpopdium van Sziget gezien en vorig jaar op het hoofdpodium van Werchter.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:00 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook effe twee keer kijken toen ik de affiche zag...![]()
Ach, Spuugh is best een leuke zaal om te spelen, hoor. De Heideroosjes en Osdorp Posse en zo hebben daar ook gespeeld. Maar Therapy? had ik daar niet verwacht.. Misschien toch maar een kijkje gaan nemen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |