neequote:
je hebt me door...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:50 schreef -CRASH- het volgende:
Er moet toch iets in de buurt zijn...
He ... Jambo, draaien die camera![]()
Hij doet dat ook nog![]()
zit ie mee te lezen ofzo
We hebben ze weggejaagd met ons gegluurquote:
daar kun je toch helemaal niets meequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:16 schreef -CRASH- het volgende:
Ik heb een mail terug gekregen van NKorho
de coordinaten zijn
South 24 degrees 44 minutes.28 seconds.
Zo stond dit geschreven in de mail
Met dank aan Bianca uit NKorho![]()
Dat zijn geen kikkers, de eerste fokkers zijn gearriveerdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:12 schreef venomsnake het volgende:
Die geluiden worden steeds maffer van sommige kikkers..![]()
edit:
Stil.![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:16 schreef cptmarco het volgende:
[..]
daar kun je toch helemaal niets mee
Ja!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Echt een geweldige webcam is dit, hij haalt die uil gigantisch dichtbij, als je zag hoe ver die uil staat.![]()
Jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:50 schreef venomsnake het volgende:
Die uil blijft daar ook gewoon een half uur staan![]()
Vastgeplaktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:50 schreef venomsnake het volgende:
Die uil blijft daar ook gewoon een half uur staan![]()
quote:
Yepquote:
Nee! dan kunnen mensen ook op de lieve zebra's schieten die mij 's ochtends opt werk vermaken als ik wakker word met een bakkie koffiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:19 schreef Janetje het volgende:
Ik zei al eens dat ze een geweer moeten vastmaken aan die cam..
er heeft vanavond een uil een kikker opgegeten bij de poelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:20 schreef jna het volgende:
Die uil is gewoon aan het wachten tot er een muis naar hem toekomt![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Nee! dan kunnen mensen ook op de lieve zebra's schieten die mij 's ochtends opt werk vermaken als ik wakker word met een bakkie koffie![]()
jaquote:
Volgens mij zit er een kikker héél vlak bij de microfoon..quote:
De kikkerts weer nu jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:24 schreef Janetje het volgende:
[..]Die dan alleen ingezet mag worden bij een bepaald aantal 'irritantheidsstemmen'...
Die uil is er in ieder geval niet van onder de induk!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een kikker héél vlak bij de microfoon..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |