zoiets.... maar ik denk eerder zo'n kwaakding.quote:
alweer wegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:41 schreef EvilThijn het volgende:
Een holletje in een oude boomstam?
neequote:
Ja en een overijverige cameranegert die niks kan vindenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:49 schreef venomsnake het volgende:
Dusssss, ik heb alleen een brulkikker gemist?![]()
Kwaak....kwaak...kwaak...Probeer deze eens kwaaak...kwaaaaaakquote:
Ik ben direct binnen..heb je java enabeled?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Kwaak....kwaak...kwaak...Probeer deze eens kwaaak...kwaaaaaak
Ow srry..lol jij kon er wel opkomenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:01 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Ik ben direct binnen..heb je java enabeled?
Mischien een noord korea nucleaire oorlog cam?quote:
lol en nu is er zeker niemand?quote:
quote:
quote:
quote:
We zitten op ircquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:26 schreef EvilThijn het volgende:
Ik ben benieuwd of ik weer over brulkikkers droom![]()
Komt ook omdat je waterbuffels bedoelt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:23 schreef venomsnake het volgende:
Gnoes zijn ook al een poosje niet weer geweest..![]()
[afbeelding]
Blijf het een leuk plaatje vinden..
ow ja.. shit..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:32 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Komt ook omdat je waterbuffels bedoelt.![]()
Er zijn sowieso weinig poelbezoekers geweestquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:23 schreef venomsnake het volgende:
Gnoes zijn ook al een poosje niet weer geweest..![]()
[afbeelding]
Blijf het een leuk plaatje vinden..
lol maar daar zeggen we nietsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef fiedel het volgende:
nou valt dit topique stil omdat we op IRC zitten
Het heeft daar bijna hele dag geregend dus de beestjes drinken denk ik wel uit plassen enzoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:35 schreef Vava het volgende:
[..]
Er zijn sowieso weinig poelbezoekers geweest![]()
Ik zit daar niet hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef fiedel het volgende:
nou valt dit topique stil omdat we op IRC zitten
De kikkers ook niet....... meerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
lol maar daar zeggen we niets
IRC -out-![]()
Nu nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:40 schreef venomsnake het volgende:
vaak komt er dan een dier aan...![]()
soms ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |