Hierop:quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ann, dit is het origineel van die roofvogel, dus hiervan probeer ik een zw/w te maken.![]()
ja, jij mag... Maar had je al gelezen denk ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:05 schreef An24 het volgende:
Vorige deel:
FOT [SC] - Over plaatjes en muziekjes enzo
En weer verder...
Ik antwoordde:
[..]
Hierop:
[..]
Ook een leuke foto en wat ik altijd mooi vind, ook om zelf te proberen, is de zon weer te zien in de haren. Gewoon alsof de zon de haren streelt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:13 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[afbeelding]
zoals ik al zei...dit is mijn vriendinnetje anika
Die zijn gewist, overbodig en veelvuldig gekletsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:13 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Waar zijn nou alle andere pagina's van vandaag gebleven???
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
ja, jij mag... Maar had je al gelezen denk ik![]()
dat zal even een werkje zijn om dat over te kunnen laten komen in de foto denk??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ook een leuke foto en wat ik altijd mooi vind, ook om zelf te proberen, is de zon weer te zien in de haren. Gewoon alsof de zon de haren streelt.![]()
Even op "my active topics" klikken lief, kan je hem weer vinden. Rechts boveninquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:13 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Waar zijn nou alle andere pagina's van vandaag gebleven???
![]()
![]()
Wat ik nu zo mooi vind An, is dat beetje sinistere zien te krijgen met zw/w foto's. Dus met die roofvogel ook als voorbeeld, alsof hij de mist uitkomt zetten ... maar toch scherp. Weet ff niet hoe ik het anders verwoorden moet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:05 schreef An24 het volgende:
oh oke hahahaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Die zijn gewist, overbodig en veelvuldig geklets![]()
![]()
Deze is te scherp bedoel je? Daar is eens een hele discussie over geweest wat betreft zwart wit en dieren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wat ik nu zo mooi vind An, is dat beetje sinistere zien te krijgen met zw/w foto's. Dus met die roofvogel ook als voorbeeld, alsof hij de mist uitkomt zetten ... maar toch scherp. Weet ff niet hoe ik het anders verwoorden moet.
jaja dat had ik al gezien....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Even op "my active topics" klikken lief, kan je hem weer vinden. Rechts bovenin![]()
Tssssssss ...An heeft je gered hee, lief is ze wel ...of kan ze zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:17 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
oh oke hahaha
gaan we hier gewoon verder he hahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn smaak is scherp!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef An24 het volgende:
Deze is te scherp bedoel je? Daar is eens een hele discussie over geweest wat betreft zwart wit en dieren.
Met zo'n waas er over (mist die jij bedoeld) doe je naar mijn idee onder aan het karakter van het beest. Dat is lastig neer te zetten in zwart wit, tenzij je zware contrasten gebruikt. (En ik ben nog zachtjes geweest)
Natuurlijk An, natuurlijk doe ik het karakter van het dier daarmee teniet. Maar het si spelen, ook kijken naar mijn eigen kunnen. Ik zie nu wel in, dat ik dat met die mooie vogel (en natuurlijk met die moordfoto van mij:-) ) dit niet moet doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Deze is te scherp bedoel je? Daar is eens een hele discussie over geweest wat betreft zwart wit en dieren.
Met zo'n waas er over (mist die jij bedoeld) doe je naar mijn idee onder aan het karakter van het beest. Dat is lastig neer te zetten in zwart wit, tenzij je zware contrasten gebruikt. (En ik ben nog zachtjes geweest)
Klopt helemaal. Maar het is wel een steengoede foto hoor, die roofvogel...had hem echt niet beter gekregenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Natuurlijk An, natuurlijk doe ik het karakter van het dier daarmee teniet. Maar het si spelen, ook kijken naar mijn eigen kunnen. Ik zie nu wel in, dat ik dat met die mooie vogel (en natuurlijk met die moordfoto van mij:-) ) dit niet moet doen.
Dat kasteel is daar ook beter geschikt voor, maar die luchten moeten dan dreigender worden in zw/w. Ook daarmee ben ik aan het spelen geweest:-)
Met die foto van Anika ben je r best wel mee in de buurt, maar ook ik vind dit lastig om te doen en te verwezelijken als er zon is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:16 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
dat zal even een werkje zijn om dat over te kunnen laten komen in de foto denk??![]()
![]()
oh oke......kom maar opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Met die foto van Anika ben je r best wel mee in de buurt, maar ook ik vind dit lastig om te doen en te verwezelijken als er zon is.
Ik heb een vriendin van mij zo eens geprobeerd op de foto te zetten, zal eens kijken of ik hem vinden kan. Maar haal dan wel haar gezicht weg![]()
Dank je An! Hij had nog scherper gekund, met statief en commando "BLIJF!!! "quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar het is wel een steengoede foto hoor, die roofvogel...had hem echt niet beter gekregen![]()
jep..snap wat je bedoeldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Met die foto van Anika ben je r best wel mee in de buurt, maar ook ik vind dit lastig om te doen en te verwezelijken als er zon is.
Ik heb een vriendin van mij zo eens geprobeerd op de foto te zetten, zal eens kijken of ik hem vinden kan. Maar haal dan wel haar gezicht weg![]()
BB ...dit bedoelde ik
[afbeelding]
Let wel, ik ben geen pro, maar wou dit moment ook tussen het borrelen vastleggen en proberen er een goeie foto van te maken.
Deze vind ik te licht en naar mijn zin, die bomenlijn loopt te recht in het beeldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:33 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
oke laatste foto voor vanavond![]()
[afbeelding]
oke volgende missie dus haahahahahquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
BB ...dit bedoelde ik
[afbeelding]
Let wel, ik ben geen pro, maar wou dit moment ook tussen het borrelen vastleggen en proberen er een goeie foto van te maken.
Eg wel gaaf geworden ...toppie Anquote:
Eerst saturatie omlaag...toen helderheid en contrast flink omhoog. Verkleind en last but not least: verscherpt. Dit alles met paint shop pro Xquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eg wel gaaf geworden ...toppie AnZo is hij ook scherper, uiteraard! Heb je dit gedaan middels levels? Want binnen Photoshop Elements ben ik daar net ook ff mee aan het spelen geweest.
![]()
ik hoop ik ook?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
ja, jij mag... Maar had je al gelezen denk ik![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Want binnen Photoshop Elements ben ik daar net ook ff mee aan het spelen geweest.![]()
Das heul geen fotoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:51 schreef Bond het volgende:
[..]
ik hoop ik ook?![]()
Naja kijk maar:
[afbeelding]
heel simpel, maar vond dit wel een plaatje ervoor. Als je de grote wilt moet je evenmailen, die kreeg ik nl niet geupload
Dank je An, ik zal dit strax ook ff proberen. Dank je voor dit allesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Eerst saturatie omlaag...toen helderheid en contrast flink omhoog. Verkleind en last but not least: verscherpt. Dit alles met paint shop pro X
Dank je voor je moeite, maar zoals An zei ... in dit geval gewoon alleen de originelequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:51 schreef Bond het volgende:
[..]
ik hoop ik ook?![]()
Naja kijk maar:
[afbeelding]
heel simpel, maar vond dit wel een plaatje ervoor. Als je de grote wilt moet je evenmailen, die kreeg ik nl niet geupload
Hey Ynske, zoals je hier lezen kon, ze hebben me weten te overtuigen ...dus gaat een wereld open voor me.quote:
Dan hoef jij niet mee te helpen? Tssssssssssquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:09 schreef prupke het volgende:evening evveriewan
zo mijn ventje is lekker aan het klussen in de studio (vloertje leggen)
tegelvloer leggen is geen probleem voor me , maar laminaat moet je mij niet laten doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dan hoef jij niet mee te helpen? Tssssssssss![]()
![]()
Eg wel en de ander met camera klaar staanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:36 schreef prupke het volgende:
[..]
tegelvloer leggen is geen probleem voor me , maar laminaat moet je mij niet laten doen
Kun je nog niet alles afmaken dus, wel ff balen denk ik. Maar, daar heb je straks ook wat voor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef PKfotografie het volgende:
de vloer delen zijn op.
morgen maar meer halen.
(oppervlakte is ver 4 voudigd dus kom iets tekort )
wou eerst maar een deel van de kamer doen. maar gaat een stukje meer worden
Trusten Anquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:13 schreef An24 het volgende:
An gaat ook maar eens slapen. Morgen een cursusje diagnostiek bij zedendelinquenten. Volgens mij moet ik daarvoor een beetje wakker zijn![]()
Trusten![]()
morgen weer een dag.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Kun je nog niet alles afmaken dus, wel ff balen denk ik. Maar, daar heb je straks ook wat voor.![]()
![]()
Thanks Pquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi -B-B- Hij is tofBegin je al verslaafd te raken
![]()
![]()
* PdeHoog is klaar voor Blijdorp trouwens
Truste kletsmeierquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:50 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
oke...
welterusten allemaal......
(ej volgens mij heb ik dat eens eerder gezegt vandaag![]()
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo hee, deze is aardig wat groter dan eerstquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
oh hejj.....kijk eens wat ik toch nog in mijn archief vindt![]()
[afbeelding]
daar is ie dan ...in het grootje![]()
![]()
Lekker P. Jammer dat ik niet kan. Al overleg gevoerd hiero, met de auto kom ik vanaf Hoogvliet in de file terecht. Om dan nog op tijd weer thuis te zijn, redt ik nooit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi -B-B- Hij is tofBegin je al verslaafd te raken
![]()
![]()
* PdeHoog is klaar voor Blijdorp trouwens
Dat was toch al over de mail besproken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:17 schreef prupke het volgende:
[..]
ja hoi
had je wat te doen de 28 ste??
ja! tijd vliegt!quote:
je mail was een misschienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat was toch al over de mail besproken?
Ik moet iig werken. Dus voor mij gaat het over
Met nog het vriendelijke verzoek, toen in die mail, of ik de studio ooit nog wel eens mag komen proberen
hij WIL het gewoon niet lerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
Damn...kunnen we hem weer niet leren koken
Ik moest ook nog leren koken, geloof ik...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
Damn...kunnen we hem weer niet leren koken
Wacht maarquote:
Nou...een lekkere stoofschotel of zoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:36 schreef Xilantof het volgende:
@P.
Wat wil je dat ik kan koken dan?
kan ik alvast oefenen voor de volgende keer
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...een lekkere stoofschotel of zoen niet stiekem bij je pa in de leer gaan he
Sorryquote:
lijkt me lekkernquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryGingen we trouwens nog vlammetjes-zooi maken de 28e?
Woeiquote:
neem een recept mee. (worden dan wel bitterballen)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiZelf kroketten maken lijkt me ook wel tof om een keer te doen eigenlijk
Ik ga ff zoekenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:46 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
neem een recept mee. (worden dan wel bitterballen)
maar das bijna het zelfde toch?
maar bitterballen is beter snaken 's nachts
squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:48 schreef D70 het volgende:
als jullie zo doorgaan zet ik de frituur nog aan
Recept niet, maar je moet de ragout goed krijgenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:49 schreef prupke het volgende:
recept is niet moeilijk btw
ragout is hendigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Recept niet, maar je moet de ragout goed krijgenEn dat lijkt me het meest ingewikkelde
Maar goed....ik ga dat binnenkort ff uitproberen en dan weet ik meer
of een collega even uithoren en kijken of ik eens mee mag kijken met haar....hmmm....goed plan eigenlijk
Ik door de wekker om zo naar Blijdorp te gaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeiemorgen Yoni.
Tis ook vroeg, jammer dat ik door het lawaai het nest uitgejaagd ben.![]()
Zo hee, doe maar weer. Ik kan jammer genoeg niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:05 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik door de wekker om zo naar Blijdorp te gaan
Het wordt een heuze minimeet, want Xilantof gaat ook meequote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:06 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zo hee, doe maar weer. Ik kan jammer genoeg niet.![]()
Ja dat zeg ik netquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Het wordt een heuze minimeet, want Xilantof gaat ook mee
jottummm...blijdorp........ik wil meequote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:05 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik door de wekker om zo naar Blijdorp te gaan
Je bent welkom hoor!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:09 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
jottummm...blijdorp........ik wil mee![]()
![]()
Tssssssssssssss .... Pie kijkt wel op de website van Blijdorp hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Het wordt een heuze minimeet, want Xilantof gaat ook mee
Edit:dat kwam ie zelf ook net vertellen dus
Man! trek er op uit!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tssssssssssssss .... Pie kijkt wel op de website van Blijdorp hoor![]()
![]()
Goeiemorgen Xil.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:07 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga ook richting blijdorp!
Jammer dat ik nu mijn nieuwe lens nog niet kan proberen die ik morgen ontvang
Nee, kan alleen heel ffies weg, wat te weinig is om naar Blijdorp te gaan. De enige optie die ik eigenlijk heb is met de auto, en dat redt ik met het fileverkeer never.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Man! trek er op uit!
Als ik hier uit 't raam kijk zie ik een strak blauwe lucht!
Goeiemorgen BB.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:10 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
maar ja helaas volgende keer beter
ahuquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeiemorgen BB.
Ook vette pech voor jou dus, maar je had toch zin in strijken![]()
![]()
aaahhhhhhhh creepiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik heb weer een functie ontdekt in Photoshop Elements, die nog van pas kan komen ..het heet Sponge Tool. Best creepie dingen mee te maken![]()
[afbeelding]
Maar je kwam toch al verkreukeld uit bed tochquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:17 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ahujaja tuurlijk
hahah nee moet wel he ken moeilijk verkreukeld voor de dag komen![]()
maar goed kop op we gaan er weer tegen aan vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:23 schreef PeRi het volgende:
Veel plezier.
Xila neemt me dit keer niet mee.
Same here. Het weer en de natuur schreeuwen om foto's... Heerlijk licht in dit jaargetijde.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:17 schreef umberrella het volgende:
Het zonnetje schijnt.. helaas moet ik centjes verdienen... anders liep ik nu lekker buiten te zwerven...
Maak me gekquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:43 schreef Yoni het volgende:
Blijdorp was super vanmorgen! Heeeeeeerlijk weer, lekker rustig! Echt perrrrrrfect!
En gezellig was 't ook
Hier nog 1. Cursusje stelde geen reet voor en nu thuis fijn nog een eindopdracht van een andere cursus maken. O ja en tussendoor iedereen gek bellen om voor vrijdag mijn huis rond te hebben....en ga nu niet zeggen dat stress goed voor je isquote:
http://www.singel54.nl/therapie/depressieprint.html#schemabeckquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
Is die opdracht nou nog niet afgerond![]()
Heb ik toestemming gegeven om over mij te schrijven? Hè?! Ja, ik weet dat je me afluistert via mijn verwarming! Hahaha, had je niet gedacht he? Maar ik kan ook in jouw hoofd kijken, want ik heb een rode badmuts, mwoehahaha!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:29 schreef An24 het volgende:
http://www.singel54.nl/therapie/depressieprint.html#schemabeck
http://www.depression-guide.com/dsm4.htm
En prop dit alles maar eens in een casus van een jongen met een obsessief compulsieve persoonlijkheidstoornis die ook psychoses heeft![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:35 schreef freud het volgende:
[..]
Heb ik toestemming gegeven om over mij te schrijven? Hè?! Ja, ik weet dat je me afluistert via mijn verwarming! Hahaha, had je niet gedacht he? Maar ik kan ook in jouw hoofd kijken, want ik heb een rode badmuts, mwoehahaha!!
Da's geen excuus hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:29 schreef An24 het volgende:
[..]
En prop dit alles maar eens in een casus van een jongen met een obsessief compulsieve persoonlijkheidstoornis die ook psychoses heeft![]()
Hmmmm...dat excuus ga ik ook gebruiken richting kantoor denk ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:52 schreef An24 het volgende:
[..]
jawel...want gewone werk gaat ook gewoon door...en in de weekenden ben ik vrij![]()
Goeie revalidatiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:53 schreef Ynske het volgende:
Gut wat is werken vermoeiend
ben vandaag 3 uurtjes op kantoor geweest en heb geen zak uitgevoerd, alleen zitten ouwehoeren
Lekker en fijn voor juliequote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:43 schreef Yoni het volgende:
Blijdorp was super vanmorgen! Heeeeeeerlijk weer, lekker rustig! Echt perrrrrrfect!
En gezellig was 't ook
Ligt er aan hoe je het bekijkt An. Stress is ook niet goed, maar als je wilt afvallen ... perfect (van 115 naar 83 in 4 maand tijd).quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier nog 1. Cursusje stelde geen reet voor en nu thuis fijn nog een eindopdracht van een andere cursus maken. O ja en tussendoor iedereen gek bellen om voor vrijdag mijn huis rond te hebben....en ga nu niet zeggen dat stress goed voor je is![]()
![]()
Terinq An, heavy stuffquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Weeg maar 58...heeft niet veel nut bij mijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt An. Stress is ook niet goed, maar als je wilt afvallen ... perfect (van 115 naar 83 in 4 maand tijd).![]()
Klopt, maar wel leuk. Moet alleen nog verzinnen hoe ik hier de taxatie van het recidive risico in moet verwerkenquote:
Dan heb je nog wat te bestuderen dus, maar hier zijn genoeg recidivistenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel leuk. Moet alleen nog verzinnen hoe ik hier de taxatie van het recidive risico in moet verwerken![]()
![]()
Maarreuhhh, best lekker plaatje PDJ...lijnenspel okay, zwart wit okay...![]()
Eg nie, dan blijf ook maar lekker zo ... je moet je niet verschuilen kunnen achter een lantaarnpaal.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Weeg maar 58...heeft niet veel nut bij mij![]()
14,2quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel leuk. Moet alleen nog verzinnen hoe ik hier de taxatie van het recidive risico in moet verwerken![]()
![]()
http://www.reclassering.nl/srn_content.asp?pid=123&print=quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:30 schreef Vliegvrager het volgende:
Bronvermelding wordt op prijs gesteld
Ja! ikke!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
GoeieavondIemand nog leuke foto's gemaakt vandaag
![]()
Show mequote:
Ja hallo! ik ben net thuisquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Show meMoet die van mij nog van de CF aftrekken
Ga doen dan, is leuker dan een stomme eindopdracht waar ik nog steeds mee bezig benquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Show meMoet die van mij nog van de CF aftrekken
Verkeerde kan op gesynched?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
P, 1 foto van mij heb ik hier neergezet.. Goeieavond allemaal. Ik heb ff een megapesthumeur en het erg is, kan niet ff lekker keihard te keer gaan. Heb doro me Nokia N80 te linken aan Outlook, mijn complete adressenbestand (meer dan 100) verknald. gloeiende .....
Eerst ff een conversie aanzetten op kantoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga doen dan, is leuker dan een stomme eindopdracht waar ik nog steeds mee bezig ben![]()
![]()
Nee, vanaf de pc naar de phone. Had net in Outlook alles aangepast en up tot date gebracht. Voor alle zekerheid heb ik de phone leeggemaakt, dus makkie toch?quote:
Nou...vermoedelijk ziet de sync-software de verwijderingen als latere wijzigingen dan outlook en dan pakt-ie diequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nee, vanaf de pc naar de phone. Had net in Outlook alles aangepast en up tot date gebracht. Voor alle zekerheid heb ik de phone leeggemaakt, dus makkie toch?![]()
Ik had gekeken hoe de instellingen stonden, dus ook ingesteld dat van de pc naar de phonequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...vermoedelijk ziet de sync-software de verwijderingen als latere wijzigingen dan outlook en dan pakt-ie dieEigenlijk zou er een conflict-situatie op moeten treden, maar ik vermoed dat er OF een instelling niet goed staat OF dat de software dat niet aankan
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Tijger was verstoppertje aan het spelenWe zagen hem toch
quote:
altijd he........wai nut....its a beautiful dayquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En wat ben jij vrolijk vandaag...?
Hier ook nix met het weer. zou ook niet zo best worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:49 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh PDJ!
@ -B-B-:
Hier is het nog niet echt mooi weer...
Grauw en mistig.
Maar ik heb geen spectaculaire dingen op dep lanning staan. Ik zie alleen al dat de vlucht, waarvan ik wat mensen moet wegplukken, al een uur vertraging heeft op schiphol...
Neuhquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wordt dus een lange zit op Schiphol.
Dat scheelt weer, beter dan daar een paar uur te zitten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Neuh
Ik zit nu nog thuis. En ik check gewoon steeds hoe laat ze aankomen.
Maar hun originele tijd is nu met een uur vertraagt. dus ik kan gewoon een uurtje langer thuis blijven. Veel meer vertraging zullen ze niet krijgen omdat ze nu al lang en breed in de lucht zitten.
Dus ik mag gewoon een uurtje later weg van huis
Da's een uur langer wachten op je lenzenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:55 schreef Xilantof het volgende:
Dus ik mag gewoon een uurtje later weg van huis
Ja dat ook. Maar goed, dat overleef ik ook welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's een uur langer wachten op je lenzen
Hij leeft nog!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:32 schreef Mauro het volgende:
Hoi!
Ik dacht, laat ik ook maar weer eens wat van me horen hier
Hoe is het hier?
Nog leuke rellen geweest in de afgelopen periode? Of is het allemaal pais en vree geweest?
Hey Mauroquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:32 schreef Mauro het volgende:
Hoi!
Ik dacht, laat ik ook maar weer eens wat van me horen hier
Hoe is het hier?
Nog leuke rellen geweest in de afgelopen periode? Of is het allemaal pais en vree geweest?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:01 schreef FReNsJ het volgende:
heb me ff (5min ofzo) beziggehouden met een site te maken die alle prentjes (320*240) die ooit gemaakt kunnen worden genereert, random dooreen![]()
iemand zin om een mooi buitenaards strand te zoeken ofzo? de mogelijkheden zijn legio! (natuurlijk heb je wel maar 0.001% kans op een foto maar goed)
klikkie
moest je toevallig iets anders dan ruis vinden, neem dan zeker een screenshot want je hebt een primeur
de bedoeling is dus dat ik nooit meer fotos maak, maar deze site (of offline zetten als gewone exe) mijn fotos laat genererendan zoek ik de heeele dag naar fotos tussen het ruis, en heel soms heb ik er dan wel een van bv een ongeval dat nog moet gebeuren enzo
(lees heel heeeel heeeeeeel soms :p)
niet dat ik dat echt ga doen, maar het idee is er...![]()
sjeezes... 1 uur al![]()
slaapwel!
Ja! en dan is er ineens weer genoeg te belevenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:46 schreef Mauro het volgende:
Eens kijken of ik mijn kloon ge-unbanned kan krijgen
YVONNE!!!!!!!
KOM EENS HIER! IK WIL MIJN KLOON TERUG!
reltijd!
Nix te beleven? Hele brabant meet topic vol geweest over het weigeren van mensen op FOT meets omdat ze te lelijk zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:45 schreef Mauro het volgende:
Ja ik leef nog Xil!
En damn..... wat saai als er hier niks te beleven valt
Er is hier wel wat te doen hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:01 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben stiekem aan het spijbelenLekker uitgeslapen en thuis gebleven ipv naar kantoor. Begin 't wel een klein beetje zat te worden dat niks doen. Kom op met die projecten, kwil werken!
Yoni is geen functioneel beheerderquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is hier wel wat te doen hoorLekker functioneel bezig zijn dan he
Regel jij dat even ok? Ik neem vanmiddag even 2 uur op, lekker vroeg sporten, morgen meer tijd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog zegt: we schaffen dat werk af
Der was wat met uitstralingquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:31 schreef Mauro het volgende:
Die rel over het weigeren van modellen "omdat ze lelijk is" heb ik meegekregen via andere kanalen
En met de Sate-koning-van-het-noorden () is het prima
Te***gquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:31 schreef freud het volgende:
Voor de UFO gelocigen onder ons...
Hoe hebben ze deze bewerkt?
Je hebt de smaak te pakken begrijp ikquote:
En wat is daar op tegen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt de smaak te pakken begrijp ik![]()
ja vreselijk verslavend dit zeg ppffff...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt de smaak te pakken begrijp ik![]()
Je bent wel druk hequote:
Jajaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:12 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
nee hoor ...ben normaal gesproken de rustheid zelfe hoor![]()
![]()
vraag maar aan an![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
Die laatste ziet er goed uit
Zegguh -B-B-, heb je de editknop wel eens gevonden![]()
Da's dat knopje aan de rechterkant met zo'n pennetje erbij
was dat dan voor ietsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
Die laatste ziet er goed uit
Zegguh -B-B-, heb je de editknop wel eens gevonden![]()
Da's dat knopje aan de rechterkant met zo'n pennetje erbij
Zeg, schatje van me...krijg je nu spontaan door FOK last van ADHD of zouquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:37 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
was dat dan voor iets![]()
gebeurt toch niks engs he![]()
![]()
Het bewijsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeg, schatje van me...krijg je nu spontaan door FOK last van ADHD of zouLekkere stuiterballetje
![]()
Die dingen kun je volgens mij bestellenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:43 schreef An24 het volgende:
An is ziellug.
Had een shootje op het werk met collega's Voor de fotowedstrijd, flikkert (en ik weet heeeel zeker dat mijn tas dicht zat) mijn camera uit mijn tas, op de vloer. Nu is het batterij klepje naar de klote en moet ik met plakband Macgyveren...![]()
Enig idee of dit makkelijk te fixen/bijbestellen of wat dan ook is? Voel me gehandicapt![]()
Hier heb ik er ook wel een stapel van. Mooi land ja, maar de bergen in met een volle dslr rugzak op is toch iets minder...quote:
Ik denk dat hij alleen losgeschoten is. Het scharniertje is namelijk op een veertje gemonteerd, zodat je makkelijk het klepje eraf kan halen voor de grip. Komt binnenkort wel goed johquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:43 schreef An24 het volgende:
An is ziellug.
Had een shootje op het werk met collega's Voor de fotowedstrijd, flikkert (en ik weet heeeel zeker dat mijn tas dicht zat) mijn camera uit mijn tas, op de vloer. Nu is het batterij klepje naar de klote en moet ik met plakband Macgyveren...![]()
Enig idee of dit makkelijk te fixen/bijbestellen of wat dan ook is? Voel me gehandicapt![]()
Wat voor cam had jij ook alweer? een eos toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:43 schreef An24 het volgende:
An is ziellug.
Pfff you saved my day.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die dingen kun je volgens mij bestellenff langs de fotozaak lopen
Of anders eens rond gaan kijken naar een batterypack
Iets duurder maar staat wel veeeeeeeeeeeeeel toffer
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeg, schatje van me...krijg je nu spontaan door FOK last van ADHD of zouLekker stuiterballetje
![]()
Op de motor heb je daar niet zo'n last van hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:45 schreef freud het volgende:
[..]
Hier heb ik er ook wel een stapel van. Mooi land ja, maar de bergen in met een volle dslr rugzak op is toch iets minder...
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:45 schreef freud het volgende:
[..]
Hier heb ik er ook wel een stapel van. Mooi land ja, maar de bergen in met een volle dslr rugzak op is toch iets minder...
[..]
Ik denk dat hij alleen losgeschoten is. Het scharniertje is namelijk op een veertje gemonteerd, zodat je makkelijk het klepje eraf kan halen voor de grip. Komt binnenkort wel goed joh.
http://portal.etbass.nl/partsportal/parts-per-model.asp?id=436quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Nope, het kleine plastic dingetje waar hij in valt als hij dicht gaat is afgebroken
![]()
Zoiets zocht je?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Nope, het kleine plastic dingetje waar hij in valt als hij dicht gaat is afgebroken
![]()
@ ccc: 300D ja
OOOHHHWWWWWquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:43 schreef An24 het volgende:
An is ziellug.
Etbass is de service-organisatie voor Canon NL. Redelijk betrouwbaar dusquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:52 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zoiets zocht je?
http://portal.etbass.nl/partsportal/parts-per-model.asp?id=436
Geen idee hoe betrouwbaar die lui zijn maar het lijkt op het onderdeel wat je zoekt
duhquote:LOL PdH ppl gezocht op eos 300d batterijklepje?
Getver An, das inderdaad zwaar kloten. Ik zou niet weten hoe je dit aanpakken kunt of moet, tenzij opsturen naar Canonquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:43 schreef An24 het volgende:
An is ziellug.
Zorg jij eens voor een lekker!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:17 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
nou....ga maar weer eens voor een lekker zorgen![]()
laterzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben voor!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:01 schreef freud het volgende:
Het wordt trouwens tijd voor een ba-meet...
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:01 schreef freud het volgende:
Kun je dat eten?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:01 schreef freud het volgende:
Ba-meet met knoflooksausquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dan wel met knoflooksausgraag
Wat een rare combinatie...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dan wel met knoflooksausgraag
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Met zelf gefrituurde kroepoek en gebakken banaan![]()
Die kende ik alquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
banaanvragen zijn niet toegestaan op Fok!
![]()
Bami met knoflooksaus. Komt uit het noorden zeker... Barbaar!quote:
Weet ik niet, kunnen ze in het westen denk ik ook wel makenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:41 schreef freud het volgende:
[..]
Bami met knoflooksaus. Komt uit het noorden zeker... Barbaar!
Je moet een beetje speels met die woorden/klanken omgaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:57 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
![]()
![]()
![]()
misschien rare vraag hoor......![]()
wat is ba-meet??![]()
Best goed te eten zelfsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je moet een beetje speels met die woorden/klanken omgaan.
En het is te eten.
Ik maak dan bami, en we nemen vooral GEEN foto's, maar lekker eten en ouwehoeren. Ik kan namelijk geen bami maken voor 1 persoon, en dus maar voor veel mensen!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:57 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
![]()
![]()
![]()
misschien rare vraag hoor......![]()
wat is ba-meet??![]()
ja dan zal ik denken aan bami zonder Tquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je moet een beetje speels met die woorden/klanken omgaan.
En het is te eten.
ah zo.....klinkt gezellig....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:04 schreef freud het volgende:
[..]
Ik maak dan bami, en we nemen vooral GEEN foto's, maar lekker eten en ouwehoeren. Ik kan namelijk geen bami maken voor 1 persoon, en dus maar voor veel mensen!
Zeg liefie, doe jij beetje rustig met de smily boiler? dalijk moeten wij het met alleen koude tekst doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:05 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ja dan zal ik denken aan bami zonder T![]()
![]()
Ik ben beaam het allebei!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:06 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
ah zo.....klinkt gezellig....![]()
![]()
en lekker![]()
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. wist wel dat het bami wasquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:04 schreef freud het volgende:
[..]
Ik maak dan bami, en we nemen vooral GEEN foto's, maar lekker eten en ouwehoeren. Ik kan namelijk geen bami maken voor 1 persoon, en dus maar voor veel mensen!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:08 schreef CocaColaLight het volgende:
-B-B- Smiley's zijn niet verplicht hoor
Maar het mag wel hoorquote:
Hoezo??? is na 1000 smily's de smily's op dan??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeg liefie, doe jij beetje rustig met de smily boiler? dalijk moeten wij het met alleen koude tekst doen![]()
![]()
Zal ik je in de waan laten? haha grapje hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:14 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Hoezo??? is na 1000 smily's de smily's op dan??
nuh, nog maar dit topic is wel bijna opquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:14 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Hoezo??? is na 1000 smily's de smily's op dan??
trusten liefquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Zal ik je in de waan laten? haha grapje hoor.
Luitjes ik ga slapen, tot laters![]()
oke nog 1 om het af te leren danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
nuh, nog maar dit topic is wel bijna op
Truste An
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Help dan ff om hem vol te maken -B-B-
Doei hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |