ik had tot dusver geloof ik nog geen mailtje van je gehad, hopelijk nu welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:01 schreef Siegfried het volgende:
Wederom gedaan
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:01 schreef Siegfried het volgende:
Wederom gedaan
Klopt, maar ik had je wel gemaild maar jij niet ontvangenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:12 schreef Patch het volgende:
[..]
ik had tot dusver geloof ik nog geen mailtje van je gehad, hopelijk nu wel
okeejquote:Op donderdag 16 november 2006 10:57 schreef ranja het volgende:
Ik heb het al eerder beloofd maar ik ga binnenkort echt eens kijken wat ik wel kwijt wil
Global Heresy is trouwens leukAls je van muziek houdt dan.
Ik schrap dan liever The Butterfly effectquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:26 schreef Patch het volgende:
Okeej, laten we alvast Robbie Williams schrappen.
Dan hebben we 6 van mijn DVD´s tegen 5 van jou...
okeej, mail mequote:Op donderdag 16 november 2006 17:14 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Ik schrap dan liever The Butterfly effect
tientje incl. verzenden dan maar?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:08 schreef Ednet het volgende:
8. 2 Fast 2 Furious; aktie met Paul Walker en Eva Mendes
Hoeveel zou je hiervoor willen inc verzenden? Ik heb mijn gehele dvd collectie pas geleden als kado gedaan aan mijn broertje dus heb niks meer te ruilen.
okeejquote:Op donderdag 16 november 2006 18:25 schreef Ednet het volgende:
Ik haak af sorry, kom er net achter dat ik met een actie van de Free Record Shop 5 euro ervoor betaal. (zonder die actie is ie overigens 7 euro)
ik zie dat er al 1 dvd van mijn lijstje die ik graag wilde is verkocht, dus welke nog meer schrappen?quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:32 schreef Patch het volgende:
Dus:
American Girl
Griezelbox met 3 films; The Source, Night Orchid & The W/Bind
Deuces
Sexy Boys
Snapshot
en Waking the Dead
tegen
-DVD The interpreter
-DVD Cold creek manor
-DVD Robbie williams, live at knebworth 2003
-DVD The Glow
-DVD Man thing
ik ookquote:
Tegen Chocolat dan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:31 schreef Sasandra het volgende:
Ik ben geinteresseerd in Manhattan murder mystery.
Ik heb helaas niet zoveel te ruilen: Je kunt kiezen tussen Chocolat en Ladies room.
Donequote:Op dinsdag 21 november 2006 17:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Tegen Chocolat dan.
Mail me: razookicksass@hotmail.com
niks te dankenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |