Ik denk het welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:38 schreef Spyronius het volgende:
kunnen we weer zeker zo lang wachten op een casus?
Behalve dat hij t niet doet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:44 schreef DDM het volgende:
[afbeelding]
Om te tijd te vullen speciaal voor de Spyronius deze foto. Wat is hier fout aan?
Kloptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:45 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Behalve dat hij t niet doet?
Klik eens op je link, de diagnose staat onder de foto.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:44 schreef DDM het volgende:
[afbeelding]
Om te tijd te vullen speciaal voor de Spyronius deze foto. Wat is hier fout aan?
Saaiheid. Je gaat klassikaal een lijstje invullen om een P-drug te kiezen (je weet wel, met die vier dimensies: werkzaamheid, veiligheid, toepasbaarheid en prijs). Daarnaast nog wat nutteloze opdrachten zoals "zoek in het FTK op welke geneesmiddelengroep je moet hebben voor de behandeling van osteoporose".quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:50 schreef ArendBarend het volgende:
Wat kan ik verwachten van mn eerste practicum farmacotherapie?
Haha ja weet ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:51 schreef m021 het volgende:
[..]
Klik eens op je link, de diagnose staat onder de foto.![]()
Long wegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:53 schreef DDM het volgende:
[..]
Haha ja weet ikMaar ik bedoelde: wat is er dan fout op de foto
Nee geen CIT. Keuze slaat op het aanbod van het project wat op zichzelf verplicht isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:59 schreef m021 het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens - in het kader van een verplicht keuzeproject (contradictio in terminis?) - meegelopen op de CCU. Geweldig: 5x een patiënt gezien en de rest van de ochtend toegekeken hoe artsen formulieren en statussen invulden.
Ze kunnen artsen beter een cursus boekhouden laten doen, gaat vast sneller dan 6 jaar geneeskunde.
Jeetje en jij bent eerste jaars? Geloof ik niets vanquote:
Naja niet helemaal waar, want als het echt is wat onder die foto staat, dan is de long er nog wel, maar is hij ingeklapt, door een blokkade aan de bronchie.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:03 schreef DDM het volgende:
[..]
Jeetje en jij bent eerste jaars? Geloof ik niets vanJe bent minstens een vierde jaars want je hebt een goed medisch inzicht
.
Edit: Nuna verzin jij eens een casus met wat je tot nu toe geleerd hebt
Leren ze je dat soort dingen bij BMW? Of komt die kennis ergens anders vandaan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:12 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Naja niet helemaal waar, want als het echt is wat onder die foto staat, dan is de long er nog wel, maar is hij ingeklapt, door een blokkade aan de bronchie.
Er zit een verschil in de werkelijkheid en de radiologische termen. In dit geval is de (normale) longcontour weg. Ja oke long weg is wel heel simpel gezegd, maar het is wel juistquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:12 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Naja niet helemaal waar, want als het echt is wat onder die foto staat, dan is de long er nog wel, maar is hij ingeklapt, door een blokkade aan de bronchie.
Mja, ik heb nog niet echt ziektebeelden gehad enzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:03 schreef DDM het volgende:
[..]
Jeetje en jij bent eerste jaars? Geloof ik niets vanJe bent minstens een vierde jaars want je hebt een goed medisch inzicht
.
Edit: Nuna verzin jij eens een casus met wat je tot nu toe geleerd hebt
Naja als de les heel saai is, wil ik nog wel eens de andere college zaal in het gebouw pakkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:15 schreef m021 het volgende:
[..]
Leren ze je dat soort dingen bij BMW? Of komt die kennis ergens anders vandaan?
Maar heeft die prof nooit iets verteld tijdens de anatomie van de thorax over mogelijke ziektes? Dan zoek je even wat symptomen erbij en je verzint een verhaal, met een beetje pech krijg je zo'n vaag verhaal als bij mij en met een beetje geluk weten ze hetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:20 schreef Nuna het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog niet echt ziektebeelden gehad enzoBen nu bezig met de anatomie van de thorax en het abdomen uit de pluizen. Tja, wat kan ik daarover vragen?
Over welk bloevat loopt de nervus laryngeus recurrens dexter. Hehe nee dat is te banaal en te simpel. Oke wie brengt een nieuwe casus?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:20 schreef Nuna het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog niet echt ziektebeelden gehad enzoBen nu bezig met de anatomie van de thorax en het abdomen uit de pluizen. Tja, wat kan ik daarover vragen?
Kijk iets dat ik weet!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:25 schreef DDM het volgende:
[..]
Over welk bloevat loopt de nervus laryngeus recurrens dexter. Hehe nee dat is te banaal en te simpel. Oke wie brengt een nieuwe casus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |