quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:30 schreef AlohaXa het volgende:
ik denk dat hij ziek is.
flikker es op.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:36 schreef AlohaXa het volgende:
en misschien omdat hij een slechte vegetarier is
Waarom? Ik mag toch wel proberenquote:
Volgens mij is dat de vraag niet. In de casus staat toch al dat hij lijdt aan Osteomalacie, dus de botbreuken hoeven niet verklaard te worden. Volgens mij wordt er gevraagd wat de oorzaken zijn van de slechte nierfunctie en ''kinderen krijgen niet wil lukken''. Of zit ik er nu helemaal naast?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:58 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Waarom? Ik mag toch wel proberen![]()
Stel dat die man zo weinig in de zon komt en een slechte vegetarier is waardoor hij een flinke vitamine d te kort heeft, dan zou het ook kunnen leiden tot die complexe botbreuken.
Bijschildklier hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:44 schreef m021 het volgende:
Uh,
schildklierdysfunctie, waardoor tekort aan calcitonine, waardoor osteomalacie
?
Dacht ik omdat je een renale osteodystrofie ontwikkelt en omdat je prolactine omhoog gaat omdat je GFR verminderd is. Aan de andere kant geeft prolactineverhoging meer gyneacomastie -en impotentieklachten. Ik ga verder denkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:17 schreef mol_air het volgende:
kan, maar verklaard niet de osteomalacie of de kinderwens-klachten. Althans, niet direct.
Ja ik dacht al dat je over het antwoord in mijn zware metalen post had gelezen, maar goed. Wat mij betreft mag de drol een casus posten. Want ik flikker nu eens opquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:22 schreef mol_air het volgende:
AlohaXa gaat met de hoofdprijs naar huis.
Je mag een nieuwe casus verzinnen! Of mag Repeat eerst nog?
Ik wilde er niet al te opvallend op in gaan, dan was het wel vrij makkelijk geworden!quote:Ja ik dacht al dat je over het antwoord in mijn zware metalen post had gelezen, maar goed
Dan gaan we je missen hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:26 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat je over het antwoord in mijn zware metalen post had gelezen, maar goed. Wat mij betreft mag de drol een casus posten. Want ik flikker nu eens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |