Gisteren ook gezien in de sneak, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:15 schreef Morrigun99 het volgende:
Babel
Wederom een indrukwekkend en meeslepende mozaïek vertelling van Iñárritu (Amores Perres, 21 Grams). Dit maal met een hele oude Brad Pitt in een hoofdrol, evenals Cate Blanchett en Gael García Bernal (Ché uit The Motorcycle Diaries). Weinig op af te dingen, behalve het feit dat het verhaal rondom het Japanse meisje uit de toon valt en we het allemaal al eens eerder gezien hebben.
Maar waarschijnlijk heeft Iñárritu deze film gemaakt om Paul Haggis aan te tonen hoe je wél een goede mozaïek vertelling tot stand laat komen, zonder er een te dik moraal bovenop te leggen.
Iñárritu mag nu wel eens iets nieuws gaan proberen, maar afgezien daarvan is ook Babel weer de moeite waard.
Ja.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:09 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik heb het boek niet gelezen, ben niet zo'n lezer. Maar iedereen die ik erover hoorde was zeer positief, ook de mensen die minder geïnteresseerd zijn in kunst, symbolen en geschiedenis. Waarom is 't dan matig, slecht geschreven en overschat? Er zijn weinig boeken die zo'n groot publiek hebben weten te trekken. Of is het het literatuurequivalend van Titanic
[..]
Ik moet toegeven dat ik weinig romans lees, maar ik kon van The Da Vinci Code wel genieten eigenlijk. En van de film totaal niet. En al is het boek goedkoop en slecht gelezen, blijkbaar is het leuk genoeg om zoveel lezers te trekken. Ik ga echt niet beweren dat het een literair hoogstandje is, maar je kan je gaan afvragen wat de waarde van 'slecht' is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja.
Het is slecht geschreven met goedkope spanningsbogen regelrecht het het "Thrillers schrijven voor beginners"-handboek etc. En aangezien veel mensen (ook in mijn omgeving) heel positief erover zijn, is het dus overschat.
Dan kom je in een discussie die je over elke kunst en dus ook film kan houden. Het gelijk van de massa en de kassa tegenover dat van de critici en de snob.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:45 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik weinig romans lees, maar ik kon van The Da Vinci Code wel genieten eigenlijk. En van de film totaal niet. En al is het boek goedkoop en slecht gelezen, blijkbaar is het leuk genoeg om zoveel lezers te trekken. Ik ga echt niet beweren dat het een literair hoogstandje is, maar je kan je gaan afvragen wat de waarde van 'slecht' is.
Open eens een Fotoboek ofzo!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:47 schreef dRobje het volgende:
eergister ook nog weer een keer The girl next door gezien![]()
Da's The Girl's Back Door!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:57 schreef dRobje het volgende:
[..]
ff een goede indruk van de film ..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:57 schreef Doff het volgende:
Chinatown (Roman Polanski, 1974)
Perfecte film. Met het kijken van de eerste scene weet je gewoon dat het een geweldige film is. Verhaal is pakkend, (niet te complex, wél spannend), sfeer is goed, Nicholson is geweldig, muziek is erg mooi en het camerawerk levert ook wat mooie plaatjes op. Zou wel eens een van mijn favoriete films kunnen worden.
Nou weet ik tenminste ook waar je avatar vandaan komtquote:
Nee, hier zitten nog 2 die er niet veel aan vonden... Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef cwk het volgende:
Ik ben werkelijk de enige die TYFS niets vind.
Deel 3 ging idd nergens over, iets met robots een een evilgast die iedereen beinvloed met filmpjes van de TV, whatever...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:13 schreef WesHell het volgende:
[..]
Nee, hier zitten nog 2 die er niet veel aan vonden... Smaken verschillen.
Gister hebben we de volgende delen van Halloween gezien.
Halloween III: Season of the Witch (1982)
Halloween 4: The Return of Michael Myers (1988)
Halloween 5
Deel 3 vond ik niet echt veel aan,
Op video gezien, maar die zou ik graag nog eens op DVD willen zien. Bijzonder sfeervolle en stijlvolle film.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:57 schreef Doff het volgende:
Chinatown (Roman Polanski, 1974)
Perfecte film. Met het kijken van de eerste scene weet je gewoon dat het een geweldige film is. Verhaal is pakkend, (niet te complex, wél spannend), sfeer is goed, Nicholson is geweldig, muziek is erg mooi en het camerawerk levert ook wat mooie plaatjes op. Zou wel eens een van mijn favoriete films kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |