Ik twijfel, Anubis en ik zijn behoorlijk aan het kwakkelen op dit moment en dan 's nachts een koud bos in is dan ook niet ideaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef nokwanda het volgende:
maar wie gaan er nu allemaal wel?
Njah, dan ben ik er gewoon niet bij deze keer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:08 schreef Causa het volgende:
Papabear en ik twijfelen niet meer. Dus wij zien wel wie er nog meer zijn. Of niet.
Alicey, terugweg over utrecht is tegen de zestig kilometer om, dat is eigenlijk nogal veel![]()
qua reis is het de andere kant op, nml. flevoland, dijk, enkhuizen enz. voor ons.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Njah, dan ben ik er gewoon niet bij deze keer.
Ja vandaag zou het regenen, morgenochtend ook, maar dan zou het droog worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... het wordt voor jullie een Solse Nat meet. Ik zal zo even een paar foto's uploaden van vanmiddag
Er is hier in de afgelopen week 100mm gevallen... als het vanaf nu 40º wordt is het nog zeiknat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:03 schreef Causa het volgende:
[..]
Ja vandaag zou het regenen, morgenochtend ook, maar dan zou het droog worden.
uiteraard nemen we maatregelen voor als de voorspelling niet zo erg klopt.
We hebben al iets geregelt vanmiddag om te zitten zonder natte kont bv.
Als het idd opklaart, blijft de grond nog wel een poosje nat immers.
Ach, we komen daar voor de spoken. Niet om lekker in het zonnetje te zittenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er is hier in de afgelopen week 100mm gevallen... als het vanaf nu 40º wordt is het nog zeiknat.
Gelukkig nog geen Koek en Zopie tentquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Sowieso zag ik dat het Solse Gat gecultiveerd is tegenwoordig... er staat bankjes
okquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef Papabear het volgende:
Ik heb geen laarzen btwMorgen nog maar ff shoppen dan...
is best rustgevend om daar te zitten als je maar met z'n tweetjes bent of zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Sowieso zag ik dat het Solse Gat gecultiveerd is tegenwoordig... er staat bankjes
We zijn met z'n drietjesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
is best rustgevend om daar te zitten als je maar met z'n tweetjes bent of zo.
Vorig jaar ergens eindoktober of zo nog gedaan.
Ik zal m'n badpak meenemen. Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:12 schreef nokwanda het volgende:
Neem een zwembroek/bikini/badpak mee
Niet denken maar doen! Dan kan je ons verslag doen van je bevindingen in de diepten van het gatquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
Als we gaan snorkelen zal ik er nog eens over denken.
Jah, en dan is er ook nog de kans dat je daar tot in eeuwigheid blijftquote:
Gelukkig komen er regelmatig FOK!kers langsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:20 schreef Causa het volgende:
[..]
Jah, en dan is er ook nog de kans dat je daar tot in eeuwigheid blijft![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |