Afhankelijk van vervoer ben ik er ook hoor.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:19 schreef Causa het volgende:
I see.
Er is wel een onzekere mogelijkheid voor me om te gaan. Het misschientje is klein.
Hoewel ik geen goed overzicht heb op wie gaat dit jaar, denk ik dat er niemand bij is die ik ken,
zelfs niet van fok!berichten lezen. Als ik niet samen met een rl-contact kan komen -die ik er al over gesproken heb- kom ik helemaal niet.
quote:
Kom je een oavondje terug met de vrouw en dan kom je soamen.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als jij komt wou ik ook...
maar zit dan een weekendje in belgie met de vrouw
Dat wel, maar het is wel fijn als er een of twee mensen zijn die je al kent. Daarna leer je al die anderen ook kennen.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zo leer je dus mensen kennen.![]()
Maar goed, wij gaan in ieder geval dus dan ken je tenminste iemand.![]()
Ach even die eerste 5 seconden drempel over stappen.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:21 schreef nokwanda het volgende:
Dat wel, maar het is wel fijn als er een of twee mensen zijn die je al kent. Daarna leer je al die anderen ook kennen.
Ja hehe moppiequote:
da's leukquote:Op zondag 24 juni 2007 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Afhankelijk van vervoer ben ik er ook hoor.
Zeg dat dan gewoon schat.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:00 schreef Causa het volgende:
Namelijk dat ik er helemaal niet kan komen anders!![]()
Bij dezequote:
Zitten er geen fokkers bij je in de buurt die daarvoor te porren zijn?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:55 schreef Causa het volgende:
[..]
Bij deze
Vorig jaar heb ik ook uitgekeken of ik solse gat kon redden.
Niet dus
Hoop dit jaar van wel![]()
Ja, die ene waar ik ws mee ga is ook fok!kerquote:Op maandag 25 juni 2007 13:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zitten er geen fokkers bij je in de buurt die daarvoor te porren zijn?
En als ik meega dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, kekke kick
Maar nee, ik ga niet meer met hordes mensen door het bos banjeren
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:30 schreef Nairua het volgende:
Waarschijnlijk ben ik 7 juli wel vrij. *blij*
Helaas.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:30 schreef Nairua het volgende:
Waarschijnlijk ben ik 7 juli wel vrij. *blij*
Qua tijd weet ik niet of er al iets is afgesproken, maar uurtje of 21.00 a 22.00 lijkt mij netjes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:10 schreef Causa het volgende:
hoi weer
Ik kan met papabear komen.
we gaan straks nog even na of we Alicey op weg kunnen helpen.
Wie gaat er nog meer?
Wie is organisator/contactpersoon?Welk 06-nummer?
Welke tijd?
Welke plaats?
Dingen nodig? Zoals voedsel, drinken ofzo?
Alle verdere info ook welkom die dit meetinkje concreet maken.
Dank u![]()
De laak is een bospaadje waar je alleen kunt lopen. Midden in het bos dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:22 schreef Causa het volgende:
thnx Alicey
de Laak zegt me helemaal niks. Is dat het uiterste puntje tot waar je met de auto kan komen? En waar ligt de Laak? is dat een straat, gebied, dorp.... ?
Ah oke, we hebben hem nu ontdekt op maps.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
De laak is een bospaadje waar je alleen kunt lopen. Midden in het bos dus.
Er is parkeergelegenheid bij het begin van de Laak.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:32 schreef Causa het volgende:
[..]
Ah oke, we hebben hem nu ontdekt op maps.
Waar is dan de parkeerspot? Dat zal dan de Laak niet zijn.
Je noemt de Laak hier als verzamelpunt toch? Of snap ik het niet? Causa niet erg helder vandaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |