En een beetje de ouwe (witte) wieven helpen oversteken (als ik dat zo lees)?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:57 schreef VD het volgende:
[..]
Partypooper. Kan je wel een lift geven. Of probeer Duvel te strikken..
Nou, ik ben ontroostbaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:55 schreef Lynx666 het volgende:
Mijn benen zijn als bomen in de woeste bosbodem.
Als een huis.
Jammer voor jullie dat ik niet meega.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:05 schreef Lynx666 het volgende:
En een beetje de ouwe (witte) wieven helpen oversteken (als ik dat zo lees)?
Op twee wielen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:46 schreef Anubis1984 het volgende:
Wij gaan sowieso gewoon. Qua vervoer kunnen we niet helpen echter, we hebben een tweezittertje.
ZXR400 en Smart Roadster.quote:
Nope Utrecht en ik wilde eigenlijk met de Roadster gaan. Wederhelft heeft nog geen helm en beschermende kleding.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:04 schreef VD het volgende:
Komen jullie toevallig vanuit het zuiden? (ZX-9R)
7 juli had ik geloof ik geroepen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef Causa het volgende:
Ik snap niks van dit topic, wanneer is het nou?
oh dan snap ik waarom ik het niet snap.quote:
Sowieso even TT edit aangevraagd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef Causa het volgende:
Ik snap niks van dit topic, wanneer is het nou?
Wordt nog nader bepaald.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:05 schreef gna het volgende:
Tof, misschien ben ik er ook bij. Ligt eraan hoe laat het is en of ik dan al een beetje bekomen ben van de dag ervoor. Ben niet zo actief hier en ken niemand, maar des te mooiere gelegenheid
Waar vind ik meer info?
Klopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:04 schreef Causa het volgende:
Klopt het dat daar soms door meeters wordt geslapen, in slaapzakken, zonder tent (mogen tentjes niet? )
laten we zeggen dat je er meestal in het donker aankomt en het gebied op zn minst een dalingspersentage heeft van 25% :pquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:04 schreef Causa het volgende:
Klopt het dat daar soms door meeters wordt geslapen, in slaapzakken, zonder tent (mogen tentjes niet? )
Kee dan... als jij gaat ga ik ookquote:Op zondag 24 juni 2007 13:19 schreef Causa het volgende:
I see.
Er is wel een onzekere mogelijkheid voor me om te gaan. Het misschientje is klein.
Hoewel ik geen goed overzicht heb op wie gaat dit jaar, denk ik dat er niemand bij is die ik ken,
zelfs niet van fok!berichten lezen. Als ik niet samen met een rl-contact kan komen -die ik er al over gesproken heb- kom ik helemaal niet.
Zo leer je dus mensen kennen.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:19 schreef Causa het volgende:
Als ik niet samen met een rl-contact kan komen -die ik er al over gesproken heb- kom ik helemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |