quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:25 schreef Vida het volgende:
[..]
gisteren, stationsrestauratie van rotterdam centraal![]()
ik zat daar op mn trein te wachten en zij zat een eindje verderop, steeds lief naar me te lachen![]()
dus toen ben ik er naast gaan zitten, hebben we 20 minuten gepraat
dat was veel te kort natuurlijk maar het klikte echt
toen kwam haar trein (amsterdam) en ik moest helemaal de andere kant op (zeeland)![]()
gelukkig gaf ze haar nummer, gisterenavond heb ik haar een smsje gestuurd en ik kreeg er ook een terug, er stond in dat ze me lief vond jeujen denet hebben we een half uurtje gebeld
ze was zo mooi![]()
Ik heb mijn ex ook door mijn 'brutaliteit' leren kennen. Kwam samen met mijn vriendin de dancing binnen, ik zag hem staan samen met een vriend. Ik tik mijn vriendin aan en zeg: lekkere vent. Vriendin: owww ik zie gelijk wie je bedoelt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:16 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat zijn wel leuke verhalen ja. Ik heb nooit echt het lef er dan bij te gaan zitten.
Ik ben ook een beetje verliefd en we gaan zaterdag samen uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef ma_jojo het volgende:
Ik ben onwijs verliefd.
Al 3 weken hoteldebotel.
heb je weer een nieuw meisjequote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:51 schreef Mordreth het volgende:
TT Even aangepast. Het is nog steeds niet een SC-topic.
En Vida![]()
Meisjes.quote:
''Predik het geloof totdat je het hebt en dan zal je het prediken omdat je het hebt. '' - Nietzschequote:
Ja, ach, ik begrijp het wel hoor. Standvastig, totdat ze voor je staat.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:59 schreef WeirdMicky het volgende:
''Predik het geloof totdat je het hebt en dan zal je het prediken omdat je het hebt. '' - Nietzsche
ja best wel ver weg, zij in amsterdam en ik in zeelandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |