Nou hij zit op de bank bij Inter.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt maar net of hij nu al weer naar Nederland wil.
Voor hoeveel geld? Doe mij die baanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou hij zit op de bank bij Inter.
Maxwell doet het niet voor het geld, lijkt mij. Hoewel ik ook wel voor dat geld een beetje wil trainen bij Inter Milaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld? Doe mij die baan.
Ja dus? Zou erg slecht zijn als hij het nu al zou opgeven.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou hij zit op de bank bij Inter.
Was toen 43 Euro....maar bij het stadion kregen we toen 5 Euro terug omdat het wel erg duur wasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:48 schreef -Wolf- het volgende:
Hoeveel was een kaartje voor Sparta Praha - AJAX de vorige keer?
Zijn die links van jou? Die eerste had ik al eens gepost!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:59 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Was toen 43 Euro....maar bij het stadion kregen we toen 5 Euro terug omdat het wel erg duur was.
Neem aan dat het nu rond de 30 Euro zal liggen.
Gaan er nog meer Fokkers die kant op ? Wij proberen weer 3 of 4 dagen Praag te gaan doen. Was vorig jaar namelijk erg gezellig en dat bier is daar zo lekker (en goedkoop ook nog) . Leuke stad om dus een paar dagen door te brengen.
Nog de foto's van vorig jaar.
http://www.remegroup.dk/afs/0506/uit/praagsfeer/praagsfeer.html
http://www.remegroup.dk/afs/0506/uit/spartapraag/spartapraag.html
Schei toch uit joh, waarom zou dat niet kunnen? Als Braziliaan was ie waarschijnlijk een stuk bekender met PSV als met Ajax voordat ie naar Nederland kwam. Ajax heeft Stam toch ook gekocht?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:53 schreef TIM-846 het volgende:
Hoop echt niet dat Maxwell naar PSV gaat.. Dat kan toch niet!
Wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:17 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Schei toch uit joh, waarom zou dat niet kunnen? Als Braziliaan was ie waarschijnlijk een stuk bekender met PSV als met Ajax voordat ie naar Nederland kwam.
Als je niet inziet dat dat anders is, dan is dat wel heel vreemd. Al lig ik er geen moment wakker van, die gaat echt niet naar PSV.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:17 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Schei toch uit joh, waarom zou dat niet kunnen? Als Braziliaan was ie waarschijnlijk een stuk bekender met PSV als met Ajax voordat ie naar Nederland kwam. Ajax heeft Stam toch ook gekocht?
Neuh, die zijn gewoon van de Ajax Foto site...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Zijn die links van jou? Die eerste had ik al eens gepost!.
Leg eens uit, ik zie dat idd niet in.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als je niet inziet dat dat anders is, dan is dat wel heel vreemd. Al lig ik er geen moment wakker van, die gaat echt niet naar PSV.
Dat is een fabeltje, óók in Brazilië is Ajax bekender dan PSV, ondanks Ronaldo en Romario.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:17 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Schei toch uit joh, waarom zou dat niet kunnen? Als Braziliaan was ie waarschijnlijk een stuk bekender met PSV als met Ajax voordat ie naar Nederland kwam. Ajax heeft Stam toch ook gekocht?
Stam wil afbouwen in Nederland, dat is heel iets anders dan iemand die net uit Nederland(lees: Ajax) weg is om in 'het buitenland' te gaan spelen. Die komt echt niet zomaar terug.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Leg eens uit, ik zie dat idd niet in.
Wat zijn dit voor grappen Gabriquote:Lyrische Gabri beveelt Sneijder bij Barca aan
BARCELONA, 12 oktober 2006 11:37 - Of het door zijn prille vaderschap komt of niet, Wesley Sneijder is dit seizoen in vorm en dat is niet onopgemerkt gebleven. De middenvelder van Ajax wordt bijvoorbeeld met grote interesse gevolgd door Barcelona, dat in Sneijder een enorme aanwinst voor het middenveld ziet.
De 22-jarige Utrechter wordt overigens warm aanbevolen bij Barça door een oud speler van de Catalanen die tegenwoordig zijn brood verdient in Amsterdam. Gabri speelt pas sinds deze zomer bij Ajax, maar hij heeft nu al in de gaten dat Sneijder een prima speler voor Barcelona zou zijn. “Hij is een linkspoot en hij is een sterke, sneller middenvelder die barst van de kwaliteit. Bovendien kan hij zich geweldig opofferen voor het team. Hij heeft veel kwaliteiten, want hij is ook altijd aanspeelbaar en heeft een goede pass”, aldus een haast lyrische Gabri in het Spaanse ‘Sport’. Hij voegt er nog aan toe: “We hebben het hier over een speler die op zijn 22ste al enorme ervaring heeft, zowel mat zijn club als met het nationale team.”
Logisch, ik zou ook lyrisch zijn over Sneijder tegen welke club dan ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor grappen Gabri![]()
Daar heeft Gabri wel gelijk in. Wel ziek eigenlijk dat Sneijder op zijn 22ste al zo ervaren is. Als ik de laatste weken ook interviews voorbij zie komen met Sneijder, spreekt hij echt als een welbespraakte ervaren vedette. Als je hem vergelijkt met Huntelaar bijvoorbeeld (die volgens mij ouder is?), is dat wel een groot verschil.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij voegt er nog aan toe: “We hebben het hier over een speler die op zijn 22ste al enorme ervaring heeft, zowel mat zijn club als met het nationale team.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |