Dan kan je nog weel een zijig figuur zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een goede voetballer, was voor ajax ook een goede nr 10 geweest. Beste voetballer van psv sinds tijden in mijn ogen
Het ging om het verschil die wedstrijd 'voor Babel' en 'met Babel'. Voordat Babel erin kwam liep het stroef, maar met Ryan gebeurde er gelijk wat en kwam er gevaar. Dat dat tegen een club is met niveau Eerste-divisie doet er dan niet eens zoveel toe.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Tuurlijk is Babel een talent, maar we gaan oefenwedstrijdjes tegen Bennekom ook niet meenemen in ons oordeel over de vooruitgang van een speler.
Had je wel je een oranje molen op je kop, of misschien wel oranje klompen aangedaan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Is dit altijd bij jullie dat zicht ?
[afbeelding]
zag geen donder gister van de achterlijn
zat op een fout vak![]()
Zucht....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:06 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Had je wel je een oranje molen op je kop, of misschien wel oranje klompen aangedaan?
Held
Dat is gewoon het type speler wat je inbrengt. De tegenstander is zwak, de wedstrijd is dood. Een jonge gretige dribbelaar erin is gegarandeerd rendement dan. Edgar M had hetzelfde gedaan, Een fitte Mitea ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het ging om het verschil die wedstrijd 'voor Babel' en 'met Babel'. Voordat Babel erin kwam liep het stroef, maar met Ryan gebeurde er gelijk wat en kwam er gevaar. Dat dat tegen een club is met niveau Eerste-divisie doet er dan niet eens zoveel toe.
quote:NEC-speler Boutahar: „Niets liever dan naar de ArenA”
DROMEN VAN AJAX
NIJMEGEN, vrijdag
Na een kortstondige regenbui, schijnt de zon weer voor Said Boutahar (24). De middenvelder verbeet zich de afgelopen weken op de reservebank van NEC, maar gooide anderhalve week geleden tegen Heracles Almelo (2-0) met twee treffers alle frustratie van zich af. De Marokkaanse bondscoach Mohammed Fakhir en Ajax-trainer Henk ten Cate vijzelden het vertrouwen van de Rotterdammer vervolgens verder op. De één door hem op te roepen voor het Marokkaanse elftal en de ander door hem openlijk te prijzen. „Ik voel me ongelooflijk gevleid”, aldus Boutahar.
Fakhir moest hij teleurstellen. „Tegen Heracles kreeg ik een schop tegen beide enkels. In overleg met de dokter en de trainer (Mario Been, red.) besloot ik om me af te melden.” De kans dat Ten Cate ook nul op het rekest krijgt als hij zich in Nijmegen meldt, is een stuk kleiner. „Ik wil niets liever dan naar de Amsterdam ArenA.”
De uitleg volgt. „Als zo’n grote trainer aangeeft dat hij het in je ziet zitten, doet dat wel iets met je. Ik weet zeker dat meneer Ten Cate me een betere voetballer kan maken. Daarnaast is Ajax een club die niet alleen in Nederland, maar in de hele wereld tot de verbeelding spreekt. Het is voor iedereen een droom om daarvoor te mogen voetballen.”
Dat laatste klinkt wat vreemd uit de mond van een Rotterdammer, die in de jeugdopleiding van Feyenoord voetbalde. „Maar de haat tussen Feyenoord en Ajax heb ik nooit op die manier gevoeld. Bovendien is er op dit moment eigenlijk geen band meer met Feyenoord. Ik heb nooit echt een kans gekregen, alleen een halfjaar meegetraind en ben in het eerste niet verder gekomen dan twee korte invalbeurten. De club heeft me beoordeeld en niet goed genoeg bevonden. Net als een groot aantal andere jongens die nu in de eredivisie of zelfs in het buitenland spelen. Nee, Feyenoord staat me niet in de weg om eventueel naar Ajax te gaan.”
Hoe serieus de Amsterdamse belangstelling is in dit stadium, weet Boutahar niet. „Ik ben na dit seizoen transfervrij en hoop op een belletje van de trainer.” Ten Cate gaf onlangs in een interview met Voetbal International aan dat Boutahar een speler is met wie hij wel eens aan de gang zou willen gaan, omdat hij hem buitengewone kwaliteiten toedicht. De middenvelder ziet zichzelf al in een roodwit shirt stralen. „Nadat ik weg moest bij Feyenoord, bleef ik ervan overtuigd dat ik goed genoeg was voor een topclub. Ik prentte mezelf in dat ik via een omweg alsnog de top zou halen. En wie weet…”
Boutahar vermoedt in de ArenA te kunnen verbazen.
„Ik denk dat mijn spel bij Ajax beter tot zijn recht komt. Het technische en tactische niveau van een topclub als Ajax ligt natuurlijk hoger dan bij NEC. Voetballen in een kleinere ruimte ligt mij van nature beter. Daarmee haal ik het beste in mezelf naar boven.”
Maar hoe valt het te rijmen dat zijn naam rond zingt bij Ajax, terwijl hij de eerste weken van het seizoen wisselspeler was bij NEC? „Dat ik niet speelde, was volgens de trainer een tactische keuze. Ik trainde prima, viel goed in en gelukkig moest hij uiteindelijk wel op me terugvallen.”
Ondanks zijn twee treffers tegen Heracles Almelo weigert hij een lange neus naar zijn trainer te trekken. „Waarom zou ik? Het ging erom dat we na een ongelooflijk zwaar begin eindelijk de eerste overwinning zouden boeken. Het belang van NEC staat voorop; niet het belang van Boutahar.” Ook de suggestie dat hij nu de komende weken wel zeker zal zijn van een basisplaats, valt verkeerd. „Onzin. Een speler moet op trainingen en in wedstrijden altijd weer bewijzen tot de beste elf te behoren. Iemand die op de automatische piloot speelt, doet zijn elftal en zichzelf tekort.”
De lovende woorden van Ten Cate ten spijt richt Boutahar het vizier nu weer volledig op NEC, dat overigens nog geen poging heeft ondernomen het aflopende contract van Boutahar te verlengen. „Dromen over de toekomst is leuk, maar het heden is natuurlijk het belangrijkste. Ik denk dat de overwinning op Heracles Almelo de ommekeer betekent en dat NEC dit seizoen tot mooie dingen in staat is. We hebben een jonge, talentvolle groep die het heel veel clubs lastig kan maken. We hebben een plaats in het linkerrijtje echt nog niet uit ons hoofd gezet.”
quote:FC Barcelona schijnt de optie te hebben om Gabri terug te halen naar Spanje. De middenvelder vertrok afgelopen zomer transfervrij naar Ajax, en maakt daar tot dusverre een goede indruk.
Een clausule in zijn contract zou echter kunnen zorgen dat hij al spoedig terugkeert naar zijn oude jeugdliefde, zo meldt Marca. In die clausule zou staan dat hij voor anderhalf miljoen euro teruggekocht zou kunnen worden door de Cataloniërs.
Trainer Frank Rijkaard ziet graag nog een defensieve middenvelder extra bij zijn selectie, en richtte zijn pijlen in eerste instantie op de jonge Argentijn Fernando Gago. Real Madrid lijkt echter de strijd om de 20-jarige Gago te winnen, waardoor Gabri weer in beeld komt
Frank, wat doe je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Onze spaanse vriend staat weer in het nieuws:
[..]
Haha jezus wat zijn sommige internetsites toch triest.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Onze spaanse vriend staat weer in het nieuws:
[..]
Het toestaan van een clausule en als er dan zogenaamd gebruik van wordt gemaakt woedend reageren. Als je zo'n onzin verzint, doe dat dan zonder spelfouten en een beetje nadenkenquote:BARCELONA WILT GABRI TERUG"
Vandaag komt de Spaanse krant Marça met een opmerkelijk artikel dat Barcelona interesse heeft in Gabri. Nadat Gabri afgelopen zomer de overstap maakte naar Ajax, werd er een clausule in zijn contract opgenomen volgens de krant.
Barça houd het recht Gabri voor een anderhalf miljoen terug te halen. De Spaanse kampioen had eerder zijn zinnen gezet op de het Argentijnse talent Gago, maar die lijkt te kiezen voor Real Madrid.
Martin van Geel reageerd woedend op de uitlatingen van de Catalanen en overweegt stappen te zetten naar de rechter.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:26 schreef Mr.Mills het volgende:
Martin van Geel reageerd woedend op de uitlatingen van de Catalanen en overweegt stappen te zetten naar de rechter.
Wij Ajacieden spreken ABN hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:04 schreef Sethje het volgende:
da kunde niet wete
Eens!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:47 schreef HeatWave het volgende:
komop nou, vloeken op de scheids met een zachte G is toch te triest voor woorden?.
Jammer genoeg wel jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Er zijn meer Brabos Ajacied dan Amsterdammers hoor
WTF, slecht 650 kaarten voor ZW-uit.quote:Zulte Waregem wil tijdstip verschuiven
Vrijdag 13 oktober, door SV, Amsterdam, 08.56u GMT+01.00, Belgiumsoccer.be
Zulte Waregem zit met een probleem. De club speelt zijn Europese wedstrijden in het Ottenstadion van AA Gent. De Gentse burgemeester wil echter de Uefa Cup-wedstrijd tegen Ajax van 13 december niet laten doorgaan om 20.45 uur.
De Europese voetbalbond Uefa wil dat de laatste 2 groepswedstrijden op hetzelfde moment gespeeld worden, maar gezien het veiligheidsrisico wil de Gentse burgemeester dat de wedstrijd al om 19 uur wordt gespeeld. Bovendien zullen slechts 650 tickets ter beschikking worden gesteld voor de Ajax-supporters.
Zulte Waregem heeft een aanvraag naar de Uefa gericht om op een ander uur (dan 20.45 uur) tegen Ajax te mogen spelen.
Klopt ja, beetje vedettegedrag, alsof ze er al zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
Jammer alleen dat Marokkaanse voetballers nogal wisselvallig zijn, sommige periodes spelen ze weergaloos en andere periodes zijn ze de slechtste voetballer van het veld.
Told you soquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
WTF, slecht 650 kaarten voor ZW-uit.
*kuch* Urby, Maduro, Babel. allemaal beetje hetzelfde gedrag. 1 leuk artikel in de VI over hoe goed ze zijn en ze spelen als een krant erna...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
Jammer alleen dat Marokkaanse voetballers nogal wisselvallig zijn, sommige periodes spelen ze weergaloos en andere periodes zijn ze de slechtste voetballer van het veld.
Er gingen verhalen dat we met 1.800 man mochten komen, maar vreesde al dat dat niet door zou gaan in verband met de bekende incidenten uit het verleden, maar 650 man is wel érg weinig. Maar goed, volgens de UEFA-regels moet er toch een bepaald percentage van de stadioncapaciteit worden afgestaan aan de bezoekende club?quote:
Zo bedoel ik het niet helemaal, dat wat jij bedoelt is vedette-gedrag, maar Marokaanse voetballers zijn periode soms weergaloos en andere periodes totaal onzichtbaar. Ajax wilde in eerste instantie Yassine Abdellaoui halen, maar koos toch maar voor Marc Overmars, puur omdat die veel contanter presteerde.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* Urby, Maduro, Babel. allemaal beetje hetzelfde gedrag. 1 leuk artikel in de VI over hoe goed ze zijn en ze spelen als een krant erna...
Eens.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:04 schreef devv05 het volgende:
Boutahar mag er na dit seizoen transfervrij wel bij hoor. Dan is het niet zo'n grote gok en sowieso leuk voor de breedte.
Wakker wordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:22 schreef PLAE@ het volgende:
Lekker wakker worden weer met dat Waregem gezeik![]()
En had nog wel stiekem de gedachte...gewoon met veel mensen daarheen zonder combi's en moeilijk gedoe. En dat achteraf pas iedereen van streek was daar in Belgie![]()
Het wordt echt tijd voor een nieuwe hobby.
Dan kom ik maar niet meer naar de Arenaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Boeien, wil je de ArenA is dan lul je maar gewoon mokums hoor.
komop nou, vloeken op de scheids met een zachte G is toch te triest voor woorden?.
Dat kan toch nog steeds.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:22 schreef PLAE@ het volgende:
En had nog wel stiekem de gedachte...gewoon met veel mensen daarheen zonder combi's en moeilijk gedoe.
Vlaar is een lompe houthakker, past dus goed bij feyenoord.Boutahar is een technische, sierlijke voetballer met een geweldige trap, past dus goed bij Ajax.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat kan toch nog steeds.
En Boutahar wil wel erg graag, net als Vlaar een tijdje terug.
Wie zegt dat ik met de bus wasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:43 schreef PLAE@ het volgende:
Als je weer met de bus gaat hou ik me aanbevolen.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Vlaar is een lompe houthakker, past dus goed bij feyenoord.Boutahar is een technische, sierlijke voetballer met een geweldige trap, past dus goed bij Ajax.![]()
Hoeveel EU-voorrangsuitkaarthouders zijn er?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:13 schreef devv05 het volgende:
Nou daar gaat mn kans op een kaartje Zulte Waregem uit
Kiwoequote:Heb je met Christian Chivu gesproken voordat je besloot om voor Ajax te tekenen?
"Ja, eerst met Chris en later ook met Bogdan Lobont. Chivu zei: 'Go, go, go! Ajax is de perfecte club voor jou.' Ik was erop voorbereid dat hij dat zou gaan zeggen. Chivu is bij Ajax vertrokken als aanvoerder en daar is hij erg trots op. Hij laat in interviews of op trainingskamp geen mogelijkheid onbenut om Ajax te prijzen. Maar hoe positief Cris ook was, ik wist gelukkig zelf ook wel dat ik deze kans niet aan me voorbij mocht laten gaan."
Weet niet, maar ik heb gewone uitkaart geen EU, dus dan zijn er al iets van 2000? voor me... kan ik het wel vergetenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoeveel EU-voorrangsuitkaarthouders zijn er?
Gast.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen ze nog de 22e ?
Ben jij lisdectisch ofzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen ze nog de 22e ?
Aardig kut, komt dus aan op puur geluk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:37 schreef PLAE@ het volgende:
323 EU Voorrangsuitkaarthouders
haha. Lekker vechten om 327 kaarten![]()
Kiwoequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:28 schreef koningdavid het volgende:
Mooi stukje uit het interview met Ogararu in de Sportweek van deze week:
[..]
Kiwoe![]()
boeiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben jij lisdectisch ofzo?
[..]
Aardig kut, komt dus aan op puur geluk.![]()
wat een jodenstreek van zequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:16 schreef PLAE@ het volgende:
de betrouwbare bron van de amersfoortse is ook in het niets opgelost![]()
quote:Klaas Jan Huntelaar is weer fit
Amsterdam, 13 okt 2006
Zonder Wesley Sneijder, Ryan Babel, Edgar Manucharyan en Thomas Vermaelen bereidde Ajax zich vrijdag voor op de wedstrijd van zaterdagavond tegen FC Groningen. Trainer Henk ten Cate gaf de drie vrijaf. Klaas Jan Huntelaar is weer fit.
De trainer gaf de drie internationals vrij omdat ze allemaal bijna twee volledige wedstrijden hadden gespeeld. Sneijder en Babel met het Nederlands elftal en Vermaelen kwam twee keer negentig minuten uit voor het Belgische nationale team. Edgar Manucharyan speelde ook twee keer tachtig minuten maar hij was gisteren, in tegenstelling tot de andere drie, nog niet in Amsterdam. De overige spelers die voor hun land uitkwamen, speelden of ruim één duel (Grygera) of sprokkelden wat minuten bij elkaar. Maar dat was niet zo'n zware belasting om de vrijdagtraining te mogen laten schieten.
Goed nieuws kwam er uit de ziekenboeg. Klaas Jan Huntelaar is fit en inzetbaar tegen FC Groningen. ,,Ik kijk uit naar een gretige Klaas Jan Huntelaar", liet de trainer na afloop weten aan Ajax internet TV. Ook tijdens de partijvorm negen tegen negen bleek de spits weer het neusje voor de goal te hebben, die hem vorig seizoen aan zoveel doelpunten heeft geholpen. De spits zorgde er voor dat zijn 'gele' team de blauwen versloeg. Markus Rosenberg had de blauwen wel aan de voorsprong geholpen door een rebound te benutten na een schot van Michael Krohn-Dehli. De Deen dreef met een enorme spirit over het veld en het leek wel of het debuut als international alle schroom van zijn jonge schouders heeft afgeworpen.
bron: ajax.nl
Een ontketende Klaas-Jan is een genot om naar te kijken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Zou fijn zijn als hij er ff 3 inlegt morgen.
NU.nlquote:Ten Cate wil dat spelers voor Jong Oranje bedanken
Uitgegeven: 13 oktober 2006 15:38
AMSTERDAM - Als het aan trainer Henk ten Cate van Ajax ligt, dan stellen spelers als Hedwiges Maduro, Ryan Babel en Urby Emanuelson zich niet meer beschikbaar voor Jong Oranje.
"Die jongens spelen al drie jaar zonder rust door. Zij worden vermoord. Op deze manier zijn ze op hun 25e levensjaar helemaal opgebrand. Wie is daar bij gebaat?" zei de trainer vrijdag.
Ten Cate heeft inmiddels met zijn drie spelers over Jong Oranje gesproken.
Voor Babel en Emanuelson was de discussie niet actueel. Zij maakten deel uit van de selectie van de A-ploeg voor de interlands met Bulgarije en Albanië. Maduro ontbrak bij Jong Oranje. Hij meldde zich geblesseerd bij bondscoach Foppe de Haan af.
"Het is aan de jongens of ze bedanken. Maar ik vind dat ze aan zichzelf moeten denken", stelde Ten Cate. "Dan weer in Oranje, dan weer in Jong Oranje. Geef ze lekker rust. Dat hebben ze nodig."
quote:Kans op vervoer per trein naar Rotterdam steeds kleiner
Eerder deze week heeft de Nederlandse Spoorwegen in verschillende media laten weten, niet langer op basis van de oude (vervoers)contracten de Ajax-supporters naar Rotterdam en andere bestemmingen te willen vervoeren. Alleen op basis van een nieuw contract, is de NS bereid de treinen te laten rijden.
Het hete hangijzer binnen het nieuwe contract zijn de bepalingen omtrent de aansprakelijkheid. Hierdoor is er een impasse ontstaan, met als gevolg dat de kans groot is dat we niet per trein naar Rotterdam kunnen afreizen. Aangezien er voor de verschillende instanties minimaal een week voorbereiding nodig is, zal in de loop van morgen (vrijdag) een definitieve beslissing worden genomen.
De AFCA Supportersclub heeft in samenspraak met de Supportersvereniging Ajax contact opgenomen met de NS. Om te proberen de impasse te doorbreken hebben wij hen gevraagd het vervoer naar Rotterdam dit keer nog te laten plaatsvinden op basis van het laatste contract wat van kracht was voor de wedstrijd feijenoord – Ajax op 23 april 2006 voor de play-offs. Met deze oplossing zou ook Ajax kunnen leven en kunnen wij als supporters onze jongens ter plekke maximaal steunen. Helaas heeft de NS ons geen enkele toezegging kunnen geven.
Het is dus wachten op wat er morgen wordt besloten.
VI.nlquote:'Uitzondering' Huntelaar inzetbaar tegen FC Groningen
13/10/2006 15:57
Klaas-Jan Huntelaar heeft zijn fysieke problemen achter zich gelaten. Omdat de spits bij trainer Henk ten Cate een bijzondere plaats inneemt, is de international zaterdag tegen FC Groningen weer van de partij.
'Zijn enkelbanden waren niet beschadigd, dus dan is het wachten tot je pijnvrij bent en dan kun je weer spelen. Dat kan per dag schelen, een dag verder kan al een heel verschil maken', zei Ten Cate op de website van Ajax. 'Maar als hij niet Klaas-Jan Huntelaar was geweest, had hij tegen Groningen nog niet gespeeld.'
Huntelaar moest vanwege enkelklachten de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht laten lopen. Ook meldde de spits zich af bij bondscoach Marco van Basten voor de ontmoetingen met Bulgarije en Albanië.
Ten Cate gaf de in actie gekomen internationals Wesley Sneijder, Ryan Babel en Thomas Vermaelen vrijdag vrijaf. Maar dat laat onverlet dat ze zaterdag tegen FC Groningen gewoon van de partij zijn. 'Anders hadden ze geen vrij gehad. Het is in deze tijden voortdurend een kwestie van keuzes maken en kijken wanneer je iemand rust kan geven.'
en terrecht natuurlijk. Alleen vind ik dat je geen risico's moet nemen met blessure's. Dat zie je wel vaker wanneer een speler nog niet helemaal fit is en hij toch gebracht word de blessure alleen maar groter kan worden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
VI.nl
HtC laat lekker van zich spreken.
Dat heb je dan meestal met spierblessures, dat is dit niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:27 schreef toma het volgende:
[..]
en terrecht natuurlijk. Alleen vind ik dat je geen risico's moet nemen met blessure's. Dat zie je wel vaker wanneer een speler nog niet helemaal fit is en hij toch gebracht word de blessure alleen maar groter kan worden.
quote:Ten Cate: 'Boutahar is niks voor Ajax'
13/10/2006 17:24
De opmerking dat Ajax een speler als Boutahar wel kan gebruiken ging zijn eigen leven leiden. Trainer Henk ten Cate maakt aan alle speculaties een einde.
'Ik heb gezegd dat ik zo'n type als Boutahar een goede speler vind. Dat is alles', vertelde Ten Cate tegen RTV Noord-Holland. 'Maar hij is niks voor Ajax.'
Ten Cate zette de nodige speculaties in gang nadat hij eind september in VI de naam Boutahar had laten vallen. 'Neem Saïd Boutahar, ik zit er hard over te denken zo'n speler naar Ajax te halen.' De Ajax-coach doelde daarmee alleen op het type speler, en niet op de NEC-middenvelder zelf.
quote:
Auw, die komt hard aan denk ik.quote:
Voetbalcentraal.nlquote:'AC Milaan biedt tien miljoen op Sneijder'
Gepubliceerd op 13-10-06 om 17:25 door Stefan Willemse
Wesley Sneijder speelt de laatste tijd erg goed waardoor de geruchten al over een eventueel vertrek rondhangen. Het eerste bod zou nu uitgebracht zijn: het bedraagt tien miljoen euro en komt volgens Sport.it van AC Milan.
Ariedo Braida zou een maand geleden al namens de Italiaanse club gesprekken hebben gevoerd met Ajax over de eventuele transfer. De transfer zal dan wel pas aan het einde van het seizoen plaatsvinden.
Er is overigens niet alleen interesse vanuit Italië, ook Barcelona wil volgens de pers de Ajacied maar al te graag binnenhalen en Johan Cruijff zou daarin een belangrijke rol spelen. De zaakwaarnemer van Sneijder, Swart, ontkent de geruchten: 'Ze noemen zoveel clubs de laatste tijd. Inter, AC Milan, Barcelona enzovoorts. Maar ik weet van niets'.
Er speelt pas écht wat als het commentaar "Geen commentaar!" isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voetbalcentraal.nl![]()
10 miljoen?![]()
Da's een beste dealquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:24 schreef twi het volgende:
Je bent de laatste alineo vergeten, daarin wordt uitgelegd dat ze 10 miljoen + Kaka bieden
Auw.quote:
voor zoveel is rosicky naar arsenal gegaan. Voor sneijder tussen de 15 en 20 miljoen vragen.quote:tussen de 8,8 en 11,7 miljoen euro.
tja we wachten nog altijd op de eerste goeie actie van Erwin Koemanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:
goede actie van henk ten catezn 1e hehe
dat is waarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:06 schreef toma het volgende:
[..]
tja we wachten nog altijd op de eerste goeie actie van Erwin Koeman![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |