Klopt, een vogel!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dit is de allereerste keer dat ik nobel wordt genoemd![]()
![]()
een vogelbijzonder.... ehm... kon onder water zwemmen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:42 schreef erkel het volgende:
Uitgestorven vogel die niet kon vliegen
Echt waar?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:44 schreef Etcetera het volgende:
foei erkel, je antw editten!
was een ingeving sorry, dan mag het tochquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:44 schreef Etcetera het volgende:
foei erkel, je antw editten!
Je mag twee keer een antwoord geven na elkaar (2 posts dus) bij een ingeving.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:44 schreef erkel het volgende:
was een ingeving sorry, dan mag het toch![]()
van mij mag je, maar blijft makkelijker om het in de post er onder te gooienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef erkel het volgende:
deed het 1 seconde nadat ik gepost had, zat niemand tussen...een ingeving
Nee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Is dat niet zo'n aap?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:32 schreef Faithz het volgende:
Ik zit te schapen.. ga maar eerst koffie drinken. Sorry voor de verwarring![]()
quote:
Misschien wyccie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik wilde ook al een schaapopmerking maken
Nu nog een
voor MaJo. Wie bied zich aan?
ok thnxquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:48 schreef Nesle het volgende:
Het punt van erkel blijft wat mij betreft gewoon staan.
Dus erkel stel je vraag!
Oh, geen probleem hoor, nu was er niemand die er opkwam. Dus het punt is gewoon tercht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:47 schreef erkel het volgende:
ow ok najah sorry, dacht kan niet zoveel kwaad...beslissen jullie maar
Hè? Ik heb niet teruggelezen, maar begrijp ik het verkeerd of denk je dat ik lesbisch ben?quote:
Je begrijpt me verkeerd. Ik maakte een (waarschijnlijk gewoon weer een heel slecht) grapjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hè? Ik heb niet teruggelezen, maar begrijp ik het verkeerd of denk je dat ik lesbisch ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |