Faithz en Sheep ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:32 schreef Faithz het volgende:
Ik zit te schapen.. ga maar eerst koffie drinken. Sorry voor de verwarring![]()
Wonderful soemp!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wonderful soemp!![]()
![]()
En
moet je nog maar even mee wachten ja
Wel cool, dat jullie elkaar door mijn topic ontmoet hebben
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik wilde ook al een schaapopmerking maken
Nu nog een
voor MaJo. Wie bied zich aan?
Ja, de echte reden waarom je dit topic hebt geopend hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik wilde ook al een schaapopmerking maken
Nu nog een
voor MaJo. Wie bied zich aan?
Nope, Neleosquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:34 schreef MarkPeterse het volgende:
MaJo verzin jij de nieuwe vraag? Dan beantwoord ik hem en krijg jij weer een muziekvraag
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, de echte reden waarom je dit topic hebt geopend he![]()
![]()
![]()
Subtielquote:
Ik wil het wel voor je doen hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, Neleos
Kan iemand zo een nieuwe openen? Ik moet zo weer weg
Jee thanksquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je doen hoor![]()
Dan weet ik het goed gemaakt jij telt en dan open ik wel het neiuwe topicquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:37 schreef MarkPeterse het volgende:
ik wil wel tellen maar weet niet hoe ik die startpost kopieer....
Hem quoten, dan kopieren en in een nieuwe post zetten. Quote tags weghalen, plaatjes in een nieuw linkje en aanpassen welk topic het is. Zo makkelijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:37 schreef MarkPeterse het volgende:
ik wil wel tellen maar weet niet hoe ik die startpost kopieer....
MarkPeterse + 1quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:42 schreef MarkPeterse het volgende:
brian epstein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |