Ja hey... topic opzoeken..quote:
Ik zag em al, een foto zónder muts!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:31 schreef cerreur het volgende:
AAAAAH ANARCHIEDRANK!
En check userfoto's...
Hoi, bier.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:31 schreef cerreur het volgende:
AAAAAH ANARCHIEDRANK!
En check userfoto's...
Ik krijg bijna de neiging om weer imitatie-foto's te maken. Maar ik ben te lui.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:31 schreef cerreur het volgende:
AAAAAH ANARCHIEDRANK!
En check userfoto's...
En melig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zag em al, een foto zónder muts!.
quote:
Het zij je vergeven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja hey... topic opzoeken..
Kijken welke de goeie is.. reactie typen, centraal zetten..een mens vergeet ook wel eens wat...
quote:
Hoe weet jij uberhaupt zo snel al dat ik ze uitgenodigd had?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:36 schreef JDude het volgende:
De PNVD doet niet mee, David!
Quizze!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:35 schreef Janetje het volgende:
Zometeen eens naar de Ierse pub..
Nee joh, gek.quote:
Ja jij..quote:
Nieuwe forumpic.quote:
Lief rariteitencabinetje..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:18 schreef rompompom het volgende:
Gekkies.
quote:
Hmm..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al mijn cd's op m'n computer gezet. En zes nieuwe besteld (cd's). Ik voel me goed.
Nee hoor. Stiekem vinden mannen kopen ook leuk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm..
Kopen en goed voelen..
Meisje?
Oh..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee hoor. Stiekem vinden mannen kopen ook leuk.
Wanneer mag ik er op schieten?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh..![]()
http://www.srobbin.com/africam.php
Hier, kijk maar naar een uil.
Van harte profietsgejat! Je hebt het juiste topic gevonden. En dat terwijl we pas 800 topics bezig zijn!quote:
Mwah.. als je toch bezig bent.. schiet dan die kutkikkers af..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wanneer mag ik er op schieten?
[..]
*Bier geeft.quote:
Het geluid staat bij mij niet aanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. als je toch bezig bent.. schiet dan die kutkikkers af..
Irritante gekwaak..
Uhuhquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:35 schreef rompompom het volgende:
Nu wel. Ik denk dat het brulkikkers zijn
dankje, ik ben namelijk sinds vandaag pas lid!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wanneer mag ik er op schieten?
[..]
Van harte profietsgejat! Je hebt het juiste topic gevonden. En dat terwijl we pas 800 topics bezig zijn!
Nee, een wildlife cam..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:41 schreef cerreur het volgende:
Africam? Is dat een cam met hongernegers?
Misschien dat die ín de wilde dieren zitten?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:41 schreef cerreur het volgende:
Africam? Is dat een cam met hongernegers?
Ik geloof je bijnaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:41 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]
dankje, ik ben namelijk sinds vandaag pas lid!!
Dankje voor het biertje nog
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien dat die ín de wilde dieren zitten?
Drie verhongerde meisjes.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik geloof je bijna
[..]
Wat/wie zou er in die uil zitten dan?
Hahah.. tof!quote:
Mwah.. als het een klein uiltje is..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Veul te weinig om een uil te vullen, me dunkt.
Uilen braken ook nog eens de helft weer uit, en zoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:52 schreef rompompom het volgende:
Veul te weinig om een uil te vullen, me dunkt.
True, true.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. als het een klein uiltje is..
Ja, maar niet in één keer een heul uitgehongerd mensenwezentje.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Uilen braken ook nog eens de helft weer uit, en zo.
Uitgehongerd én wees?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
True, true.
[..]
Ja, maar niet in één keer een heul uitgehongerd mensenwezentje.
Wat dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uitgehongerd én wees?
Het is me wat..
Ja, erg.quote:
Iets waar men niet over spreekt, omdat de naam alleen al zo'n angst oproept, dat den Tepelen des volks bevriezen bij de gedachte aan de eerste lettergreepquote:
Hai Mer!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
HALLO.
Ja hoi dame die eet!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
HALLO.
Gggggallo..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
HALLO.
Ah, zo.quote:
Overdrijven is ook een vak zegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
Iets waar men niet over spreekt, omdat de naam alleen al zo'n angst oproept, dat den Tepelen des volks bevriezen bij de gedachte aan de eerste lettergreep
*knuffelt knuffelturkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
HALLO.
Èn WAT voor vak! een vleesvak, kaasvak, vakkenvullersvak, poeh heé, wàt een geweldig vak!quote:
CLEAR..quote:
de F wel, de B wat minder..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, daar zullen we jou nooit op betrappen
Anders negeer je mij gewoonquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hai Jan!
[..]
Hallo meneer die zuigt!
[..]
Hello Clariiiiice.
Ik denk dat Hans 'm anders bedoeldequote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:14 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik doe het vaak, en het begint wel normaal te voelen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat Hans 'm anders bedoelde.
Whehehe... Hans... Anders....
Gore slijmbal..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]!!!1!!!112!!!
Sorry poepje!.
Hoi.
Hoiquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
!!!1!!!112!!!
Sorry poepje!.
Hoi.
Jammer dat er geen repeat op zit..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=D0oIUsOomDM
Ik heb hem al 4 keer gekeken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jammer dat er geen repeat op zit..
Ik ga slapie doen. Morgen vroeg op om 100 kilometer te gaan fietsen. "Waarom?", zullen velen zich afvragen. Ik moet daarop het antwoord schuldig blijven.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=D0oIUsOomDM
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:27 schreef cerreur het volgende:
Noem me een softie maar Bright Eyes van Art Garfunkel is gewoon kenkergoed.
Softiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:27 schreef cerreur het volgende:
Noem me een softie maar Bright Eyes van Art Garfunkel is gewoon kenkergoed.
patserdepats.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga slapie doen. Morgen vroeg op om 100 kilometer te gaan fietsen. "Waarom?", zullen velen zich afvragen. Ik moet daarop het antwoord schuldig blijven.
Trustequote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:24 schreef JDude het volgende:
Slaap-tijd.
Och.. slaap lekkerquote:
Softie.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:38 schreef cerreur het volgende:
En het nummer is nog niet helemaal binnen!
IJS!quote:
Precies. Maar New order heeft een penis als een krijtrots in de branding!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:41 schreef Janetje het volgende:
Alexander de Grote heette Alexander de Grote omdat 'ie wou verbloemen dat 'ie een kleintje had..
* De keu's uit de kast haalt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:42 schreef cerreur het volgende:
Precies. Maar New order heeft een penis als een krijtrots in de branding!
Nergens volgens mij..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:48 schreef cerreur het volgende:
Hmmm, weeds is nogal controversieel merk ik net.
Twee 11 jarige meisjes die elkaar zoenen in beeld is nogal not done in de US denk ik.
quote:
Ze zijn maar 1/70e van het verhaal.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
En roel die in z'n stoel zit heen en weer te springen..
Vertel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:16 schreef cerreur het volgende:
BWhaHAHAHAHAHAH! Het einde van seizoen 1 van Weeds is het meest briljante ooit!![]()
![]()
Gaat de hoofdpersoon (wietdealer) uiteindelijk neuken met een leuke man (in de loop van de serie bouwt het op).quote:
?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:20 schreef cerreur het volgende:
[..]
Gaat de hoofdpersoon (wietdealer) uiteindelijk neuken met een leuke man (in de loop van de serie bouwt het op).
Zijn ze klaar met neuken, wil ze weg... doet ze iets random's aan... is het een DEA-jacket!
Hoe geniaal.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:20 schreef cerreur het volgende:
[..]
Gaat de hoofdpersoon (wietdealer) uiteindelijk neuken met een leuke man (in de loop van de serie bouwt het op).
Zijn ze klaar met neuken, wil ze weg... doet ze iets random's aan... is het een DEA-jacket!
DEA is toch dat van de drugs? En zij is een wietdealster.quote:
He, het gaat over drugs.quote:
Neen, snap het maar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:32 schreef Janetje het volgende:
Maar leg het eens uit?
Mogelijk een hap maar toch:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:32 schreef Janetje het volgende:
Maar leg het eens uit?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mogelijk een hap maar toch:
Die persoon is een drugsdealer. DEA is een organisatie die drugs opspoord enzo. Narcotics dienst zeg maar. De ironie als iemand die drugs dealt een DEA-jasje aantrekt.!1!!!1
En ik ken heel die serie niet eens..
Ingeslapen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe ík me voel.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:35 schreef Mokster het volgende:
Moet je je voorstellen hoe ík me voel.
Bijna middag! En weekend! Nog maar 3 dagen werken!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:38 schreef Misstique het volgende:
Morning.
Ja, ons 1 jaar huwelijk vierenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:51 schreef mcDavid het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in 't weekend?
Tjeemig. Is dat alweer een jaar geleden?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:59 schreef Pheno het volgende:
Ja, ons 1 jaar huwelijk vieren
Nog groter? Die kostte me al 20k!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeemig. Is dat alweer een jaar geleden?
Pakken jullie het grootser aan dan de bruiloft zelf?
Ja!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:51 schreef mcDavid het volgende:
He? Vergis ik me dan zo? Ik dacht dat jullie gewoon even gratis naar het gemeentehuis waren geweest.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:14 schreef Pheno het volgende:
Nog groter? Die kostte me al 20k!
jullie geloven wel meerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
He? Vergis ik me dan zo? Ik dacht dat jullie gewoon even gratis naar het gemeentehuis waren geweest.
Of heb je dat ooit eens geroepen en was ik zo stom om dat te geloven?
Kun je nagaan hoe dat beest zich voelt, ziet opeens een kussen op zich af komen, daarna nog een stofzuigerslang...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok. Er loopt een heul eng en énorm groot groen beest over m'n raam (aan de binnenkant). Ik hoorde het getik van z'n gekruip en schrok me dood.
Kussen ertegenaan geduwd terwijl m'n gordijn ertussen zat. Hoopte dat hij dood was, later wéér gekruip. Stofzuiger gepakt, ertegenaan gezet, beest zat net in een hoek dus kon er niet goed bij, zuigt hij hem niet op!. En ja, beest zit echt aan de binnenkant
. En ik moest al al m'n moed bij elkaar rapen voor dat stofzuigergedoe
.
Och. M'n ouders zijn een weekendje weg, dus ik kan weer eens ouderwets op hun seizoenkaart naar 't voetbalquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:51 schreef mcDavid het volgende:
Moet ie ook maar gewoon doodgaan hoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dat beest zich voelt, ziet opeens een kussen op zich af komen, daarna nog een stofzuigerslang...
Dan moet ik dichterbij komen dan een meter. Haquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:38 schreef JDude het volgende:
Raam openzetten en de alien lifeform naar buiten knikkeren was geen optie?
of niet binnen komenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moet ie ook maar gewoon doodgaan hoor.
Bayer antisprayquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan moet ik dichterbij komen dan een meter. Ha.
Puike oplossing, er is wel meer ongediertje in pendrecht. Of heel rotterdam-zuid.quote:
Hey, hoi.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:35 schreef cerreur het volgende:
Ha, Hallo.
Je stottertquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:35 schreef cerreur het volgende:
Ha, Hallo.
Sorry.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef Mokster het volgende:
Stelletje achterlijke klootzakken!
Hoi Mokster.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef Mokster het volgende:
Kusjekroelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef Mokster het volgende:
Teringhoer!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef Mokster het volgende:
Badmongool!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef Mokster het volgende:
Fietsen.quote:
Huh, dat is niet logisch nee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, waarom stop je de tipjes in het zakje bij de hasj?
Nee. Maar zie dat zakje op de achtergrond!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Huh, dat is niet logisch nee..
Kan zijn dat ipv een tipboekje een paar tipje smee heeft gekregen en dat is handiger in het zakje.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee. Maar zie dat zakje op de achtergrond!
quote:
Dat is een tijdschrift in plasticquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee. Maar zie dat zakje op de achtergrond!
Een tijdschrift zo groot als, zelfs kleiner dan je kilometerteller? Klein tijdschrift.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is een tijdschrift in plastic
per·spec·tief2 (de ~, -tieven)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een tijdschrift zo groot als, zelfs kleiner dan je kilometerteller? Klein tijdschrift..
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:37 schreef rompompom het volgende:
Wel een late, maar wel GMTA. Ik had jouw post nog niet gezien.
Dat is geen tip dat witte dat is gewoon wat pcp in een seal-pakje.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:43 schreef mcDavid het volgende:
Het maakt niet uit. Het komt er op neer dat RPP zwaar verslaafd is.
pcwat?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is geen tip dat witte dat is gewoon wat pcp in een seal-pakje.
Fencyclidine ( 1-(1-phenylcyclohexyl)piperidine, afgekort PCP) is een hallucinogeen en dissociatief middel. Het wordt ook wel "angel dust" genoemd.quote:
Gezelligquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Fencyclidine ( 1-(1-phenylcyclohexyl)piperidine, afgekort PCP) is een hallucinogeen en dissociatief middel. Het wordt ook wel "angel dust" genoemd.
In 1926 werd dit middel voor het eerst ontwikkeld en het werd in de jaren 60 gebruikt als verdovingsmiddel voor zowel mensen als dieren. Dit gebruikt werd snel afgeschaft door de vele bij-effecten.
TIs ook teringzooi waar ik nooit aan zal beginnen.quote:
getdatabackquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:11 schreef mcDavid het volgende:
Godver. Ik gooide ff per ongeluk een manu-chao album weg
Heb jij in hoevelaken gewoond?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:14 schreef NordicBlue het volgende:
hoi
Note! Ban! Toiletsticker!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
Weet ik, weet ik.
absoluutquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:26 schreef Chowi het volgende:
Tafeltennistafel! Rozenwater! Tomatensap!
Van die laatste 2 is bekend dat ze uit de onderkant van een vrouw komen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:26 schreef Chowi het volgende:
Tafeltennistafel! Rozenwater! Tomatensap!
Daar komen pingpongballen uit.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Van die laatste 2 is bekend dat ze uit de onderkant van een vrouw komen.
Maar die eerste
Die komt uit de achterkant. Hihi.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Van die laatste 2 is bekend dat ze uit de onderkant van een vrouw komen.
Maar die eerste
Ohja bij jou moet dat passen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die komt uit de achterkant. Hihi.
Wistjeniethe?
quote:
Hó. Wacht. Even duidelijk maken dat je te ver gaat.quote:
Je hebt modrechten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hó. Wacht. Even duidelijk maken dat je te ver gaat.
Alsof dat indruk maakt.quote:
Jawel. Maar minder dan je kont.quote:
quote:bobster - pc-fr34k.nl zegt:
http://www.funkyhunks.nl/lid/195264
Die breezahs worden steeds jonger, dat kind lijkt wel 9 ofzo. . En zit berichten te spammen waar ze vraagt om berichten van boys. .
David - Damn, wie heeft het album Clandestino van Manu Chao nog?zegt:
En toen dacht je "Dat moet David weten" ?
Ik ken je he.quote:
Nou, doe dan!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hó. Wacht. Even duidelijk maken dat je te ver gaat.
Whehe.quote:
Komt nog wel. Hoor. Echt.quote:
wij begrijpen elkaar gewoonquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:28 schreef Chowi het volgende:
Tof, Killswitch. Zijn we het daar ook weer over eens.
Sorryquote:
*Niet doetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
doe mij eens niet alleen laten
Goed zo.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
maar ik ben vrouw ik kan multitasken
hahahahaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Goed zo.
http://www.pointsincase.com/columns/nathan/3-1-06.htm
tis alweer duidelijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien ligt het niet aan ons![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:28 schreef killswitch het volgende:
http://nederland.softpick(...)ator-Lite_nl-938.htm
ik gok babelfishquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoop niet dat dat werk van J. is
Stom!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
en als ik toen ik dat wilde nou gewoon wel een kaartje had gekocht en niet dacht: met mn stomme kop ach laat ik t toch maar niet doen zat ik nu ook bij snow patrol![]()
Let me dream and wake up in a month.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:26 schreef Chowi het volgende:
When you dream, you're innocent. When you dream.
Miss-miss. Kroelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Let me dream and wake up in a month.
Gaarne. Nu. Veel.quote:
Ook als het een natte droom is?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:26 schreef Chowi het volgende:
When you dream, you're innocent. When you dream.
Ik heb het nu ook even zwaar nodig.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:33 schreef Chowi het volgende:
Ik wil graag.
What's wrong?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook even zwaar nodig.
Alsof het de moeite waard wasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Sorry astrid. Voetbal.
Ja daar kwam ik ook achter.quote:
Lotgenotengroep beginnen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb last van zo'n ernstige ziekte: chronische blutheid.
quote:
Dat maakt me wat minder jaloers.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..].. Jeroen was er ook. hij heeft me gezegd me nooit meer te willen spreken.. omdat ik hem niet had gemeet had ofzo
!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat maakt me wat minder jaloers.![]()
quote:Ik had die reacties in je fobo gelezen trouwens. Zo typisch. Maar goed.
Nee idd.quote:Doet er ook niet toe.
Ik heb geen bier en ben blij.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:08 schreef cerreur het volgende:
Ik heb bier en goede wil.
Waar goede wil is is een weg, en die weg leidt naar bier.
Circle of life enzeau.
Mooi.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:08 schreef cerreur het volgende:
Ik heb bier en goede wil.
Waar goede wil is is een weg, en die weg leidt naar bier.
Circle of life enzeau.
Welterusten!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb geen bier en ben blij.
Al mijn wegen lijden nu naar mijn dekens.
Circle of Janet.
Ben nog nét wakker..quote:
Mede mogelijk gemaakt door sarcasmee.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
The world makes sense AGAIN!
Die zijn vies.quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:22 schreef cerreur het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door sarcasmee.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
en als ik toen ik dat wilde nou gewoon wel een kaartje had gekocht en niet dacht: met mn stomme kop ach laat ik t toch maar niet doen zat ik nu ook bij snow patrol![]()
Was tof!quote:
We hebben wel gewonnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:36 schreef JDude het volgende:
Al dat Oranjevolk in de trein keek al niet echt vrolijk.
Puick! Mag ik meedoen?quote:
Zet je wel een raampje open?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:54 schreef cerreur het volgende:
Weldra zal een zucht klinken.
En die komt niet uit het gelaat!
'Tis goed hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:58 schreef cerreur het volgende:
[..]
Het was het raam dat zuchtte.
Pfff, vooroordelen.
Creatief met quotes.quote:
Jouw gaydar is best ok hm?quote:
Dribbel_ Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |