Echt, walgelijk is het gewoon. Ik kan niet anders denken dan degene die het instituut monogamie de wereld in heeft geholpen daar hele, maar dan ook echt hele kwade bedoelingen mee had.quote:
Shit. Weet ik veel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:05 schreef LXIV het volgende:
Hoe is het nu gesteld met die arbeidsmoraal van de Jappaners? Is die echt zo verschrikkelijk? Moeten mensen echt tot acht uur op kantoor blijven omdat de baas nog niet weg is?
Of is dat een verzinsel van de boven ons gestelden, om ons tot harder werken aan te sporen, en slijt de gemiddelde Japanner zijn dagen ook in apatische lethargie?
M`n meisje is...komt`ie....ASSISTENT-FILIAALMANAGER bij de plaatstelijke Puma-winkel. Al met al werkt ze 40 uur per week.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je meisje dan. Verricht zij productief werk?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:08 schreef Augustina het volgende:
Zo'n gokhal heeft ook z'n werknemers JAM. Of lijken ze allemaal op elkaar, Japanners?
Nee, gelukkig niet zeg. Ik zit er over na te denken om een fotoboek te maken met als titel: `...and then the FREAKS came out!`, van bepaalde metro-passagiers. Shit, een koppen die je soms ziet! Te lelijk om je hond over te laten kotsen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:08 schreef Augustina het volgende:
Zo'n gokhal heeft ook z'n werknemers JAM. Of lijken ze allemaal op elkaar, Japanners?
Nou, nu je zo'n 3 minuten een online-relatie hebt gehad, zou je toch moeten weten hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:11 schreef Lienekien het volgende:
Ach, hoe schattig.
Huh.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, nu je zo'n 3 minuten een online-relatie hebt gehad, zou je toch moeten weten hoe dat voelt.
Zoiets had ik ook, maar dan instructions ipv directions.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:30 schreef Lienekien het volgende:
Directions on how to establish these connections can be found in supplement R.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |