Misschien is dat de reden waarom uw moeder er geen last van heeftquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:51 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Ik ga t eens aanschaffen, die calendulazalf... (mijn moeder maakte die vroeger zelf, van goudsbloemen en bijenwas etc., dat hielp echt overal voor, iedereen wilde er potjes van en noemden het 'wonderzalf') wie weet!
Ja hoor, 't is wel allemaal goed te doen. Het ambetantste is eigenlijk dat ik me zo verveel en anderzijds niet veel meer kan...quote:
Die heb ik niet, maar anders stond die er hoor! Fok!ken staat er ook niet bij, maar dat was een eerste levensbehoefte, net als ontbijten enzo, dat heb ik maar niet opgeschreven...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:47 schreef Neuk het volgende:
Ik zie er geen 'Nintendo' tussen staan...
Ik heb had ook geen kleintjes hier rondbanjeren hè, dat scheelt wel denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:07 schreef Suzanna het volgende:
Linda, wowwat een lijst! Ik vind het knap dat het allemaal is gedaan, gaat hier niet lukken
ik heb ook nog een hele lijst. Vooral de afdeling 'kopen' is een beetje lastig op t moment...
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:48 schreef chacama het volgende:
En B-M, ga je nog melden.....???????? Het is AL MIDDAG !!!!!!!!
En hoe zit het met de rest van de meld-plichtingen???
Ja, op mijn buik slapen wil ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:54 schreef chacama het volgende:
Dan wordt het tijd dat die spanning eraf gaat.... BM-beeb.........komt er maar uit......je mama wil graag zonder spanning slapen
Ik wil ook Moonahnieuws!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:08 schreef PM-girl het volgende:
Ben erg benieuwd hoe het met Moonah is.
Oja, tip voor de wachtenden, bewaar enkele lichte klusjes voor na de bevalling, ik heb nu pas moeite mijn tijd te vullen ipv tijdens het wachten! (komt vast omdat ik nu thuis moet blijven, toen deed ik het ook maar was het een keus).
Ik80, meldplicht vanaf 37 weken!
Leuke naam...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben tante! Net gebeurd, jochie, heet Sem en verder weet ik nog niets, ga misschien later vanaaf kijken![]()
![]()
Ooooooooooooooh net gebeurd!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben tante! Net gebeurd, jochie, heet Sem en verder weet ik nog niets, ga misschien later vanaaf kijken![]()
![]()
Speelafspraakjes pushenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:59 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ooooooooooooooh net gebeurd!
Van harteKan je kijken of die van jou er op lijkt
Klinkt als het groeien van je baarmoeder...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Wat zijn die soort van steken onder in mijn buik ? Iemand een idee ? Ben ( denk ik ) 5 wk zwanger. Helaas pas 8 november voor het eerst naar de VK.....
yep, de eerstequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:48 schreef Neuk het volgende:
Capt. Pancake: Is het je eerste?
Die zal nog wel op zich laten wachten. Eerst even bekomen van deze.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:54 schreef pinquit het volgende:
dusch!
GEFELICITEERD Moonah met je ventje!
ben benieuwd naar de rest![]()
Woei!!! Ik had de eerste weken continu het gevoel dat ik ongesteld moest worden en heb ook lang gedacht dat ik buikgriep had.quote:
gut arme meid.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die zal nog wel op zich laten wachten. Eerst even bekomen van deze.
sorry, ik was ff weg naar de kermis met de mormelsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:34 schreef Neuk het volgende:
slinks man
Ligt het aan mij of is het nu opeens een heel rustig topic geworden?
Ik zit volledig in de ontkenningsfase , maar vind het behoorlijk spannend en eng allemaalquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:21 schreef Neuk het volgende:
[..]
Woei!!! Ik had de eerste weken continu het gevoel dat ik ongesteld moest worden en heb ook lang gedacht dat ik buikgriep had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |