quote:The concept of the supercar is a mid-engine design with a high-tech powertrain and chassis that gives the driver the feeling of driving a Formula One car on the road. The car features a modified BMW M5 engine joined to a specially designed transaxle, wrapped in a carbon fibre body.
Hulme Supercars Limited plans to produce a number of cars for certification purposes, with production to start in 2007.
They will then produce 25 cars a year. A minimum of 150 will be built.
A UK list price of £310 000 has been set.
The idea for a Kiwi-made supercar first came to Auckland entrepreneur Jock Freemantle, who approached Mr Parker in 2002 to co-ordinate the design team.
Tony Parker has been passionate about cars since he was a boy. For many years he indulged his enthusiasm by sketching car designs during weekends. It was only in 2003 when he met Jock Freemantle, fellow car enthusiast and serial entrepreneur, that he began to see how far his hobby might go. Together Jock and Tony not only improved the design, they also developed the dream of recapturing New Zealand`s leading position in car design that was lost overseas in the late 70s.
Jock formed Hulme Supercars Ltd with financial backing from a global network of angel investors. Now, two years on, Tony`s design has been transformed from paper plans to a revolutionary supercar constructed of the finest lightweight materials. The design captures the essence of Formula One for ordinary road users • albeit wealthy ones.
Engine & Transmission
Position Mid Longitudinal
Configuration BMW M5 V8
Valvetrain DOHC 4 Valves/Cyl
Displacement 4941 / 301.5 cu. In.
Power 550 HP
Torque TBA
Bore 89mm
Stroke 94mm
Comp/Ratio 11 . 1
Redline 7000
HP/Liter TBA
Gear Box Transaxle with LSD
Gear Type 6 Speed Sequential
Final Drive Ratio TBA
Body & Chassis
Drive Wheels RWD with Limited Slip Diff
Curb Weight 1175 Kg. - 2643 lbs
Length 4612 mm - 181.5 inch
Width 1958 mm - 77.08 inch
Height 1095 mm - 43.09 inch
Wheelbase 2830 mm - 111.41 inch
Front Track 1665 mm - 65.55 inch
Rear Track 1605 mm - 63.19 inch
Steering Progressive Power Assisted Steering
Chassis Tubular & Composite Construction
Body Carbon Fibre & Composite Construction
Air Bags Driver`s Wheel & Passenger
Front Brakes AP Racing 6 Piston Calipers + Bosch ABS
Front Disc Size AP Racing 362 mm x 32 mm Ventilated
Rear Brakes AP Racing 6 Piston Calipers + Bosch ABS
Rear Disc Size AP Racing 362 mm x 32 mm Ventilated
Front Wheels 8.5 x 19 Inch - Centre lock
Rear Wheels 20 Inch - Centre lock
Front Tires 245/40x19 Pirelli P.Zero Rosso
Rear Tires 315/35 x 20 Pirelli P.Zero Rosso
Front Suspension Double Wishbone & Pushrod. Inboard Coil over Damper & Anti-Roll bar
Rear Suspension Double Wishbone. Coil over Damper & Anti-roll bar
End of Hulme Supercar Concept review.
Nike Air Max Classicquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:01 schreef Hugster het volgende:
Nike Air Max waren wel de bom
Nu staan ze nog bij sommige mensen/stijlen.
Waren absoluut de bom jaquote:
Nu blijf ik het altijd een beetje zielig vindenquote:Nu staan ze nog bij sommige mensen/stijlen.
Ook geen Aussie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:07 schreef vlad het volgende:
ik heb nooit nikes gehadals punker/skater zijnde klopte dat niet
![]()
dat was altijd haat en nijdquote:
Zijquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:16 schreef vlad het volgende:
[..]
dat was altijd haat en nijd![]()
hun met fietskettingen en boksbeugels en wij gewoon relaxed met een jointwe waren niet zo agressief, maar wel altijd de lul
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
Jullie houden niet van blowjobs?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil mijn swanz er wel even in leggen ja!
weet ik nog niet, doe eens voorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
Jullie houden niet van blowjobs?
waarom niet?quote:
Deed ik ook, maar toen versliep ik me dusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
Je kan erna toch gewoon verder slapen?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
ZEUR NIET !!!!!!
jullie passen bij elkaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:01 schreef PeuRac het volgende:
ik zeur graag
Nee hoor schatquote:
je zeurt niet, maar hebt wel altijd wat te piepenquote:
Je moet niet alles geloven wat meneer Herm zegtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:05 schreef vlad het volgende:
[..]
je zeut niet, maar hebt wel altijd wat te piepen![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat meneer Herm zegt.
waarom betrek je herman erbij?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat meneer Herm zegt.
Echt wel. Homo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:07 schreef vlad het volgende:
[..]
waarom betrek je herman erbij?![]()
niet al mijn conclusies neem ik van herman over![]()
"Meneer"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
En wat ie quote dan weer wel.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd tegen oude lullen. mijn meerdere
zeg, je moest toch om 9 uur werken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd tegen oude lullen.
Nee, een beugel in me smoel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
BH?
Serieusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, een beugel in me smoel.
Van die ijzeren kutdraadjes achter je tanden die eens in het jaar knappen.
Yeah, ik heb er twee. Boven en onder.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
SerieusDie van mij is nog nooit losgeschoten... spalkje bedoel je toch...?
Ah, ik heb alleen onder.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah, ik heb er twee. Boven en onder.
En de bovenste knapt best vaak. Deze keer kwam het door de muisjes en de korst van het brood. Ahoy.
Ik vind het niet eens echt erg, behalve dat ik dan weer helemaal naar Nijmegen moet.
Ik ga eens vragen of mijn eigen tandarts het niet kan, dat is 1 straatje verder. Volgens mij zit daar ook een orthodontist bij in!
Zal wel danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, ik heb alleen onder.
En mijn orthodontist had er toen van die gigantische plakkaten op geplakt, en toen heeft m'n tandarst dat eraf gehaald en hem opnieuw gezet met hele kleine stukjes. Zit nog steeds. Dus ik neem aan dat jouw tandarts dat ook gewoon kan...
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:
gehaald
idem, maar dan 7 jaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:48 schreef Fugie het volgende:
knappen die draadjes dan![]()
ik heb al 5 jaar dat ding en ben nog nooit naa de ortho geweest ermee
Jullie geloven me nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:48 schreef Fugie het volgende:
knappen die draadjes dan![]()
ik heb al 5 jaar dat ding en ben nog nooit naa de ortho geweest ermee
Nee, geen foto. Maak die maar als de beugel van je BH is geknaptquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jullie geloven me nietMoet ik er een foto van maken
?
geintje geintje, geen beginnen aan.
Oh, je draagt dus alleen neuk-BHsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij heb ik geen BH's met beugels. Ik weet het eigenlijk niet
.
En dan zit het toch aan de voorkant. Niet aan de achterkant
.
Inderdaad, wat een loser zeg, die Boquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo, waarom heb je dit niet met je Jeep gedaan?
Erg goed ideequote:
Idee: we kopen als PTA SC Peu zn Alfa alsie staks naar Finland gaat, en dan raggen we m aan stront. Is de wereld verlost van dat ding
Jij weet ff weinig hèquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij heb ik geen BH's met beugels. Ik weet het eigenlijk niet
.
En dan zit het toch aan de voorkant. Niet aan de achterkant
.
Van Anne, van.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Over dat soort dingen weet ik inderdaad geen reet.
Ik heb helemaal geen beugels, dat is toch voor hangboebelsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
BHs met beugels aan de voorkant draagt de gemiddelde vrouw als ze op neukpad is. de meeste mannen hebben namelijk nogal moeite met beugels op de rug los te krijgen.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen beugels, dat is toch voor hangboebels?
Ik heb nog geen hangboebels.
Stop jij dat in je BH omdat je tietjes te klein zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
Appels en peren.
dan mis je de spanning van het open makenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet goed gegokt.
Best triest dat ik meer van BHs weet dan jij. En dat terwijl Sandra geeneens BHs draagt.
die bekijk ik zo'n 2 keer per dag ja, ERG interessant. Het allereerste wat Tjabbo me leerdequote:
Owquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die bekijk ik zo'n 2 keer per dag ja, ERG interessant. Het allereerste wat Tjabbo me leerde
Of je bent moderator met een kloonquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik post in OO met een kloon
Ik kan me niet voorstellen dat er moderators zijn zonder kloonquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:15 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Of je bent moderator met een kloon
Ik kan me niet voorstellen dat een kloon moderator is...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er moderators zijn zonder kloon
Ik kan in de FAQ niet vinden dat het niet mag zolang je geen ban hebtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:15 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Of je bent moderator met een kloon
Waar ben je NU weer tegenaan geknald?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:18 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, Suuz, ze heeft er een deuk bij.
Er is op dit moment minstens 1 kloon mod, en Ruis was ook een kloon.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een kloon moderator is...
Ik nergensquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar ben je NU weer tegenaan geknald?
Met een popquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is op dit moment minstens 1 kloon mod, en Ruis was ook een kloon.
[afbeelding]
Veur Herman, een baardloze Alex.
Ja ok, maar hij kan wel in OO, maar z'n huidige account is daar veel te jong voorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan in de FAQ niet vinden dat het niet mag zolang je geen ban hebt?
Hij lult misschien gewoon uit zijn nekquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:22 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja ok, maar hij kan wel in OO, maar z'n huidige account is daar veel te jong voor![]()
Ja, klopt. Maar mn account die ik in 1999 geregistreerd heb, heeft een stomme naam. Ik was in 1999 nog puber en zoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:22 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja ok, maar hij kan wel in OO, maar z'n huidige account is daar veel te jong voor![]()
Hoelang moet ik nog wachten tot je gaat vertellen welke naam?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar mn account die ik in 1999 geregistreerd heb, heeft een stomme naam. Ik was in 1999 nog puber en zo
Stukken beter.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is op dit moment minstens 1 kloon mod, en Ruis was ook een kloon.
[afbeelding]
Veur Herman, een baardloze Alex.
Die mensen om mij heen vragen zich af wat er zo grappig is aan mijn opdrachtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:27 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=2610274868749644770
![]()
![]()
Vind je het gek met zo'n accent als die vrouw ook heeft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:28 schreef hermandeperman het volgende:
Lex pakt dat kind, begint gelijk te krijsen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:27 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=2610274868749644770
![]()
![]()
't is geen accent, het is een taalquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n accent als die vrouw.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is geen accent, het is een taal
Als je een Fries intervieuwt vraag je erom èhquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee toch?
Op 3FM laten ze toch niemand in het Fries praten?
Spellingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je een Fries intervieuwt vraag je erom èh
Verskikkelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je een Fries intervieuwt vraag je erom èh
En Opa spreekt geen dialect?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Nee toch?
Op 3FM laten ze toch niemand in het Fries praten?
Begin 's Ochtends vroeg eens wat eerderquote:
Ow, die heb ik maar 1x gehoord volgens mijquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:37 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Begin 's Ochtends vroeg eens wat eerder
Opa Beelen! de opa van Giel, die elke ochtend het weer presenteerd![]()
Moet je zeker op woensdagen naar luisteren
scarefreakquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hoelang moet ik nog wachten tot je gaat vertellen welke naam?
Opa is het eenigste dat leuk is aan 3FMquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow, die heb ik maar 1x gehoord volgens mij.
True storyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
scarefreak
snap je nu dat ik me voor die naam schaam?
Ik vond de Haan ook altijd wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Opa is het eenigste dat leuk is aan 3FM
Ja, dan ging Beelen iemand opbellen die als achternaam Haan had. (Vroeg in de ochtend dus)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:42 schreef scarefreak het volgende:
Haan?
Owhja, En de familie haas bellen rond pasenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dan ging Beelen iemand opbellen die als achternaam Haan had. (Vroeg in de ochtend dus)
Dan moesten ze kuukelekuuuuuuuen, maar de helft snapten dat uiteraard niet en weer een deel daarvan werd boos.
Kast leeghalen, opschuiven, en weer inruimen, en dan je bed uit elkaar sleutelen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:37 schreef Sjoewe het volgende:
Plaats gemaakt voor mn twee persoonsbed, wat een takkewerk
Nog nooit van gezien/gehoord, maar wat een gaaf dingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[[url=http://www.alexmiedema.com/images/101006X/PA100066-border.JPG]afbeelding]
De rest van de foto's van dit zeldzame, dure, snelle vehikel[/url]
Het bed zit in elkaar met 30 schroeven elk op een onbereikbare plaats, omdat mn klerenkast eerst onder m'n bed zat, moest ik een nieuwe kast in de de gang zetten, was niet recht te krijgen, alles onder een dikke laag stof leuk als je een stof allergie hebt, alle kabel opnieuw leggen, gaten van de speakerbeugels dichtplamuren etc etc.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kast leeghalen, opschuiven, en weer inruimen, en dan je bed uit elkaar sleutelen?Da's een takkewerk ja
Wat heb je daar van geleerd?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:02 schreef ThaFreak het volgende:
wat een hoerig gekut om onder een avi ondertiteling te krijgen en dan om te zetten naar dvd![]()
dan loopt het geluid weer niet groot, dan is het bestand weer te groot dus dat je op 2 dvd's uitkomt, dan pakt die de ondertiteling weer niet![]()
![]()
![]()
![]()
Dudequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het bed zit in elkaar met 30 schroeven elk op een onbereikbare plaats, omdat mn klerenkast eerst onder m'n bed zat, moest ik een nieuwe kast in de de gang zetten, was niet recht te krijgen, alles onder een dikke laag stof leuk als je een stof allergie hebt, alle kabel opnieuw leggen, gaten van de speakerbeugels dichtplamuren etc etc.
Whahahaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat heb je daar van geleerd?
De volgende keer als je jezelf weer filmt, wat verstaanbaarder praten![]()
Koop hem dan ook gewoonquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:02 schreef ThaFreak het volgende:
wat een hoerig gekut om onder een avi ondertiteling te krijgen en dan om te zetten naar dvd![]()
dan loopt het geluid weer niet groot, dan is het bestand weer te groot dus dat je op 2 dvd's uitkomt, dan pakt die de ondertiteling weer niet![]()
![]()
![]()
![]()
Over driekwartier ga ik naar de IKEAquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
DudeIk bedoelde serieus dat kasten leeghalen al een grafwerk is, maar dit is helemaal niet normaal nee
Maar 't is het waardWanneer krijg je je nieuwe bedstee?
En dan heb ik het eens een keer, en dan wordt het goddomme niet begrepenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Medelijden hoef je ook niet te zoeken in de PTA SC he?
Da's een mooitjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Over driekwartier ga ik naar de IKEA
[afbeelding]
1,60 meter breed en een meesterlijke matras 14.gif
Ja en gratis in de file staan bij de kassa.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's een mooitje![]()
![]()
![]()
Als je op woonsdag gaat kun je gratis eten
Wanneer niet bij de Ikea?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en gratis in de file staan bij de kassa.
Nou, op een normale doordeweekse dag sta je in ieder geval niet buiten in de rij om naar binnen te kunnenquote:
Voorraad getjeckt 14.gifquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
En dan zul je zien dat ie uitverkocht is![]()
Als ik op woensdag ga moet ik vannacht een nachtje doorhalen, zonder bedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's een mooitje![]()
![]()
![]()
Als je op woonsdag gaat kun je gratis eten
NEEquote:
Merk je dat ik er nooit kom?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, op een normale doordeweekse dag sta je in ieder geval niet buiten in de rij om naar binnen te kunnen.
Mja steekt idd een beetje schraal af tegen de 1,80 meter van m'n liefquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
1,60 meter maar?Dude, daar flikker je van af, dat is echt VEEL te smal
Bank danwel vriendin 14.gif.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik op woensdag ga moet ik vannacht een nachtje doorhalen, zonder bed
Whehehehequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
NEE![]()
ALEXXXXX STERFFFFFFFFFFFFFFFFF![]()
Deze maand heel ergquote:
Ik voorspel dat ik veel in Tilburg zit, of bij m'n oudersquote:
en dan duurt het nog drie maandenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Over driekwartier ga ik naar de IKEA
[afbeelding]
1,60 meter breed en een meesterlijke matras 14.gif
Ik heb er één die ruim op voorraad isquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:30 schreef vlad het volgende:
[..]
en dan duurt het nog drie maanden![]()
heb mijn bed daar aug. besteld en heb nog niets![]()
Nah, 't is meer bij mij dat ik ieder weekend feestjes/weekendjes weg hebquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ik veel in Tilburg zit, of bij m'n ouders
Even parasiteren
Je wilde graag extra bloedspettereffecten? Daar gaat wel even tijd in zitten ja...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:30 schreef vlad het volgende:
[..]
en dan duurt het nog drie maanden![]()
heb mijn bed daar aug. besteld en heb nog niets![]()
je gaat voor 2 meter bed?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb er één die ruim op voorraad is
Ik heb van het weekend 60 euro verbrastquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, 't is meer bij mij dat ik ieder weekend feestjes/weekendjes weg heb
2,20 past niet dan tieft ie van het opstapje afquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:32 schreef vlad het volgende:
[..]
je gaat voor 2 meter bed?
ik heb 220, en die hebben ze nooit op voorraad![]()
en ik heb nog zo gezegd dat ik die er zelf op zou makenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wilde graag extra bloedspettereffecten? Daar gaat wel even tijd in zitten ja...
Patserquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend 60 euro verbrast
Is ze altijd ongesteld?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:33 schreef vlad het volgende:
[..]
en ik heb nog zo gezegd dat ik die er zelf op zou maken![]()
Inruilenquote:
M'n lief was doodop dus toen heb ik een taxi voor ons genomen en betaaldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
PatserMaar ik was voor het eerst weer in IJsselstein stappen, en daar kam ik een ex van me tegen die in Leiden studeert en die had ook nog 5 vriendinnen meegenomen...
Het was ERG gezellig![]()
![]()
ik laat mij daar verder niet over uitquote:
die taxiritten zijn geen grappen neequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
M'n lief was doodop dus toen heb ik een taxi voor ons genomen en betaald![]()
![]()
Nee idd, maar dan ga ik ook niet mn handje ophouden achteraf, dan maar brood met pindakaas als ontbijt.quote:
Damn you! Wel lievquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
M'n lief was doodop dus toen heb ik een taxi voor ons genomen en betaald![]()
![]()
De hele dag slechte grappen als je toevallig ergens heen moet dusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
Bij ons staat er nu erg vaak een taxi voor de deur.
Mijn broertje is taxichauffeur sinds een paar weekjes.
Ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:44 schreef hermandeperman het volgende:
Toch wel een Mercedes he?
ik had ooit een klasgenoot die z'n vriendin alles liet betalen en als hij betaald had, wou die de helft van haar terug hebbenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee idd, maar dan ga ik ook niet mn handje ophouden achteraf, dan maar brood met pindakaas als ontbijt.
Nee, hij is zelfstandig ondrnemer gewordne, en leent Tim zn CRX, tot hij zelf een auto kan betalen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:44 schreef hermandeperman het volgende:
Toch wel een Mercedes he?
Een CRX is geen auto.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, hij is zelfstandig ondrnemer gewordne, en leent Tim zn CRX, tot hij zelf een auto kan betalen.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:45 schreef vlad het volgende:
[..]
ik had ooit een klasgenoot die z'n vriendin alles liet betalen en als hij betaald had, wou die de helft van haar terug hebben![]()
toen ik dat hoorde heb ik hem duidelijk laten weten wat mijn mening daarover isvind dat echt niet kunnen
![]()
Mijn broertje rijdt eenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, hij is zelfstandig ondrnemer gewordne, en leent Tim zn CRX, tot hij zelf een auto kan betalen.
Oh ja, een CRX, is een verwezenlijking van liefde, een statussymbool, een racemonster....quote:
Mijn broertje lijkt best wel op een buitenlanderquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:46 schreef Sjoewe het volgende:
In Rotterdam is het besturen van taxi'sexclusief besteed aan mediterane types, inclusief de rijstijl.![]()
Een Golf Taxiquote:
Ik rij over een week of 2 een Daihaitsu Cuore.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wat reed jij ook alweer?
Wat is in R'dam niet besteed aan mediterane types?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:46 schreef Sjoewe het volgende:
In Rotterdam is het besturen van taxi'sexclusief besteed aan mediterane types, inclusief de rijstijl.![]()
En nu iets met een opel toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik rij over een week of 2 een Daihaitsu Cuore.
Shoot me.
POEF!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Shoot me.
Ik heb 10x liever de Opel Astra die ik nu rij. Joah.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En nu iets met een opel toch?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn broertje lijkt best wel op een buitenlander. Dus komt goed uit.
Juist jongeman, juist.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja, een CRX, is een verwezenlijking van liefde, een statussymbool, een racemonster....
Hoe heb ik ooit de CRX kunnen beledigen door hem auto te noemen
Mijn vriendin heeft ook een Saaihatsu Cuorequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Shoot me.
En die Cuore wordt nummer?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb 10x liever de Opel Astra die ik nu rij. Joah.
Opnieuw:quote:
Wij met 80 opgestegen over een drempelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is in R'dam niet besteed aan mediterane types?
Ik ben wel eens met 150 door de Maastunnel geklapt met die gasten
Ziejewel! Hugo had het mis.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook een Saaihatsu Cuore
Plat achterhoofd, en een grote neus vol snotquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Opnieuw:
Mijn donker lijkt op een uhhh Turk! (Mijn Donkerwtf)
Mijn broertje lijkt op een turk.
Even tellen. 4 pas?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En die Cuore wordt nummer?
stinkt uit z'n bek, heeft gouwe kettingen en valt op burka's?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Opnieuw:
Mijn donker lijkt op een uhhh Turk! (Mijn Donkerwtf)
Mijn broertje lijkt op een turk.
Wat zei Huug dan?quote:
't laatste stukje bij mij bestond uit 7 drempels. Wij stapten altijd 2 straten eerder uit omdat we die achtbaan een keer hebben meegemaakt jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wij met 80 opgestegen over een drempel
splaakgeblekquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
NEEEEEEE, hij is gewoon bruin en heeft zwarte haren en en en! Gewoon een buitenlander dus.
En hij luistert naar hippidyhiphopwipwap-muziek. En hij praat af en toe als een buitenlander met zijn "Die huisje".
Tss, ik weet wel wanneer ik die en dat moet gebruikenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:53 schreef vlad het volgende:
[..]
splaakgeblekhebben alle limbo's toch?
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga naar LImburg verhuizen
je komt uit limburg, dus je praat met zachte g, dus je hebt een spraakgebrek dat je verhuld onder de noemer: accentquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, ik weet wel wanneer ik die en dat moet gebruiken.
En ik ben amper limbabwaan. *zucht*. Ik ben het alleen wanneer het mij uitkomt..
Ik verhul niks. Ik vind mijn zachte G niet erg.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:55 schreef vlad het volgende:
[..]
je komt uit limburg, dus je praat met zachte g, dus je hebt een spraakgebrek dat je verhuld onder de noemer: accent![]()
OK, omdat jij het zegt blijf ik hier wonen.quote:
Friesland is prachtig man, alleen niet op deze leeftijd vind ik, maar daar denk jij anders overquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, omdat jij het zegt blijf ik hier wonen.![]()
De tijd dat ik overwoog naar Venlo te verhuizen ligt alweer zo'n 6 jaar achter me
Studiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Friesland is prachtig man, alleen niet op deze leeftijd vind ik, maar daar denk jij anders over.
En waarom overwoog je om naar het enige gedeelte van Nederland wat nog verder achterloopt dan Friesland te verhuizen?
Venloquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, omdat jij het zegt blijf ik hier wonen.![]()
De tijd dat ik overwoog naar Venlo te verhuizen ligt alweer zo'n 6 jaar achter me
Die kofferbak is inderdaad voor je tandenborstel en je washandjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja, die unit waarbij je je afvraagt waarom de 5e deur erin zit toch?
ZS-30-GVquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
LetterLetter-CijferCijfer-LetterLetter-kenteken
Wees blij, kan je grotere dingen achterin zettenquote:
Is dan ook ruim voldoende voor 4 weken Frankrijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die kofferbak is inderdaad voor je tandenborstel en je washandje
a.k.a. de oliebootquote:
Ik heb nooit grote dingen meequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wees blij, kan je grotere dingen achterin zetten
Precies, de boodchappen gaan gewoon in het handschoenkastje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is dan ook ruim voldoende voor 4 weken Frankrijk
Jazekerquote:
Zeur niet!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb nooit grote dingen mee.
Ik wil 'm niet eensBah
.
Toch wel een 3 cylinder hè?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:04 schreef Sjoewe het volgende:
En met de geweldige motor van 800cc kom je met gemak met het andere verkeer mee, tot de dertig
Precies, Italiaanse kwaliteit, de eerste draadjes heb je nog zin om aan te sluiten, maar bij de laatste is het bijna 4 uur en tijd om terug te gaan naar de spaghetti van mammaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jazeker1 liter olie op een tank benzine
Maar je mag natuurlijk het prachtige electrische systeem ook niet uitvlakken hè
Ja, met de prachtige driecilinder roffel, roflsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch wel een 3 cylinder hè?
Ondankbaar kreng.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel.
Ik denk dat het veel "Pap? Mag ik je auto lenen?" gaat worden.
M'n advertentiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies, Italiaanse kwaliteit, de eerste draadjes heb je nog zin om aan te sluiten, maar bij de laatste is het bijna 4 uur en tijd om terug te gaan naar de spaghetti van mamma
quote:Te koop:
Lancia Dedra 1.8ie
Volgepropt met opties die vrijwel allemaal niet meer werken.
Centrale deurvergrendeling werkt vaker niet dan wel. Bij het openen gaat hij vaak gelijk weer op slot en andersom. Neem dus de tijd voor je weg wil rijden.
Roest rond vrijwel alle ramen.
Achterklep kan alleen openen via de binnenkant.
Scheur in de bestuurderstoel.
Random knipperende waarschuwingslampjes.
Zuipt meer olie dan benzine dankzij een lekke koppakking.
Doet niets onder de 3000 toeren. Behalve als hij koud is.
Auto is volledig bekrast, maar aangezien hij zilvergrijs is zie je er bijna niets van.
Verder prima wagentje![]()
tok tok tokquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, met de prachtige driecilinder roffel, rofls
Ik wil, ik wil, ik wil. En verder er zelf geen tyfus aan doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dankje.
Ik wil gewoon dat de Suuz klaar is!
Wat praat je kul! Ik mag er nog niks aan doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wil, ik wil, ik wil. En verder er zelf geen tyfus aan doen.
Verstandig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat praat je kul! Ik mag er nog niks aan doen.
bwoehoehoehoequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:11 schreef ijsmeis het volgende:
Geen wonder dat men hier niet over auto en zulks praat.
je was me voorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wil, ik wil, ik wil. En verder er zelf geen tyfus aan doen.
Ik kan me nog wel een boehoehoe reactie van jou herinneren toen je iets 'leuks' vertelde waar wij op lagen te kankeren.quote:
Bwoehoehoehoequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een boehoehoe reactie van jou herinneren toen je iets 'leuks' vertelde waar wij op lagen te kankeren.
Dus boe-fucking-hoe tegen jezelf!
Ik vind je stom. En een huilie en de bwoehoehoehoe was voor jou bedoeld 14.gifquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
Braaaaf.
En nou ga je je mammie erbij halenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind je stom. En een huilie en de bwoehoehoehoe was voor jou bedoeld 14.gif
Dat zou jij doen zeker hè? Mietje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En nou ga je je mammie erbij halen?
Nou, ik zou het in ieder geval beter doen door mijn vader erbij te halen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zou jij doen zeker hè? Mietje.
Zodat die je een pets kan geven?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik zou het in ieder geval beter doen door mijn vader erbij te halen.
Daar ben ik te verwend voorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zodat die je een pets kan geven?
niet dusquote:
koop een spel computerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
Binnenkort maar eens nieuwe pc onderdelen aanschaffen
GTR2 draait maar soepel is anders
Spel computersquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
koop een spel computer
wat kunnen ouwe club cd's toch heerlijk zijn om te luisteren![]()
liever een bootje dan een spelcomputerquote:
Als afgestudeerde door gaan met studerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als afgestudeerde auto's van bootjes rijden
Ik heb liever een auto dan een bootjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb liever de Xbox 360 met alles erop en eraan dan een stom bootje!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
liever een bootje dan een spelcomputer![]()
Jaloers?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:12 schreef M5 het volgende:
[..]
Als afgestudeerde door gaan met studeren
Ach, jij weet niet eens wat een vies spelletje inhoudt. Dat gaat boven alles *pets*.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
spelcomputers moet ik ook niet![]()
Maar GTR2 met complete Motec uitdraaien van je auto die alles vast legt in een ronde is echt supergeil.
Daar perfect je setup op afstemmen is iets heel anders dan een "spelletje"
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, jij weet niet eens wat een vies spelletje inhoudt. Dat gaat boven alles *pets*.
Hij gaat er ooit echt komenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaat'ie er ook echt komen of blijft het bij dromen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |