Rob Trujillo is irritant op het podium. Hij speelt erg goed, maar dat rare loopje e.d. mag 'ie wat mij betreft achterwege laten. 't Is geen circusvoorstelling.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:42 schreef Kill_em_all het volgende:
robert trujillo en zijn krabloopje op het podium zijn wel veten hij speelt met zijn vingers.
[afbeelding]
Nee! dat krabloopje is juist grappigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:46 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Rob Trujillo is irritant op het podium. Hij speelt erg goed, maar dat rare loopje e.d. mag 'ie wat mij betreft achterwege laten. 't Is geen circusvoorstelling.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Nee, een DJ dan.
Die zet een PLAATJE op van een ANDER en gaat lopen springen en doen alsof ie los gaat op zijn eigen muziek.
DJ, DAS pas verwerpelijk debiel volk.
Eensch is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:41 schreef Danny_Ramone het volgende:
Niet alle bassisten zijn kut, al snap ik het punt van TS wel. Bassisten zijn mijn maatjes van de ritmesectie dus misschien ben ik bevooroordeeld.
Oja --> Duff mc Kagan is stoer
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:51 schreef Blivox het volgende:
"Hey, ik kan niet gitaar spelen, ik heb een slechte zangstem en meer dan één snaar tegelijk aanslaan is te moeilijk voor me, laat ik als een ontzettende randdebiel op het podium rondspringen, misschien dat ik dan óók wat aandacht krijg! Nee, nog beter! Laat ik er ook een gekke bek bij trekken en lelijke kleren aandoen!"
Dan heb je het alleen over DJ's in de trance en dergelijke simpelezielenmuziek. In de wat minimalere Techno en Drum 'n Bass (om maar niet te spreken over Turntablists als Krush en Shadow) komt er toch een stuk meer bij kijkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Nee, een DJ dan.
Die zet een PLAATJE op van een ANDER en gaat lopen springen en doen alsof ie los gaat op zijn eigen muziek.
DJ, DAS pas verwerpelijk debiel volk.
Toegeven dat bassisten vaak homoseksuele aandachtsletjes zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tja, welke mening kan ik dan nu nog geven
Nee, die mening koester jij al. Je bent gewoon een bascist.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:24 schreef Blivox het volgende:
[..]
Toegeven dat bassisten vaak homoseksuele aandachtsletjes zijn?
Geef me eens ongelijkquote:
lemmie speelt acoorden op zun bassquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:45 schreef Samcali het volgende:
Lemmy een mietje noemen? Godslastering!!!
[afbeelding]
Thanks for proving my point. WHAT A FAGquote:
Kutkloonquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:54 schreef Blivox het volgende:
[..]
Thanks for proving my point. WHAT A FAG!
Gene simmons heeft het bed gedeeld met 1.000.000 vrouwen... hij is een legende... net zoals Ron Jeremyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:54 schreef Blivox het volgende:
[..]
Maar hij had niet zo'n lange .. tong.quote:
Primus!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:12 schreef Vampier het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=7782472714202708793&q=primus
Typ Nederlands, homo. Dat zinloze strooien met Engelse woordjes is pas triest.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:54 schreef Blivox het volgende:
[..]
Dream Theaterquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar hij had niet zo'n lange .. tong.
Steve Harrisquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Steve Harris is een goede bassist, en die beweegt ook
[afbeelding]
Steve
Ja dat is me ook al opgevallen, die gast is lekker creatiefquote:
Haha, jij speelt basquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:23 schreef Agiath het volgende:
Alle gitaristen die neerkijken op bassisten moeten dood
Ik meen het, hier kan ik me echt kwaad over maken
Hé Angus is vet hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:56 schreef Vampier het volgende:
Kijk daar heb je weer een gitarist met zun 6 of 7 snaren... ze denken allemaal dat ze Steve Vai, Jimmy HendriX en of Joe Satriani zijn. Je kunt niet met de reperteren want binnen de korste keren willen ze je laten weten dat ze verder komen van de eerste 2 a 3 snaren om hun power acoorden te laten pronken. Dit terwijl de bassist en drummer als een goed ge-olie-de machien een voorstuwende kracht worden gezien treden irritante 6 snaren (waarvan er maar 2 effectief gebruikt worden) op de voorgrond om door de knien te gaan en een masturbatie act op te voeren met nun ultra korte semi penis (basisten hebben tenminste een langere!)
Een paar voorbeelden:
[afbeelding]
Een bejaarde met een korte broek... altijd een slecht idee!
[afbeelding]
Kirk Hamster met zijn kunstmatige erectie.
De meeste gistaristen kunnen ook niet zonder een bak effecten spelen... chorus/reverb/flanger/wahwah/distortion/overdrive.... zonder zich ze verbergen achter een bak herrie komen ze amper ergens.
KUT GITARISTEN HOER TOCH OP!!
Vroegah in de jazz pakten ze gewoon een tuba.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:55 schreef cerreur het volgende:
Jezuïde wat een kuttopic.
Zonder bassisten geen bas, ergo geen muziek.
=edit=
Lief doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |