Jij bent zeker zo'n gore kutbassist hè? Bahhhquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:52 schreef knowall het volgende:
Wat een kut-mening heb jij.
Mogen zulke mensen niet wat erkenning? Huh? Nou?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:56 schreef Blivox het volgende:
=edit=
Weet je welke mensen erkenning verdienen? Nou? Hm?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:57 schreef cerreur het volgende:
[..]
Mogen zulke mensen niet wat erkenning? Huh? Nou?
..en dan noem je Sheehan in je latere post. Die kan er ook wel wat van met Vai hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:56 schreef Blivox het volgende:
=edit= ik heb het over bassisten die zich uitsloven.
Is dat amerikaanse humor? In iedere poging tot humor het woordje shit stoppen? Hihi, ik moest een beetje giechelen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:12 schreef Vampier het volgende:
eeuhm..... LOL
Je hebt mij nog nooit zien spelen... ennuh.... hoe maak je een gitarist? Je neemt een berg strong MAAR !!!! niet teveel anders heb je een drummer.
http://video.google.com/videoplay?docid=7782472714202708793&q=primus
Heerlijk, Vai en Sheehan de enorme flikkers. Dat is gewoon grappig, en niet triest in een poging om op te vallen naast de échte helden van de stage. Sheehan is een geweldige bassist, die tussendoor best wel met Vai mag rollebollen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:13 schreef Un4 het volgende:
[..]
..en dan noem je Sheehan in je latere post. Die kan er ook wel wat van met Vai hoor.![]()
David Gilmour is sowieso superieur aan die ruziezoekende, uitslovende kwal die niet kan zingen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:18 schreef bolivian het volgende:
Die Roger Waters wordt ook zwaar overgewaardeerd,.
"Just nod if you can hear me,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:20 schreef Blivox het volgende:
[..]
David Gilmour is sowieso superieur aan die ruziezoekende, uitslovende kwal die niet kan zingen.
quote:
nop... Nederlandse grap... tegen mij gebruikt als een basistquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:14 schreef Blivox het volgende:
[..]
Is dat amerikaanse humor? In iedere poging tot humor het woordje shit stoppen? Hihi, ik moest een beetje giechelen.
Sorry B, daar ben ik dan weer te jong voor om te wetenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:28 schreef bolivian het volgende:
Oh en trouwens, Lou Barlow was ook al zo'n zeikerige bassist, [afbeelding].
Ik snap het niet. Of je moet bedoelen een pile of shit als bassistquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:31 schreef Vampier het volgende:
[..]
nop... Nederlandse grap... tegen mij gebruikt als een basist
Foei,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:33 schreef Blivox het volgende:
[..]
Sorry B, daar ben ik dan weer te jong voor om te weten.
Een hoop onbekende bandnamen, en volgens jou is het tóch een kutbassist, dus why bother. Laat hem maar lekker dood zijn, de klootzak.quote:
Drie woorden die de muziekwereld op hun kop zetten:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:36 schreef Blivox het volgende:
[..]
Een hoop onbekende bandnamen, en volgens jou is het tóch een kutbassist, dus why bother. Laat hem maar lekker dood zijn, de klootzak.
Ja, Victor Wooten verdient ook credits, duidelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
Nog zo'n een, echt oerlelijk. Maar wel geniaal met z'n intrument
Dat is het juist ook, bassisten zijn te lelijk om gitarist te worden
Ik speel de laatste tijd meer gitaar dan bass... omdat mijn bass aan de andere kant van de wereld op me staat te wachten... na 4 jaar staat hij nog altijd trouw in zun standaardquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:58 schreef Blivox het volgende:
Tevens is dit topic een uitstekend voorbeeld van de lage intelligentie der bassisten onder ons. Niemand, maar dan ook niemand heeft geleerd begrijpend te lezen hier blijkbaar.
Bij RHCP wel ja, en moet je maar eens kijken wat een kutband dat is geworden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:11 schreef Yildiz het volgende:
Tering, iedereen weet toch wel dat de bassist de leiding heeft over een beetje normale band?
Sjeez
Nou, dat zal idd de schuld van de bassist wel geweest zijn ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:13 schreef Blivox het volgende:
[..]
Bij RHCP wel ja, en moet je maar eens kijken wat een kutband dat is geworden.
Like, DUH! Offcourse it is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nou, dat zal idd de schuld van de bassist wel geweest zijn ja.
Je zegt het zelf al, The Cure is stoer, en niet overdreven (nouja, de bassist is net zo debiel als de andere muzikanten, du's da's goed).quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:22 schreef Zeitgeist het volgende:
mijn The Cure wat doe je(en de rest van mijn goth deuntjes) das toch echt wel de bassist waar de nadruk op ligt.
Aan de andere kant daar lopen de bassisten ook niet als een debiel over het podium te springen.
Spinaltabquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:01 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]
Hier de drummer van mun oude band
[afbeelding]
De beste drummer van all time!
[afbeelding]
mijn helden... de mannen wiens Amps tot 11 konden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |