Om daar nog verder op in te gaan:quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:24 schreef mindgames het volgende:
Of wat te denken van meerdere instrumenten op één kanaal, waarbij eerdere opnames gewist werden.
Anno 2006 zijn die opnames dan niet meer los te halen.
Hmm, dat programma heb ik. Ik wist niet dat je daar ook losse sporen mee kon rippen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:07 schreef PimD het volgende:
Ik gebruik het programma DVD-Audio extractor voor het rippen van dvd's. Bij LOVE is eigenlijk alleen het centerkanaal interessant - veel a capella / drums.
Ok, bedankt! Het stapje mono/stereo/6-channels had ik gemist.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:19 schreef PimD het volgende:
Kan alleen als je aangeeft naar wave te willen weg schrijven. Dan kan je ergens aangeven mono/stereo/6-channels, waarna je kunt aangeven ieder kanaal naar een aparte file weg te schrijven.
Eerlijk gezegd erger ik me daar bij 'LOVE' ook een beetje aan: het acapella-begin van 'Because' is nu zo verknipt dat het voor mijn gevoel niet echt meer in de maat loopt. Het zal wel voor dat circus zo gedaan zijn, maar ik vind het niet mooi.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:33 schreef mindgames het volgende:
Jammer dat ze het toen hebben verneukt door de stem uit de maat over de muziek heen te plakken.![]()
Echt ongelooflijk dat NIEMAND dat is opgevallen bij de productie van die plaat.
Sja, ik vind de orginele pauzes ook mooier.quote:Op zondag 26 november 2006 18:37 schreef Zanderrr het volgende:
Eerlijk gezegd erger ik me daar bij 'LOVE' ook een beetje aan: het acapella-begin van 'Because' is nu zo verknipt dat het voor mijn gevoel niet echt meer in de maat loopt. Het zal wel voor dat circus zo gedaan zijn, maar ik vind het niet mooi.
Ha, geweldig, valt me nu pas op zegquote:Voorbeeld: 'I Want To Hold Your Hand' werd eerst helemaal instrumentaal opgenomen.
Daarna werd het nummer door een grote speaker in de studio afgespeeld, en toen werd de zang opgenomen. Luister maar eens naar het nummer en hoe één sec. voor de zang er ineens extra galm en lekkage bijkomt.
Over welke plaat heb je het nu?quote:Jammer dat ze het toen hebben verneukt door de stem uit de maat over de muziek heen te plakken.
Echt ongelooflijk dat NIEMAND dat is opgevallen bij de productie van die plaat.
Ook opvallend dat NIEMAND er wat van heeft gezegd dat die hele plaat sowieso verschrikkelijk klinkt.
quote:Op maandag 27 november 2006 14:12 schreef IsaacD het volgende:
Over welke plaat heb je het nu?
Klopt!quote:Op maandag 27 november 2006 15:02 schreef PimD het volgende:
Volgens mij heeft ie het over Yellow Submarine Songbook, de geremasterde soundtrack cd van de Yellow Submarine re-release uit 1998/1999.
vind ik ook de minst mooie Beatles hoes (al zijn die pakken dan weer wel schitterend)quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:23 schreef _dirkjan_ het volgende:
Wat vinden jullie van het magical-mystery-hoesje? ik vind het het lelijkste hoesje wat ik ken
Morgen tochquote:Op dinsdag 28 november 2006 06:21 schreef _dirkjan_ het volgende:
[afbeelding]
Harrison died on November 29, 2001 as a result of lung cancer.
Dat is dus vijf jaar geleden vandaag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |