Misschien wanneer die op Blu-Ray/HD-DVD wordt uitgegeven.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:57 schreef PimD het volgende:
Lijkt me niet.
The Beatles Recording Session voor maar 11,49 euro incl. verzendkosten (hard cover!):quote:Op maandag 20 november 2006 18:45 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Voor de rest ben ik niet zo?n kenner qua boeken. The Beatles sessions van Lewihson is wel erg tof maar bijna/niet te krijgen.
Bij Bol staat ook een aantal boeken van Azing Moltmaker, die moet je in elk geval niet vragen. Op http://www.beatlesfanclub.nl/content/category/4/14/26/ (even registreren) staat een aantal boekrecensies, misschien dat je daarmee wat verder komtquote:Op maandag 20 november 2006 18:09 schreef satecl het volgende:
Even een vraag een de 'Die Hard Beatle Fans' hier: ik wil voor kerst een boek vragen over the beatles, waar gewoon heel veel over in staat, eigenlijk gewoon alles. Nu ben ik gaan zoeken op Bol.com en daar zie ik meerdere boeken staan.
Nu vraag ik me dus af: Welk boek vinden jullie het best..?
Ps 'Love' is een toffe plaat !!! Geluidskwaliteit is ongeloofelijk !!
Als je nog niet geregistreed bent bij cd-wow dan krijg je ook nog eens een korting van ¤ 1,-quote:Op donderdag 23 november 2006 14:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Op cd-wow kost de LOVE cd+dvd ¤ 17,99 (bezorging is gratis): http://www8.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=1068816
De cd alleen kost maar ¤ 11,99: http://www8.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=1047546
...Dat zei ik...quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:52 schreef Price het volgende:
Mijn bestelling bij CD-WOW wordt de 26e pas uitgeleverd!
Ik hoop dat ik hem maandag in de post vind, dan ga ik meteen de DVD aanzettenquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:01 schreef Kolkus het volgende:
Ik kan er ook wel van genieten, vooral dankzij het schitterende geluid.
'Revolution' en 'Back In The USSR' zijn beide zo'n minuut langer op de DVD.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:03 schreef MrBadGuy het volgende:
Weet iemand ook waar die 3 minuten extra zitten op de DVD? Is er een nummer extra, over zijn bepaalde nummers op sommige stukken wat langer?
Nee, maar ik snak daardoor wel naar de originele versies van alle nummers.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:45 schreef mindgames het volgende:
Ik vind de overweldigende geluidskwaliteit alles behalve saai.![]()
Je bedoelt te zeggen dat er aan Octopus's Garden, Lady Madonna en Here Comes The Sun weinig is veranderd??quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:51 schreef PimD het volgende:
De saaiste nummers op de hele CD zowat dus. Ik vind sowieso dat de 2e helft van de CD veel minder 'interessant' is dan de eerste helft. Na Lucy In The Sky With Diamonds veranderd er naar mijn idee heel weinig meer aan de muziek (m.u.v. While My Guitar...).
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:47 schreef Thelonious het volgende:
Nee, maar ik snak daardoor wel naar de originele versies van alle nummers.
![]()
Over dat stereobeeld gesproken, grappig dat juist 'Lady Madonna' zijn orginele stereobeeld heeft behouden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:48 schreef webfreak het volgende:
Maar dan nog is de geluidskwaliteit en het stereobeeld een wereld van verschil met de originele uitgaven.
Damn, goed plan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:01 schreef PimD het volgende:
Ik ben de DVD-A aan het rippen naar 6 kanalen. Erg gaaf. Vrijwel a capella versies van Within You Without You, Get Back etc
Heb je dan ook daadwerkelijk bass, drums, gitaar e.d. allemaal apart?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:01 schreef webfreak het volgende:
[..]
Damn, goed plan.
Ga ik ook es proberen.Gaaf om te hebben, al die losse sporen.
Hangt er vanaf hoe Martin 't verdeeld heeft.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:02 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Heb je dan ook daadwerkelijk bass, drums, gitaar e.d. allemaal apart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |