quote:
Bad boys, bad boys whatcha want
Whatcha gonna do when sherrif John Brown
come for you tell me whatcha gonna do.
Bad boys bad boys
Watcha gonna do, whatcha gonna do
when they come for you
Bad boys, bad boys
Watcha gonna do, watcha gonna do
when they come for you
When you were eight
And you had bad traits
You go to school and you learn the golden rule
So why are you acting like a bloody fool
If you get hot you must get cool
Bad boys, bad boys
Watcha gonna do whatcha gonna do
When they come for you (repeat)
You chuck it on this one
You chuck it on this one
You chuck it on mother and
You chuck it on you father
You chuck it on you brother and
You chuck it on you sister
You chuck it on that one and you chuck it on me
Nobody naw give you no break
Police naw give you no break
Soldier naw give you no break
Not even you idren naw give you no break
Why did you have to act so mean don't you know
You're a human being born of a mother with
The love of a father reflections come and reflections go
I know sometimes you want to let go
I know sometimes you want to let go
quote:
Ja hoor, jij weet waar de titel op slaat,quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:12 schreef Stroekie het volgende:
zo en alles goed hier in alweer een nieuwe topic reeks![]()
Maar, weer rijkelijk bourgondisch gegeten? Of snel snel?quote:
ik heb mij gevoed met koninklijke spijs en drank bij Koning Oberon afgelopen zaterdagquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maar, weer rijkelijk bourgondisch gegeten? Of snel snel?.
Does vertellen wat je erop wilquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:59 schreef maedel het volgende:
sjeumig, ik doe een poging een nieuw gsm-toestelletje uit te zoeken zeg...
Iemand nog een tip? Een beetje een kek toestel, simlockvrij. Hoeft niet voor 50 euro klaar te zijn...
Ik kijk nu naar een Motorola V3i . Dun en met een klepje, dat vind ik wel mooi. Schijnt weer uit te raken(werd mij door een 15-jarig nichtje zojuist verteld), maar dat boeit me niet zo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:01 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Does vertellen wat je erop wil
En hoeveel je max wilt uitgeven
Die's mij veuls te groot...quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:19 schreef NanKing het volgende:
SE m600i @ maedel.
alleen is die wel heul duur![]()
Uw zoekbewerking - 8372A-2 Fat Agnus IC - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Voorgeassembleerde zooiHeeft net de 8372A-2 Fat Agnus IC besteld
Motorola kan ik je afraden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar een Motorola V3i . Dun en met een klepje, dat vind ik wel mooi. Schijnt weer uit te raken(werd mij door een 15-jarig nichtje zojuist verteld), maar dat boeit me niet zo.
Max 300 euro zoiets. Ik vind het zelf niet zo nodig, maar ik kan me volgens mijn vrouw niet meer vertonen met mjn nokia 6210. Want ik bel er wel 3 keer per maand mee.
-maar dat wil ik dan wel in stijl doen natuurlijk-
K800i is mooierquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:19 schreef NanKing het volgende:
SE m600i @ maedel.
alleen is die wel heul duur![]()
Ze hebben 1 eh, Die is zo simpel als wat.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:22 schreef soapie het volgende:
Ik wil alleen maar nokia, das tenminste degelijk spul....
Precies.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:28 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik heb zelf de sony ericsson k750i. heerlijk ding en schiet goeie foto's.
Dus mijn persoonlijke visie? Ga voor een SE K750i.
Daar zit ik op te geilen. Ik wil alleen van hi 40 naar hi 30 eigk. En bij 1 jarig (heb nu 2 jarig maar die is in januari afgelopen) is dat kreng 120 euro. En bij hi 40 1 jaar mag ik hem gratis hebbenquote:
Mediamarktquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:27 schreef soapie het volgende:
Ga eens naar de mediamarkt zou ik zeggen. Daar liggen rijen mobieltjes....
Ik heb de 3210 gehad de 3310 en de 6510.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:33 schreef soapie het volgende:
Batterij van nokia nog nooit problemen mee gehad, werkt al een jaar of 4 / 5 . Staat dag en nacht aan en duurt lang voor hij leeg is.
Heb nu een 6021, en ben er zeer tevreden mee!!!!!
http://www.vesalia.de/ (zoek op fat agnus)quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - 8372A-2 Fat Agnus IC - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Heb je wat info?
Ik heb em inmiddels al een tijdje, Hi 25, alleen 26.50 instapkosten, voor de rest krijg ik de eerste 3 maanden 15 euro extra beltegoed, en kreeg ik een 512 mb Memorycard.Goede actie dus.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Daar zit ik op te geilen. Ik wil alleen van hi 40 naar hi 30 eigk. En bij 1 jarig (heb nu 2 jarig maar die is in januari afgelopen) is dat kreng 120 euro. En bij hi 40 1 jaar mag ik hem gratis hebben![]()
Tof dingquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
http://www.vesalia.de/ (zoek op fat agnus)
doe's een linkjequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Voorgeassembleerde zooiHeeft net de 8372A-2 Fat Agnus IC besteld
Dus geen extra kosten voor dat ding? Is het dan wel dezelfde die ik bedoel?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb em inmiddels al een tijdje, Hi 25, alleen 26.50 instapkosten, voor de rest krijg ik de eerste 3 maanden 15 euro extra beltegoed, en kreeg ik een 512 mb Memorycard.Goede actie dus.1 jarig overigens.
Deze :quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Dus geen extra kosten voor dat ding? Is het dan wel dezelfde die ik bedoel?Met boxen erbij enzo. In het zilver/goud.
Phone house medewerker liet me een SE zien die bijna op de k750i leek maar het toch niet was.
Overigens met 3.2 MP camera.
Instapkosten hoef ik trouwens niet te maken. Ik verleng mn abonementof hetzelfde hi 40 dus,of toch hi 30
Mooie hotlink protectionquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Deze :
[afbeelding]
Boxen? Zilver/goud?wel 3.2 megapixel
.
http://en.wikipedia.org/wiki/Agnusquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:42 schreef Sebasser het volgende:
Hm, ik krijg geen uitleg verder wat het is.
Alleen dat het van amiga is..
ik zat al even te kijken maar das dan toch niet dezelfdequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Deze :
[afbeelding]
Boxen? Zilver/goud?wel 3.2 megapixel
.
Slaap lekker lieve Zwaffeltjequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik zat al even te kijken maar das dan toch niet dezelfdeIk zag er echt kleine speakers bij zitten
Ik ga slapen btwtrusten
Truste Zwaf,quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik zat al even te kijken maar das dan toch niet dezelfdeIk zag er echt kleine speakers bij zitten
Ik ga slapen btwtrusten
Slaap lekekr vanitas,quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:15 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
'k ga ook de veren opzoeken. Welterusten iedereen
Dan ga ik zo ook maar eens, morgen weer vroeg uit de veders,quote:
Slaap lekker en tot morgen Generaalquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dan ga ik zo ook maar eens, morgen weer vroeg uit de veders,.
,
, allemaal .
.
ja voor 65 euro kan je geen armoe lije en al dat leuks missenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:03 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga ff een paar afleveringen van uitzendinggemist.nl kijken, koefnoen, lama;s kinderen geen bezwaar ect.
Op de pc die ik hier nu heb staan doet ie het wel, misschien slim om mijn andere PC ook een herinstall te geven..
Hallo,quote:
Je huid droogt wel uit van lang onder de douche staan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:36 schreef Sebasser het volgende:
jah, hoi sitethief..
Nu heb ik last van mijn onderkant van mijn gezicht.
Ik zat net lekker een half uur of misschien wel een uur onder de douche, niet echt op de tijd gelet, ik sliep immers
Awel, ik lag zo lekker
en dan dat water wat zo heerlijk op je gezicht kletert, lekker warm, heerlijk om de dag mee te beginne, en ik zat dus zo op de grond van de douche eh, Dus ik val in slaap, Wordt ik wakker na een tijdje..
Nou, droge huid, hoe komt dat eig?
Gewoon warm/heet water, daar droogt je huid toch niet van uit?
Awel, dus ik scheer zo, ah men, dat voel je echt wel nu
Daar moet je ook onderhoud op plegen, of beter nog verzorging op toepassen, want van scheren droogt je huid uit. Dus moet moet iets smeren dat vocht in brengt b.v. beginnen met body lotionquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:36 schreef Sebasser het volgende:
jah, hoi sitethief..
Nu heb ik last van mijn onderkant van mijn gezicht.
Ik zat net lekker een half uur of misschien wel een uur onder de douche, niet echt op de tijd gelet, ik sliep immers
Awel, ik lag zo lekker
en dan dat water wat zo heerlijk op je gezicht kletert, lekker warm, heerlijk om de dag mee te beginne, en ik zat dus zo op de grond van de douche eh, Dus ik val in slaap, Wordt ik wakker na een tijdje..
Nou, droge huid, hoe komt dat eig?
Gewoon warm/heet water, daar droogt je huid toch niet van uit?
Awel, dus ik scheer zo, ah men, dat voel je echt wel nu
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar moet je ook onderhoud op plegen, of beter nog verzorging op toepassen, want van scheren droogt je huid uit. Dus moet moet iets smeren dat vocht in brengt b.v. beginnen met body lotion
En daarna eens gaan praten in een drogisterij en vragen wat ze aanraden.quote:
Hmm zal eens kijken, maar ik kan heel slecht tegen dingen die ik op mijn huid moet aanbrengen. Heeft met mijn Asperger te maken. Net zoals alles wat ook maar te dicht bij mijn hals in de buurt komt.................. Dat hebebn mensen die mij voor de grap onder water duwde wel gemerkt, leidde al snel tot gebroken neuzen enzo......................quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En daarna eens gaan praten in een drogisterij en vragen wat ze aanraden.
Je kan het daar zo duur, of zo goedkoop maken als je zelf wenst
Ikzelf ben heel tevreden over spullen van Biotherm Homme
Ik scheer nat, en gebruik geen schuim/mouse maar hun cleaning gel om te scheren en smeer later dan moisterizer op z'n gezicht
en het is belachelijk om te zeggen van jezelf, maar het ziet er nog steeds redelijk strak uit. althans zeker wel voor een topic opa![]()
![]()
daarom gewoon beginnen met iets onschuldigs zoals body lotion, of body milk van Niveaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:37 schreef Sitethief het volgende:
[afbeelding]
Help!, mijn dieet...........,
.
[..]
Hmm zal eens kijken, maar ik kan heel slecht tegen dingen die ik op mijn huid moet aanbrengen. Heeft met mijn Asperger te maken. Net zoals alles wat ook maar te dicht bij mijn hals in de buurt komt.................. Dat hebebn mensen die mij voor de grap onder water duwde wel gemerkt, leidde al snel tot gebroken neuzen enzo......................
Ik moet er nog even over nadenken, heb nog trauma's van het schminken..........toen ik klein was, ik kan het ook niet bij anderen zien...........quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom gewoon beginnen met iets onschuldigs zoals body lotion, of body milk van Nivea
Dat heb je volgens mij ook niet gedaan, tot nu toe is er maar een persoon die zelf het iniatief mag nemen tot knuffelen, en dat is Renate, mijn kleine zusje. Van anderen moet ik het niet hebben. Dat moet groeien.quote:en voor de rest, ik zal in het vervolg beter opletten met huggen![]()
Gheghe,quote:en jij stopt gewoon iets anders in je mond dan die zoete stokjes![]()
uhuhquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Truste Zwaf,, duimen voor woensdag,
.
Meestal niet nee,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Praten over telefoons is gewoon niet interessant.
het zijn maar spullen, en ik zit heel de dag al aan een vaste telefoon, dus ben ik blij dat ik s avonds een paar uur zonder kan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Praten over telefoons is gewoon niet interessant.
Hey Erik,quote:
Neu, ik speel door de week de rol van de hardwerkende burgerman, dus mijn leuke dingen zitten altijd alleen maar in het weekendquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Elke dag is leuk, tis maar net wat je er zelf mee doet...............quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Dank je wel, je bent een schatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gun je wel een weekje vrij, al heb je daar vrij weinig aan natuurlijk (het gunnen dan, het weekje vrij zou je wel goed kunnen besteden).
Is ook, dus ben ik altijd wel op zoek naar lichtpuntjes en zonnestraaltjes die m'n dagelijks bestaan opleuken, en jullie horen daar zeker bijquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Elke dag is leuk, tis maar net wat je er zelf mee doet................
Okay, ik zal outlook alvast programmerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Begin feb ben ik jarig! The big 18!
*met grote stift in agenda zet: Erik Jarig*quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Begin feb ben ik jarig! The big 18!
Zeer zeker,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof!
Past bovenstaande ook voor sitethief toequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:33 schreef Stroekie het volgende:
Okay, ik zal outlook alvast programmeren![]()
edit: outlook op kantoor ingevuld, email als reminder naar huis gestuurd
zo dat moet toch wel voldoende zijn om tegen die tijd op tijd een feliciteer Erik topic te kunnen maken
Ja Sebas is nogal hardleersquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:14 schreef Rhanna het volgende:
Goedemiddag. En wie moet ik hier pijpen/beffen om in de OP te komen?
ja en zo'n feauteaubouque volpennenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, ik ga 'm PM'en.
Stroekie sluit zich bij Erik aanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Gut!
Zeg Sebas, lees eens even terug en zet SiteThief en Rhanna nu toch eens in de OP van L topicquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:03 schreef Sebasser het volgende:
Beeeeeeeh
Mijn PM ook, ik heb wat klare taal gebruikt, en jij bent ook genoemd, Rhanna.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:09 schreef Rhanna het volgende:
Ik geloof dat hij eraan werkt
Mijn opmerking werkt als stimulans.
Wat verstaan homo's onder klare taal?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn PM ook, ik heb wat klare taal gebruikt, en jij bent ook genoemd, Rhanna.
oh, die PM's.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn PM ook, ik heb wat klare taal gebruikt, en jij bent ook genoemd, Rhanna.
Ik hebiets gezegd over Rhanna dat ze me met de dood bedreigde. (Dacht ik).quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat verstaan homo's onder klare taal?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hebiets gezegd over Rhanna dat ze me met de dood bedreigde. (Dacht ik).
Nope,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:13 schreef Sebasser het volgende:
Stond sitethief er nog niet in dan?
Ohja, dat moeten we niet hebben idd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hey!, Dat mag niet!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Potentiėle inzending voor de FOT-wedstrijd, onderwerp Playtime:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ohja, dat moeten we niet hebben idd.
Ik vind hem goed gelukt, eerlijk gezegd,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Potentiėle inzending voor de FOT-wedstrijd, onderwerp Playtime:
[afbeelding]
Wat voor camera en lens?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je vergeet Sitethief nog meneerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:12 schreef Sebasser het volgende:
Zo, thuis, rhananananan staat ook in de OP nu.
Moet iemand ff de nieuwe OP der in pleuren.
Panasonic DMC-LZ2, dus geen speciale lens, of mega dure camera. Gewoon compact.quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet naar het advies van Sebas luisteren hoor, geen monobrauw kwekenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:35 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehe, erik, moet je je wenkbrauwen laten doorlopen
En dan jezelf met een schaakbord op de foto zetten of zo
Dat ben ik ook niet heel erg van plan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet naar het advies van Sebas luisteren hoor, geen monobrauw kweken![]()
Nee, opplak stukje of zo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet naar het advies van Sebas luisteren hoor, geen monobrauw kweken![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Erik, Erik, er zit een banaan in je oor.
Bert, er zit een banaan in mijn kont.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet heel erg van plan.
[afbeelding]
Oh sorry, Erik.quote:
Wist je het al? Sesamstraat gaat stoppen! PINO HEEFT NAMELIJK DE VOGELPEST! ...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, dames en heren, zullen we nu de Bertgrappen achter ons laten? Dank u.
M'n neef Bert vond ze ook nooit zo leuk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n neef Bert vond ze ook nooit zo leuk.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:When green is all there is to be, it can make you wonder why, but why wonder. I'm green and it'll do fine, it's beautiful, and I think it's what I want to be.
Someday you'll find it, the rainbow connection, the lovers, the dreamers, and me.
It's not easy being green.
Twist!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:03 schreef Rhanna het volgende:
Sta op en wankel
Ik blijf een eenzaam twistgesprek
We zijn voorelkaar gemaakt. Geestelijk danquote:
Wacht maar tot je hetero bent!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We zijn voorelkaar gemaakt. Geestelijk dan.
Nou ik zou willen dat ik hier kon slapenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:53 schreef Sitethief het volgende:
*Stroek wakker schudt*
Hey, niet op je werk slapen!.
Dat heb ik wel gedaan, en daarom ben ik nu al thuisquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:53 schreef Sitethief het volgende:
*Stroek wakker schudt*
Hey, niet op je werk slapen!.
afblijven Erik is gewoon van en voor ons, de mannenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hetero bent!
Samsungquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:12 schreef maedel het volgende:
Nou ja, voor wie het weten wil...
Het is een Samsung E900 geworden (geloof ik)(*checkt nog even*)(ja, klopt).
Ik wilde eigenlijk een Razr 3Vi, maar die kleur vond ik niet mooi, toen de gewone Razr 3V, maar die kon alleen met abonnement![]()
Toen de LG K800 nogwat, maar die was niet in zwart op voorraad (en ik wil het nu, nu, nu)
En toen werd het dus de samsung. Rib uit m'n lijf, maar hopelijk weer voor een paar jaar voorzien.
het gaat dus over die mobiele telefoon
Is dit sarcastisch bedoeld? Of serieus?quote:
Ik blijf gewoon stiekem Erik hersenspoelen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:17 schreef Sebasser het volgende:
afblijven twisted_fok.
voordat erik aan ook maar 1 vrouw komt eh, dan moet ie eerst anale seks met mij hebben gehad.
en dat is al zwaar onmogelijk.
Dus dat gaat niet gebeuren![]()
heb je mn revieuw niet gelezen dan? En waarom een foon bij de mediamarkt halen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch bedoeld? Of serieus?
Ik stond daar voor dat enorme rek in de mediamarkt... ja, ik wist ook niet meer hoor, alleen dat ik niet zónder een gsm die winkel ging verlaten...![]()
Sebas toch, die flessen Rosé komen zo wel in een heel ander daglicht te staanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:17 schreef Sebasser het volgende:
afblijven twisted_fok.
voordat erik aan ook maar 1 vrouw komt eh, dan moet ie eerst anale seks met mij hebben gehad.
en dat is al zwaar onmogelijk.
Dus dat gaat niet gebeuren![]()
Was het maar zo. Dan was het met appel en kaneel goed te verduren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:25 schreef Rhanna het volgende:
Bah, ik kom er net achter dat het leven geen pannekoek is.
Dan kon ik het wat zoeten met mooie witte poeder suiker.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was het maar zo. Dan was het met appel en kaneel goed te verduren.
Hm hm?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sebas toch, die flessen Rosé komen zo wel in een heel ander daglicht te staan![]()
Ja, of tabak.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:26 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Dan kon ik het wat zoeten met mooie witte poeder suiker.
Of juist ergens waar het daglicht nooit komtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sebas toch, die flessen Rosé komen zo wel in een heel ander daglicht te staan![]()
Daar slagen die "opvoedkampen" in USA ook niet in, dus ik zeg niet dat je kansloos bent, maar het gaat vast wel een Hell of a job wordenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon stiekem Erik hersenspoelen.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:25 schreef Rhanna het volgende:
Bah, ik kom er net achter dat het leven geen pannekoek is.
Mij niet onderschatten he.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar slagen die "opvoedkampen" in USA ook niet in, dus ik zeg niet dat je kansloos bent, maar het gaat vast wel een Hell of a job worden![]()
daar is toch geen plaats voorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of juist ergens waar het daglicht nooit komt.
Zoals je ondertitel al zegt: "Jij bent de baas!"quote:
Ik heb volgens mij iets gemist.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:24 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
heb je mn revieuw niet gelezen dan? En waarom een foon bij de mediamarkt halen?
Zien jullie nou?!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals je ondertitel al zegt: "Jij bent de baas!"
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:31 schreef maedel het volgende:
@Zwaffel, ik lees net effe je review. Ik heb dus geen miskoop gedaan begrijp ik (dat dacht ik effe), gelukkig maar want dat ding was teringduur.
Hoe kwam dat zo? Ineens dacht je van "ik koop 'n nieuwe"?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:36 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik heb net zelf de sony ericsson w700i gekocht
Nou, KOM Dan OOK GEWOON.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik word doodsbang van de meetsaanzoeken die ik krijg, eerst al de 1 op 1 meetmet Twist, dan de algehele Lesbeau-meet, en dan komt daar nog het 1000delig bestaan van Showchat-meet bij. En dan nog wat andere 1 op 1 meets. Straks moet ik zeker nog daadwerkelijk ergens verschijnen ook.
Ik voel met je mee hoor Erik, ik moet er ook niet aan denken!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik word doodsbang van de meetsaanzoeken die ik krijg, eerst al de 1 op 1 meetmet Twist, dan de algehele Lesbeau-meet, en dan komt daar nog het 1000delig bestaan van Showchat-meet bij. En dan nog wat andere 1 op 1 meets. Straks moet ik zeker nog daadwerkelijk ergens verschijnen ook.
gewoon doen wat je hart je ingeeftquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou dan wachten ze met die mietings voor meetjes maar gewoon totdat jij je OV kaart hebtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ķs al verbeterd, eerst wilde ik niet eens, maar tegenwoordig wķl ik wel, maar dśrf ik niet. En ik vind het openbaar vervoor echt te duur.
Neh mn abo loopt in januari af. En ik wilde graag mn nr behouden. Dus ik heb mn hi 40 met 1 jaar verlengt. En de w700i was daar 29.99 bij. Maar ik mocht hem gratis meenemen. Zitten retegoeie oordoppen bijquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoe kwam dat zo? Ineens dacht je van "ik koop 'n nieuwe"?
Ik belde dus in die zaak met mijn oude gsm, en de batterij viel elke keer uit. Toen was me wel duidelijk dat het écht tijd was voor een nieuwe
Ander alternatief is gewoon om in Eindhvoen die meeting te houdenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat duurt dus echt nog een jaar, įls ik slaag voor mijn examen.
en nog heerlijk ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Op zich is dat voor het vervoersprobleem wel een mooie oplossing.
Ach, ik ben ook een schijterd qua meeten hoor. Daarom zit ik op internet, anders zat ik wel heel bruisend in het café ofzoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Op zich is dat voor het vervoersprobleem wel een mooie oplossing.
hallo,mag ik ff op dat ding geilenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwaffel kan het alléén maar over d'r telefoon hebben.
Ja, zij kan er waarschijnlijk mee om gaan, ik zit hier gefrustreerd uit te vogelen hoe ik in godesnaam een foutgetypte letter verwijder uit m'n sms...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja die zou zich nog als eerste aanmelden voor een telefoon mietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
met de c toetsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, zij kan er waarschijnlijk mee om gaan, ik zit hier gefrustreerd uit te vogelen hoe ik in godesnaam een foutgetypte letter verwijder uit m'n sms...
En ik heb echt maar 3 mensen in mijn contactlijst. Ook al zoiets![]()
bluetooth foon meetquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die zou zich nog als eerste aanmelden voor een telefoon miet
niet dat we elkaar dan zien, maar dat alleen de phone's elkaar zouden zien![]()
Gewoon alle knopjes uitproberen, doe ik ook altijd...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, zij kan er waarschijnlijk mee om gaan, ik zit hier gefrustreerd uit te vogelen hoe ik in godesnaam een foutgetypte letter verwijder uit m'n sms...
En ik heb echt maar 3 mensen in mijn contactlijst. Ook al zoiets![]()
En die zit ook al weer waar?quote:
Je bent verpleegster in een bejaardenverzorgingstehuis?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:23 schreef maedel het volgende:
[..]
En die zit ook al weer waar?
Het is maar goed dat ik mijn beroep hier nooit vermeld heb, want mensen zouden zich zieklachen dat iemand met mijn beroep zo'n n00b met dit soort dingen is.
Maedel werkt vast bij de Belcompany...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je bent verpleegster in een bejaardenverzorgingstehuis?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je bent verpleegster in een bejaardenverzorgingstehuis?
nog meer weten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:23 schreef maedel het volgende:
[..]
En die zit ook al weer waar?
Het is maar goed dat ik mijn beroep hier nooit vermeld heb, want mensen zouden zich zieklachen dat iemand met mijn beroep zo'n n00b met dit soort dingen is.
-edit, * maedel heeft de c-toets gevonden hoor!![]()
Ach, als mensen in groningen vragen naar sebasser, nou joh, dan kent niemand mij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, ik heb een heel hip beroep.
En daar laat ik het maar bij, want ik had ooit bedacht dat ik maar eens niet meer zo makkelijk traceerbaar moest zijn.
Je bent Beatrix!!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:26 schreef maedel het volgende:
[..]
En daar laat ik het maar bij, want ik had ooit bedacht dat ik maar eens niet meer zo makkelijk traceerbaar moest zijn.
Momenteel niet (ik heb 'm zelfs uitgezetquote:
Zie ik je heul hippe kantoor als ik over de Keizersgracht rijdt ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:26 schreef maedel het volgende:
[..]
je doet toch niet IT werk he?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ik ben door een collega eens aangesproken met mijn nickname (twee nicknames geleden). En ik kan wel zeggen dat dat helemaal niet prettig was. Die collega is ook eenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, als mensen in groningen vragen naar sebasser, nou joh, dan kent niemand mij.
Zo bekend ben ik.:D D:D ! 1;! :!
jij hebt toch deze?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Momenteel niet (ik heb 'm zelfs uitgezet), maar zo'n helpdesk bij de hand is heel praktisch!
Wat je met die 3 stipjes bedoelt is mij niet duidelijk, maar wie weet komt het nog ooit.![]()
ik word altijd met Qwea aangesproken. Zelf soms door MMquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ik ben door een collega eens aangesproken met mijn nickname (twee nicknames geleden). En ik kan wel zeggen dat dat helemaal niet prettig was. Die collega is ook een![]()
Ik zit nou te denken welk kantoor jij bedoelt... Maar, vanaf de Keizersgracht wordt het moeilijk geloof ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zie ik je heul hippe kantoor als ik over de Keizersgracht rijdt ?
Ja, kek dingetje hč?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:29 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jij hebt toch deze?
[afbeelding]
die 3 stipjes rechts is toch je C toets?
Hoe spreek je het uit? Kwie? Kweeja?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:29 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik word altijd met Qwea aangesproken. Zelf soms door MM![]()
Ja, achteraf gezien heeeeeel stomquote:
Ziet er wel stoer uit !!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, kek dingetje hč?![]()
Ja, rechtsonder wist de letter, en die andere daar heb ik elke keer ruzie mee, want is heel gevoelig.... En dan zit ik weer op het beginscherm![]()
kweejaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe spreek je het uit? Kwie? Kweeja?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, kek dingetje hč?![]()
Ja, rechtsonder wist de letter, en die andere daar heb ik elke keer ruzie mee, want is heel gevoelig.... En dan zit ik weer op het beginscherm![]()
Nee ik heb geen geduld om te vissen maar ik had wel een vermoeden maar daar kan dus nu een streep doorheenquote:
Nee, ik ben niet Lidewij Edelkoort...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik heb geen geduld om te vissen vissen maar ik had wel een vermoeden maar daar kan dus nu een streep doorheen
Je woont in Eindhoven vermoed ik,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien heeeeeel stom![]()
Dus, waar zullen we het eens over hebben?
Ik werd vandaag aangesproken door een meisje van Amnesty...
Leuk gesprek, maar toen moest ik natuurlijk lid worden. Jammer eigenlijk.![]()
Maar daar heet het toch nog geen Keizersgracht, dat begint toch pas als die straat z'n bocht naar links gemaakt heeft, meer richting stadhuis?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet Lidewij Edelkoort...
Slaap lekker Sebasser,quote:
Volgens mij kun je de witte dame best zien vanaf de Keizersgracht hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daar heet het toch nog geen Keizersgracht, dat begint toch pas als die straat z'n bocht naar links gemaakt heeft, meer richting stadhuis?
althans in mijn ogen is Lidewij gelijk aan design academie, is toch dat gebrouw dat nu gerenoveerd wordt tegenover de MM en parkeergarage?
okay, maar zo bedoel ik het dus nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de witte dame best zien vanaf de Keizersgracht hoorNet welke kant je opkijkt
[afbeelding]
Lidewij (zeg maar Li) Edelkoort
Mah gaat wel toch, nu echt wegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:47 schreef soapie het volgende:
[..]
Slaap lekker!!!
wat een raar ritme heb jij toch
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Die voetenbadjes van jou gaan zelfs mķj vervelen.
Ja, nou, 't is wel warm, maar het verveelt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Die voetenbadjes van jou gaan zelfs mķj vervelen.
Okay een rode meldt zichquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:03 schreef Sitethief het volgende:
Er loopt te veel blauw in dit topic rond,.
Mocht je willen, dat je rood was.quote:
ik ben wel roodquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mocht je willen, dat je rood was.
Nou ik vindt het rossigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mocht je willen, dat je rood was.
dat mag ik hopenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar da's toch van tijdelijk voorbijgaande aard ?![]()
Oh tof! Succes enzo!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nee met een misschien nieuwe werkgever
Ik vind jou lievig, hoor, dat je me niet verkeerd begrijpt.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind jou lievig, hoor, dat je me niet verkeerd begrijpt.
Ik wens hem ook HEEL VEEL succes. God ik hoop zo dattie aangenomen wordtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:24 schreef Sitethief het volgende:, maar ik wens MM dan voor de zoveelste keer succes, kan nooit kwaad het iedere keer weer te doen,
.
en die nieuwe baan is ook weer bij hem in DH in de buurt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik wens hem ook HEEL VEEL succes. God ik hoop zo dattie aangenomen wordt![]()
Hij werkt nu in A'dam. Die nieuwe baan waar we op hopen is in alkmaar. 30 min minder reizen dusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die nieuwe baan is ook weer bij hem in DH in de buurt?
Nou dan hoop ik voor jullie dat het gaat lukkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Hij werkt nu in A'dam. Die nieuwe baan waar we op hopen is in alkmaar. 30 min minder reizen dus
Ik ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik voor jullie dat het gaat lukken![]()
Doe je wel voorzichtig, anders heb je straks geen duimen meer oven, en moet je die wellicht bij Messenga in z'n ontstettende voetenbade stekenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik ookwant hij verdient dat ws nog meer ook
maar ja,het gaat tussen hem en nog iemand.
*duimt nog steeds
gezelligquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig, anders heb je straks geen duimen meer oven, en moet je die wellicht bij Messenga in z'n ontstettende voetenbade steken
Slaap zacht Zwaf,quote:
geeft niks hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:26 schreef wonderer het volgende:
*neus om hoek steek*
Ik ben jullie echt niet vergeten, ik heb het alleen nogal druk.
Alsook ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:26 schreef wonderer het volgende:
*neus om hoek steek*
Ik ben jullie echt niet vergeten, ik heb het alleen nogal druk.
Zet een rurstgevend loungemuziekje aanquote:
Hoi Stroek,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo vroege vogel![]()
en goedenmorgen aan iedereen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |