Jawel, hoor, lekker rustig.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:52 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan? lekker weekend gehad?
ga stakenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:55 schreef Messenga het volgende:
Vergeet je em nou wéér centraal te zetten?
Ik ben heeeeeeeeerlijk gezwaffeldquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, hoor, lekker rustig.
En jij? Lekker gezwaffeld?
Ik ga niet over de OP.quote:
wie/wat? Zocht je mij? aaah lief hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:59 schreef Jugaros het volgende:
AHA Gevonden
Je lens? Je ziel? Je hart?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:59 schreef Jugaros het volgende:
AHA Gevonden
Maar ik de kwaliteits-userquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:00 schreef Rhanna het volgende:
Ik denk dat hij mij zocht.
Ik ben immers de pino hier.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:02 schreef Zwaffel het volgende:
Waar is Nan eigk?
Zwaf rookt nietquote:
ja hoi,ik aap enkel alle andere topic na. Dan verander je hetquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef NanKing het volgende:
Trouwens is iets wat mij heel erg op 't hart ligt.
Al een tijdje eigenlijk...ik hoop dat het niet al te lullig over gaat komen enzoot.
MAAR IK HAAT HET ALS LESBEAU IN HOOFDLETTERS STAAT.
.
diane. Voortaan maar geen kinky spelletjes meer doen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wie heeft er dan mijn haar in brand gestoken?
Ik word al viritueel geneukt door sebasser. Meer punten voor mijquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:05 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik ben een potentieel interessant neuk object. Ik scoor hoger.
Ik doe dat bewust nooit. Vanitas doet het wel.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef NanKing het volgende:
Trouwens is iets wat mij heel erg op 't hart ligt.
Al een tijdje eigenlijk...ik hoop dat het niet al te lullig over gaat komen enzoot.
MAAR IK HAAT HET ALS LESBEAU IN HOOFDLETTERS STAAT.
.
Quel horreur!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja dan moet je mij weer missen enzo.
Ik denk dat het komt omdat HOMO zo geschreven wordt, maar daar staat het wel bij.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe dat bewust nooit. Vanitas doet het wel.
Het betekent, zulks een horror. Of iets dergelijks.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb al geen frans meer sinds de eerste klas.
Ik ken geen Dianequote:Op zondag 8 oktober 2006 21:06 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
diane. Voortaan maar geen kinky spelletjes meer doen?
Raar is tof. Want ik ben raar. En ik ben tof.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat HOMO zo geschreven wordt, maar daar staat het wel bij.
Jaja, ik ben raar![]()
Zover was ik dan al wel.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het betekent, zulks een horror. Of iets dergelijks.
Stroek steekt hier ook schuldbewust zijn vinger op en beloofd beterschapquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe dat bewust nooit. Vanitas doet het wel.
*meedoet*quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Stroek steekt hier ook schuldbewust zijn vinger op en beloofd beterschap![]()
Goed voorbeeld doet goed volgen....quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:18 schreef maedel het volgende:
Met deze post komt dit topic ook weer fijn in mijn AT.
Heel prettig allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |