4 toch?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef yvonne het volgende:
met hoeveel xxxxxxxxxxxxxxxxxx-en schrijf je dat nou?
Adoreer alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef Blik het volgende:
slotje!
Ik durf te wedden dat hij dat nog steeds doet !quote:
Hij heeft z'n abbo al een poosje opgezegd, aldus hemzelf al eens ooitquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij dat nog steeds doet !
dat heb ik ook gehoord ja, hij is over gestapt naar trucks, het zwaarste blad van Nederlandquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij heeft z'n abbo al een poosje opgezegd, aldus hemzelf al eens ooit
alexxxxxxxxxxxxx woont toch hier?quote:
Ons subforum, wat doe je?!quote:
Je bedoelt: Hij valt ons hier lastig met zijn Niva-fetisch en drang naar het posten van foto's van vreemde voertuigenquote:
vijf (5)quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef yvonne het volgende:
met hoeveel xxxxxxxxxxxxxxxxxx-en schrijf je dat nou?
Ik was de CD-ROm met oefenvragen van de ANWB aan het doen, ik heb morgen theorie-examen voor mn B rijbewijsquote:
Fordson, heeft aaridg wat trekjes van de Ferguson, heb nog een stuk of wat van dit type op de foto gezet vorige week zaterdag op het Flaeijelfeestquote:
Bronto Niva 2121quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[afbeelding]
Het is net Ruk, met z'n mooie vrachtwagen.
Neenee, de Transmobiel. Daar mag ik zelf ook soms voor schrijvenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:14 schreef Willy84 het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehoord ja, hij is over gestapt naar trucks, het zwaarste blad van Nederland![]()
ja godver, ik had bijna 862 posts op een rij, daar gaat mn anale sex met Arceequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:42 schreef hermandeperman het volgende:
Spamhoer
Ford Taunus?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:44 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
Nu deze nog raden
Was onze eerste auto, van mn moeder dus
Om je wilde haren te verliezen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja godver, ik had bijna 862 posts op een rij, daar gaat mn anale sex met Arcee
Nee, dat doet de kapper morgen welquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om je wilde haren te verliezen?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat doet de kapper morgen wel
Ford taunus 12m coupéquote:
Dat moet op de basisschool geweest zijn denk ik...quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je
gaat
zelfs
naar
de
kapper
?
Hoe lang is dat geleden?
Vrij recent dus nog.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat moet op de basisschool geweest zijn denk ik...
Verloofde, pimber, verloofde.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:54 schreef Youssef het volgende:
Alexxxxx heeft geen vriendin, maar een vrouw. Een echte Neanderthaler.
Waarom? Wat is de meerwaarde?quote:
Ach, slechts een kleine aanloop tot het echte werk. Beide kun je dwingen tot koken, afwassen, zemen en zulks.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Verloofde, pimber, verloofde.
Ford Anusquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:25 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Triest. Get a life.
Als je braaf bent en je bordje leeg eet krijg jij ooit ook een adoreertopicquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:25 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Triest. Get a life.
Voor z'n theorie? Ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef yvonne het volgende:
Is ie geslaagd eik?
Boh gek! Een Tata!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je braaf bent en je bordje leeg eet krijg jij ooit ook een adoreertopic
[afbeelding]
Ik ben gestopt met tellen bij de 50e rijlesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:07 schreef 2cv het volgende:
Waarom heb ik nou het gevoel dat jij even goed kan rijden als ik ?
Als er 50 staat, mag je 50 te hardquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met tellen bij de 50e rijles
Morgen krijg je weer een apart plaatje, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Boh gek! Een Tata!Word vrijwel alleen in India verkocht, gebaseerd op de Mercedes-Benz Kurzhauber, maar dit is een Pakistaanse versie
![]()
En ik ben inderdaad geslaagd![]()
Dan moeten we over een tijdje toch gaan uitkijken voor iemand in een Lada, als je je rijbewijs haalt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met tellen bij de 50e rijles
WTF?, Heb jij dat gedaan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
En vanaf morgen weer werkzaam op mijn ouwe trouwe heftruckje
[afbeelding]
Ik heb haar gemist, mn Kobatsutje
Van der Meulen. Maar ik heb nu een andere heftruck! De nieuwstequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:48 schreef LeoVulpes het volgende:
Lekker heftrucke bij vd Meulen of Hellema
En toch doen hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoef je niet te PMmen, want ik weet waarom
Hoeveel mensen zijn al voor je aan de kant gesprongen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Van der Meulen. Maar ik heb nu een andere heftruck! De nieuwsteOok al vind ik die oude lekkerdr rijden. Maar na een paar uur had ik haar onder controle, en nu scheur ik dan ook met 15 kilometer per uur door het magazijn
twee keer zo snel als met mn oude beestje
Alleen vandaag bijna iemand er onder, maar dat was na werktijd, ik was nog even de heftrucks aan het wegzetten, zowel ik als de persoon die over de racebaan door het magazijn liep dachten dat er verder niemand meer wasquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn al voor je aan de kant gesprongen?![]()
En die gaatjes maken kan niet he![]()
Kijk, das nou een mooie plukauto. En die bullbar is nog helemala moio zelfsquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
Nog even een plaatje dan:
[afbeelding]
Een mooie Lada Niva![]()
![]()
Even kijken, locomotief, 1:87, ik schat zo rond de 200 euro?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Sgop
Wat kostte dit geintje eigenlijk Lexxxxxie?
[afbeelding]
googol leeft ook nog!!quote:
Jupquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:42 schreef vlad het volgende:
[..]
googol leeft ook nog!!![]()
![]()
of leeft weer![]()
lang niet gezien iig![]()
Uiteraard.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef Googolplexian het volgende:
uh oh ... toch wel goede dingen hoop ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |