4 toch?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef yvonne het volgende:
met hoeveel xxxxxxxxxxxxxxxxxx-en schrijf je dat nou?
Adoreer alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef Blik het volgende:
slotje!
Ik durf te wedden dat hij dat nog steeds doet !quote:
Hij heeft z'n abbo al een poosje opgezegd, aldus hemzelf al eens ooitquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij dat nog steeds doet !
dat heb ik ook gehoord ja, hij is over gestapt naar trucks, het zwaarste blad van Nederlandquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij heeft z'n abbo al een poosje opgezegd, aldus hemzelf al eens ooit
alexxxxxxxxxxxxx woont toch hier?quote:
Ons subforum, wat doe je?!quote:
Je bedoelt: Hij valt ons hier lastig met zijn Niva-fetisch en drang naar het posten van foto's van vreemde voertuigenquote:
vijf (5)quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef yvonne het volgende:
met hoeveel xxxxxxxxxxxxxxxxxx-en schrijf je dat nou?
Ik was de CD-ROm met oefenvragen van de ANWB aan het doen, ik heb morgen theorie-examen voor mn B rijbewijsquote:
Fordson, heeft aaridg wat trekjes van de Ferguson, heb nog een stuk of wat van dit type op de foto gezet vorige week zaterdag op het Flaeijelfeestquote:
Bronto Niva 2121quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[afbeelding]
Het is net Ruk, met z'n mooie vrachtwagen.
Neenee, de Transmobiel. Daar mag ik zelf ook soms voor schrijvenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:14 schreef Willy84 het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehoord ja, hij is over gestapt naar trucks, het zwaarste blad van Nederland![]()
ja godver, ik had bijna 862 posts op een rij, daar gaat mn anale sex met Arceequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:42 schreef hermandeperman het volgende:
Spamhoer
Ford Taunus?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:44 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
Nu deze nog raden
Was onze eerste auto, van mn moeder dus
Om je wilde haren te verliezen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja godver, ik had bijna 862 posts op een rij, daar gaat mn anale sex met Arcee
Nee, dat doet de kapper morgen welquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om je wilde haren te verliezen?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat doet de kapper morgen wel
Ford taunus 12m coupéquote:
Dat moet op de basisschool geweest zijn denk ik...quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je
gaat
zelfs
naar
de
kapper
?
Hoe lang is dat geleden?
Vrij recent dus nog.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat moet op de basisschool geweest zijn denk ik...
Verloofde, pimber, verloofde.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:54 schreef Youssef het volgende:
Alexxxxx heeft geen vriendin, maar een vrouw. Een echte Neanderthaler.
Waarom? Wat is de meerwaarde?quote:
Ach, slechts een kleine aanloop tot het echte werk. Beide kun je dwingen tot koken, afwassen, zemen en zulks.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Verloofde, pimber, verloofde.
Ford Anusquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:25 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Triest. Get a life.
Als je braaf bent en je bordje leeg eet krijg jij ooit ook een adoreertopicquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:25 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Triest. Get a life.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |