Snoopy beterschap! Hoop dat je de ontsteking snel kwijt bent.
Opvallend:
Gister reunie gehad van de zwangerschapsgym. En van de 10 aanwezige dames waren er nog maar 2 die volledige bv gaven. Waar ik er dus 1 van ben. Hoeveel complimenten wij wel niet kregen: "O wat knap, zo hé. Stoer hoor."
Maar ik dacht alleen maar: "Hoezo stoer?" 
![]()
Het gaat gewoon goed en waarom zou ik er dan mee stoppen? De meeste dames waren gestopt vanwege het werk of zijn er niet eens aan begonnen ("Niks voor mij" dan gaan bij mij al de haren rechtop staan als lid van de bv-maffia). Maar ik kan kolven op het werk. Leuk is dat niet en handig misschien ook niet, maar dat is echt voor mij ook geen reden om te stoppen.
Ik was echt verbaasd, omdat iedereen ons zo bewonderend zat aan te staren. Dan denk ik, als je dat zo knap vindt waarom ben je dan zelf gestopt? 
![]()
 Ik snap dat niet hoor. Maar goed, ik ben ik.
En een kindje van amper een paar weken ouder dan Cas zat aan de fv met een fles van 240 cc per keer!!! 
![]()
 En trots dat moeders was. En er werd al druk ge-experimenteerd met potjes. Mijn BOB zei ook al: "Ze kijken die kinderen gewoon groot, waarom genieten ze er niet gewoon van?" En ze had gelijk ook. Misschien zie ik het verkeerd hoor, maar wat je nu doet met je kind qua eetpatroon is redelijk bepalend voor later. 
Ik heb dan altijd zo'n moeite om me stil te houden hč. Maar toch probeer ik andermans manier te respecteren. Alleen verlang dan van mij niet dat ik het daar mee eens ben. Dus toen ze mij vroegen of Cas al bijvoeding kreeg zei ik, dat ik dat pas met een maand of 6 wilde gaan doen. Hij kon de rest van zijn leven nog genoeg eten. 
![]()