Ik denk ook Egbert.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:19 schreef berney het volgende:
game on.
Ik denk Egbert, maar mijn vader en ik zitten er tot nu toe elke week naast. (was vorig jaar niet zo)
De onze dus ook, maar ik zeg steeds Egbert omdat wij er tot nu toe naast zitten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:22 schreef BONG4002 het volgende:
Semih zal ws. het pand moeten verlaten (zegt mijn gevoel)
Mijn ook. Semih gaat er uit.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:22 schreef BONG4002 het volgende:
Semih zal ws. het pand moeten verlaten (zegt mijn gevoel)
quote:
maar wel grappigquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef teamlead het volgende:
[..]als ze dat maar gaan begrijpen... wat een kutopmerking
ach.. beter dan een week jeroenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef flugeltje het volgende:
En de zusjes krijgen een geheime missie....
Wederom een week in de picture dus
Nou dan hoef je weer een week niet te kijken, toch.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef flugeltje het volgende:
En de zusjes krijgen een geheime missie....
Wederom een week in de picture dus
het is maandagavond... dus niets is zekerquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:31 schreef teamlead het volgende:
zo.. we zijn er klaar voor
fok blijft toch wel heel?
Misschien degene die nu vertrektquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:33 schreef PC eend het volgende:
Moeten ze een oudbewoner gaan verstoppen ofzo
Lijkt me anders wel gaan opvallen![]()
dat zal dan wel geen Hilde worden... die past nooit onder het bed..... Misschien Milicaquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:33 schreef PC eend het volgende:
Behalve of het tijn of e10 is natuurlijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:33 schreef PC eend het volgende:
Da's wel een fokking goed ideequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:33 schreef teamlead het volgende:
gooi Egbert er maar uit nu.. Beter voor Marcia en voor ons
erfgenaam erfgenaamquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:33 schreef teamlead het volgende:
gooi Egbert er maar uit nu.. Beter voor Marcia en voor ons
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Behalve of het tijn of e10 is natuurlijk![]()
Misschien degene die er wordt uitgestemd vandaag...quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:33 schreef PC eend het volgende:
Das dan toch ook een officiele exbewonerquote:
De oktoberfeesten worden op het moment ook gevierd in Duitsland.quote:
Ja zoietsquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
E10 is dan ook anti Egbert's vrouwen dus half anti Marcia, maar hij heeft ermee getongzoend maar hij is zelf ook een halfbloedje, dus ze hebben als allochtoon getongd?
Bridget heeft het koud....of er is wat anders...quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
Bridget ziet er mooi uit vandaag
Zie je tepels? Niets gezien, zo nog maar even kijken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Bridget heeft het koud....of er is wat anders...![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:36 schreef schatje het volgende:
Bridget: "Er kijkt geen hond".
Tja, vrouw na hersenbloeding. Ze hadden beter een ander familielid kunnen kiezen.quote:
Oma's natuurlijk...quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:37 schreef Bartoli het volgende:
wie zou pleidooi doen voor jeroen, Milica?
Ik hoop zn oma.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:37 schreef Bartoli het volgende:
wie zou pleidooi doen voor jeroen, Milica?
quote:
precies ja. Hoeveel kijkers zouden weten dat deze vrouw hersteld is van een hersenbloeding?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tja, vrouw na hersenbloeding. Ze hadden beter een ander familielid kunnen kiezen.![]()
Hoiquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:38 schreef Scope het volgende:
hoi!
Die gaat het idd doen, nu blijft 'ie op zeker.quote:
Dat is kinderarbeidquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:38 schreef berney het volgende:
haha, straks moeten de zusjes die dochter van saar verstoppen in de prinsesenkamer.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:38 schreef PC eend het volgende:
Egbert zijn pleidooi wordt weer door een ex en cva patient gehouden![]()
dat gaat sowieso niet werken. Sa zal dat ten eerste niet trekken en Jenna zal ook niet stil kunnen zijn als het moet denk ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:38 schreef berney het volgende:
haha, straks moeten de zusjes die dochter van saar verstoppen in de prinsesenkamer.
Semih Semih Semihquote:
Heb je andere ideeën dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat gaat sowieso niet werken. Sa zal dat ten eerste niet trekken en Jenna zal ook niet stil kunnen zijn als het moet denk ik.
Nou, als ie zo geweldig is, waarom is het dan z'n ex?quote:
En Ze zal ook wel gewoon naar school moeten lijkt mij?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat gaat sowieso niet werken. Sa zal dat ten eerste niet trekken en Jenna zal ook niet stil kunnen zijn als het moet denk ik.
uhm jawel. Geheime missie tijdens de 48u weekopdracht. Laten doorschemeren dat iemand ziek is en dus niet kan meedoen aan de weekopdr. En dan hem verstoppen in de prinsessenkamer ofzoquote:
Die gaat er ook vanavond niet uit.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:41 schreef Arcee het volgende:
Iedere weldenkende BB-kijker snapt hopelijk dat geen-reet-toevoegende Jeroen naar huis moet.
Maar Jeroen heeft zijn Breezah aanhangquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:42 schreef Sonique het volgende:
Jeroen gaat er uit volgens mij, omdat hij eigenlijk helemaal niet aan bod is gekomen deze week.
Dan stemmen mensen iemand eruit imo. Hebben ze het minst mee...
Doeiquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:42 schreef Sanne het volgende:
Hoi.
Cva patienten kunnen normaal al vaak niet goed uit hun woorden komen, laat staan in een drukke studio.quote:
Nope, Jeroen krijgt de meeste stemmen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:41 schreef Arcee het volgende:
Iedere weldenkende BB-kijker snapt hopelijk dat geen-reet-toevoegende Jeroen naar huis moet.
misschien heeft ze dan verlof ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Ze zal ook wel gewoon naar school moeten lijkt mij?
Ze stemmen altijd de meest spraakmakende bewoners er 't eerst uit, dus Jeroen zal wel lang mogen blijven.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:42 schreef Sonique het volgende:
Jeroen gaat er uit volgens mij, omdat hij eigenlijk helemaal niet aan bod is gekomen deze week.
Dan stemmen mensen iemand eruit imo. Hebben ze het minst mee...
Ik ben bang dat Semih eruit vliegt, maar ik hoop op Jeroen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:39 schreef schatje het volgende:
Wie denk jij dat er uit gaat?
Je bedoelt zeker dat een chaparone wel goed voor haar is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:43 schreef schatje het volgende:
Maareh, hopelijk krijgt Monique met deze opdracht geen last van een Tijn die haar het bed wil inpraten. Een beetje afleiding is wel goed voor haar.
het is niet de vraag wie de meeste stemmen krijgt. het is de vraag wat hummer wilquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze stemmen altijd de meest spraakmakende bewoners er 't eerst uit, dus Jeroen zal wel lang mogen blijven.
Honey!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:42 schreef Sanne het volgende:
Hoi.
Je vergeet onze Stormführer Etiënne.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:43 schreef schatje het volgende:
Maareh, hopelijk krijgt Monique met deze opdracht geen last van een Tijn die haar het bed wil inpraten. Een beetje afleiding is wel goed voor haar.
Egbert, Graag, asjeasjeasjeasjeblieft.....quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:43 schreef Scope het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Semih eruit vliegt, maar ik hoop op Jeroen.
het gaat om het 5 jarige dochtertje van Sa. Niet die tieners van Moquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:44 schreef Scope het volgende:
School? `t is toch bijna herfstvakantie voor die kinderen van Monique??
Hier in Spijkenisse pas volgende week als het goed is... Deze week in ieder geval nog nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:44 schreef Scope het volgende:
School? `t is toch bijna herfstvakantie voor die kinderen van Monique??
Oh ja, goed dat je het zegt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je vergeet onze Stormführer Etiënne.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:46 schreef arneaux het volgende:
Misschien moeten ze Barry of die man van Monique verbergen.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef teamlead het volgende:
[..]ja.. Rob verstoppen in het huis... dat zou wel een stunt zijn
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef teamlead het volgende:
[..]ja.. Rob verstoppen in het huis... dat zou wel een stunt zijn
oei , DAt was echt geweldig aan elkaar geknipt...quote:
Nee, pas over twee weken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:47 schreef kissa het volgende:
Het is toch herfstvakantie?
Er kan nog gebeld wordenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:49 schreef schatje het volgende:
Gadver, weer die engerd van Egbert. Moet dat nou?
Maar wie is nou erger? Egbert of E10 in zijn apenpakkie die voorbij komt lopen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:49 schreef schatje het volgende:
Gadver, weer die engerd van Egbert. Moet dat nou?
eg moet eruit blijkbaarquote:
t zal toch niet.... schruft zijn ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:50 schreef kissa het volgende:
Wat zit Janine toch op haar hoofd te krabben![]()
Marcia zit in het huisquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom moet Marcia iets over Jeroen vertellen? Heeft hij geen vrienden ofzo?
quote:
Ze heeft alleen dr eigen beelden niet terug gezien zeker.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:52 schreef Fargo het volgende:
Waar komt die Janine-show vandaan? Ze had natuurlijk altijd alles al door over iedereen en weet precies hoe iedereen in elkaar steekt!
Doei lief Nederlandquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:52 schreef Nostalgist het volgende:
Dag Lief Nederland.....
Dan heb je het blijkbaar niet gezien zoals ik het zag. Tijn noemt 'm altijd ouwe zak of ouwe lul, dat is een koosnaampjequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk dat ze Tijn niet laten zien die Egbert daarvoor aan het opfokken was
"Heuj, ouwe knikker, nou moet je fokking naar me luistereh, je moet rustig blijven, en verder niks, klaar, je moet niet zeiken, ouwe lul!" en neus-tegen-neus
Alle tweeduizend stemmen ! Kom op !!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:52 schreef Jappie het volgende:
Kom op Abbekerk......het ligt nu in jullie handen.![]()
![]()
Op Talpa stond dat z'n oma het zou doen. maar het moet te snel, dat kan ze ws niet.quote:
Liever E10, want die moet je op de livestreams nog bekijken...quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:52 schreef BorTheWolf het volgende:
kan Janine niet weg?
Wij leven op twee verschillende fora, schatjequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan heb je het blijkbaar niet gezien zoals ik het zag. Tijn noemt 'm altijd ouwe zak of ouwe lul, dat is een koosnaampje
Die komt volgende week weerquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:52 schreef BorTheWolf het volgende:
kan Janine niet weg?
Ze oefende.....quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:53 schreef Scope het volgende:
hmmm... ze kan zo in een belspelletje van Talpa
Vreselijk die voortrekkerij van de zusjes..quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina wordt weer heel positief neergezet...
Hij moet eruit, anders klopt het plan van Hummie nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:55 schreef Fargo het volgende:
Eg wordt hard aangepakt
Waar heeft hij dat aan verdiend?
Ach, hou toch op. Marlies waait met alle winden mee. Ze heeft totaal geen mening. Die beelden gaven voor de verandering de waarheid weer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:54 schreef LuQas het volgende:
Heel suggestief hoe die beelden van Marlies achter elkaar werden gezet ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
*wijstquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:55 schreef Bartoli het volgende:
waar is die broer van sem die BB eens de waarheid ging vertellen? of was dat fake laatst hier?
Iets met dansen en ballonnen prikken...quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Kan me het filmpje van Jeroen nu al niet meer herinneren.
dat is zijn andere broerquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:55 schreef Bartoli het volgende:
waar is die broer van sem die BB eens de waarheid ging vertellen? of was dat fake laatst hier?
Serieus?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
Iets met dansen en ballonnen prikken...
Ssst, hij is undercover voor zijn neo nazi media vriendenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:56 schreef BorTheWolf het volgende:
wat staat die Marcel nou dom te klappen om sem ?
Je kan dit soort beelden van iedereen in het huis achter elkaar zetten. Ik vind Marlies wat dat betreft echt niet ernstiger dan anderen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach, hou toch op. Marlies waait met alle winden mee. Ze heeft totaal geen mening. Die beelden gaven voor de verandering de waarheid weer.
Gewoon in Nederland geboren, hoor....quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
He he. Die Turk had het fatsoenlijkste Nederlands
Geile beerquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had liever de broer van Sem in het Big Brother huis gezien
Niet. Die jongen net sprak is ook de user.quote:
Vertel dat tegen E10quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland geboren, hoor....![]()
hij ging bijna uit z'n dak.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ssst, hij is undercover voor zijn neo nazi media vrienden![]()
Kan die niet op het forum komen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
He he. Die Turk had het fatsoenlijkste Nederlands
Leuke kop heeft hij.quote:
Uhuh.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:59 schreef Nostalgist het volgende:
De zusjes-show. Hoe debiel kan ik mezelf voordoen.....
Misschien is Rob nog niet gekalmeerd en beschermt BB Mo tegen hemquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Nou, de zusjes kunnen dus een vrijstelling verdienen
Sorry hoor, maar dit is al de zoveelste keer dat ze iets leuks te doen krijgen om aardig in beeld te komen.
Hoi vrouwquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef Ymke het volgende:
Schatjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:00 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen wordt dus verstopt in de prinsessenkamer denk ik
jah vind ik ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
Best leuke opdracht !!!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t zal toch niet.... schruft zijn ?![]()
Dat zal wel nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:00 schreef LuQas het volgende:
Betekent dit nou dat ze genomineerd zijn als de missie niet slaagt?
Dit lijkt een beetje op Ingrid vorig jaar.
Ingrid.
Ligt ook een beetje aan de weekopdrachtquote:
Bridget probeert het niveau van de zusjes te benaderen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:01 schreef skiczukie het volgende:
KutBridget, leer eens normaal presenteren, het is geen Sesamstraat ofzo. Alhoewel. Het scheelt niet veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |