Ik denk ook Egbert.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:19 schreef berney het volgende:
game on.
Ik denk Egbert, maar mijn vader en ik zitten er tot nu toe elke week naast. (was vorig jaar niet zo)
De onze dus ook, maar ik zeg steeds Egbert omdat wij er tot nu toe naast zitten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:22 schreef BONG4002 het volgende:
Semih zal ws. het pand moeten verlaten (zegt mijn gevoel)
Mijn ook. Semih gaat er uit.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:22 schreef BONG4002 het volgende:
Semih zal ws. het pand moeten verlaten (zegt mijn gevoel)
quote:
maar wel grappigquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef teamlead het volgende:
[..]als ze dat maar gaan begrijpen... wat een kutopmerking
ach.. beter dan een week jeroenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef flugeltje het volgende:
En de zusjes krijgen een geheime missie....
Wederom een week in de picture dus
Nou dan hoef je weer een week niet te kijken, toch.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef flugeltje het volgende:
En de zusjes krijgen een geheime missie....
Wederom een week in de picture dus
het is maandagavond... dus niets is zekerquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:31 schreef teamlead het volgende:
zo.. we zijn er klaar voor
fok blijft toch wel heel?
Misschien degene die nu vertrektquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:33 schreef PC eend het volgende:
Moeten ze een oudbewoner gaan verstoppen ofzo
Lijkt me anders wel gaan opvallen![]()
dat zal dan wel geen Hilde worden... die past nooit onder het bed..... Misschien Milicaquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:33 schreef PC eend het volgende:
Behalve of het tijn of e10 is natuurlijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:33 schreef PC eend het volgende:
Da's wel een fokking goed ideequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:33 schreef teamlead het volgende:
gooi Egbert er maar uit nu.. Beter voor Marcia en voor ons
erfgenaam erfgenaamquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:33 schreef teamlead het volgende:
gooi Egbert er maar uit nu.. Beter voor Marcia en voor ons
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Behalve of het tijn of e10 is natuurlijk![]()
Misschien degene die er wordt uitgestemd vandaag...quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:33 schreef PC eend het volgende:
Das dan toch ook een officiele exbewonerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |