Heb de demo nog een paar keer gedaan en ik ben helemaal overtuigd. Spel ziet er heerlijk uit en speelt ook als een zonnetje. Wanneer komt ie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het beste punt aan de Tiger Woods serie is dat non-gamers het ook erg leuk vinden.
En aangezien 95% van mijn vriendenkring normaal gesproken niet gamed, is het altijd wel handig om TW in huis te hebben voor als er bezoek is en ik geen zin heb in oeverloos gelul of tv kijken
Over 2 wekenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:33 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Heb de demo nog een paar keer gedaan en ik ben helemaal overtuigd. Spel ziet er heerlijk uit en speelt ook als een zonnetje. Wanneer komt ie?
Ah, 27-10 zie ik op play.com. Nog maar 17 dagen!
Zo heerlijk als je iemand uit het publiek raakt hehe. Had em net op de 2e hole vd demo op de tribune geslagen, op een toeschouwer ("AUW!"). Moet ik daarna van achter de tribune slaan, sla ik em zo in 1x in de holequote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:02 schreef MaximumRush het volgende:
Godver, sta ik om 10 voor 7 te wachten op Mission360 bus. Is er helemaal geen bus gekomen.
Insidegamer-uitje geloof ik he?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Ownt, ik mag Splinter Cell: Double Agent proberen op kantoor bij Ubisoft donderdag![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:16 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Insidegamer-uitje geloof ik he?DA is toch wel vet uiteindelijk.
Doe Jelle de groeten van Frans. He knows who by now..
Of ik was de enige die zich had ingeschreven of ze zijn zonder mij weggegaan om 10 voor 7.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is niet meer te vertrouwen.
Heb je die voucher nog? Ik heb zeker interesse. Zit al een tijdje te wachten op een goede deal. Ben nu bezig mijn zwarte doos te verkopenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:04 schreef Tumble het volgende:
oww en als er nog iemand is die een 360 wil kopen heb ik wellicht een mooie deal
een premium met een extra controller een battery pack een battery snellader Kameo en PGR3 voor 410 euro
(Ps er zit ook de livecam bij maar die ga ik lekker zelf houden)
voor meer info stuur me maar een PM
ik kreeg een voucher maar ik heb er zelf al een
Ik heb bijna mijn controller kapot gegooid van frustratie. Wat een kut eindbaas is dat zeg.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
ARGH
Ik word gek van die onderwater inktvis baas in KameoIk kan ook echt totaal niet overweg met die onderwater elemental sprite
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:56 schreef MMaRsu het volgende:
Speciaal voor jou Retarded
"While attending the EA Community Day for Superman Returns, TalkXbox has received word that Tiburon is planning on a demo of the game through Xbox Live. No guarantee as of yet on if it will be up prior to its release date, but we are crossing our fingers that it makes it out on the Xbox Live Marketplace in the near future."
http://www.youtube.com/watch?v=ELr8lDro0qY
pas 40% klaar maar laat toch wat leuke dingen zien van de game..
nieuwe screens :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was woestquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:09 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb bijna mijn controller kapot gegooid van frustratie. Wat een kut eindbaas is dat zeg.
Maar het positieve is dat de eindbazen daarna alleen nog maar meevallen.
Bekijk het filmpje via de link, lijkt me nog best leukquote:
Ja dat is een echte bitch inderdaadquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
ARGH
Ik word gek van die onderwater inktvis baas in KameoIk kan ook echt totaal niet overweg met die onderwater elemental sprite
Ik ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Lekker relax spel.
Straks een beetje op Live slaan.
Verheug me er wel weer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |