Loopt vast in FireFox en IEquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand deze sick preview-site al gezien ?
http://www.gearsofwar.com/48hrsexclusiveaccess/
En dat is dus waar de verslaving van het spel in staat... jezelf steeds proberen te verbeteren, mooier de bal aanleggen, beter op de green aankomen om beter resultaat te boeken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:21 schreef GokuSFE het volgende:
TW07 demo
Eerste hole double bogey, 2e hole bogey, 3e hole par en 4e hole eagle. Met de hole beter hehe
Ga em nog een keertje doen, vermakelijke demo
Ja ik had dat paar keer per ongeluk...omdat je met veel op A drukken de spin van de bal kan beinvloeden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Het probleem is alleen dat je met B je slag kan cancelen. En die verleiding is erg groot.
http://www.gamespot.com/xbox360/action/callofduty3/news.html?sid=6159451&tag=topslot;action;1&page=1quote:The big news with COD3's multiplayer is that it's now class-based and features vehicles, Battlefield style. There are a number of classes available, from light and heavy infantry to sniper, antitank, and medic. This merely affects your initial weapons loadout, since you can pick up other players' weapons when they die to change it up. Each class has some special abilities, as well. As the sniper, we were able to sight in the enemy's flag base with our binoculars to call in an artillery strike--and then we died laughing when the kill list lit up with the name of nearly every member of the other team.
The class-based, vehicular multiplayer feels more robust than in past Call of Duty games.
The vehicles also add a madcap element to the multiplayer, such as the tank on the village map that let us savagely mow down infantry with impunity. That only lasted until one antitank player found a good vantage point from which to destroy us, though. On Eder Dam, a jeep with a mounted machine gun and a motorcycle with a sidecar were both available, which let us circumvent the dam entirely and get to the other side more quickly. They also made for some comical moments, especially since the hole in the top of the dam has a ramp on either side of it. At one point, we killed the driver of a motorcycle while he was on the opposite side of the dam, but even though the driver was dead, that didn't stop the momentum of the bike. It hit the ramp and came flying at us anyway, and it was all we could do to scramble out of the way before the runaway machine plowed over us.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:59 schreef N-E-R-D het volgende:
Heb het probleem wel beeld maar geen geluid met me xbox 360. maar heb geen idee wat voor kabel ik nodig heb(heb de HD-AV kabel).
heb deze tv Klik
-edit-
Klopt het dat ik een digitale audiokabel nodig heb?
Nee, je hebt geen digitale audiokabel nodig als je je geluid gewoon uit de tv wilt hebben. Er zit een componentingang op, daar de rode/groene/blauwe tulpstekkers in, en de rode/witte in de audio-ingang stoppen. De gele tulp heb je niet nodigquote:
Dat doe ik dus, maar krijg toch geen geluidquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:28 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen digitale audiokabel nodig als je je geluid gewoon uit de tv wilt hebben. Er zit een componentingang op, daar de rode/groene/blauwe tulpstekkers in, en de rode/witte in de audio-ingang stoppen. De gele tulp heb je niet nodig
Kijk eens of je de goeie hebt. Op mijn tv zitten nl. een audio in- en uitgang. Gewoon even kijken in je handleiding van je tv, welke in en welke out isquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:33 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat doe ik dus, maar krijg toch geen geluid![]()
quote:“First playable” milestone of Fable 2 sent to MGS"
Sam Vantilburgh, a developer at Lionhead Studios, the company behind Fable 2, recently updated his blog with an interesting status update of Fable 2. Apparently the Lionhead team sent its first “milestone” into Microsoft Game Studios. Go after the jump to find out what this milestone entailed.
Sam first explained what milestones are and what exactly the milestone consisted of:
As I explained in one of my earlier updates, we need to regularly submit a milestone to our publisher (for the n00bs out there, that’s Microsoft Game Studios) so that we can give them confidence in the development process of Fable 2. This milestone is referred to by the industry as the “first playable”, but we will abbreviate this to FP. The FP is important during the development of any videogame; it consists of just a few areas, that are fully functional, this allows the team to work on the major components and basics of Fable 2 and get them to a stage where the game is completely playable for the first time.
Sam, not wanting to get gamers riled up for no good reason, added a pretty important disclaimer to the rest of his post:
Before everyone gets too excited I should point out that this FP is internal terminology for a pretty key milestone but it should not be confused with what some people call Alpha, when the game is deemed ready for some hands-on time for journalists.
He also explained an amusing, non-game breaking bug found in the FP:
Bug number 656 for example, which was assigned to JMoore and which had a high priority, was accompanied by the following description: “The Hero’s mouth is wide open.”
The FP didn’t just suffer from bugs; it also featured a quest that will never see the light of day in the final, published game due to
some pretty messed-up, dandy-dressed, wizard-types and most importantly such a dramatic outcome of a twisted nature, that it would make Joe Average Jr. freak out.
He also mentioned that the quest would never see the light of day because it was just meant to test various game features.
New Fable 2 concept art, courtesy Sam’s blog.
Considering Fable 2 was only just announced at E3, it’s nice to hear that there’s some progress being made on the game. It’s also pretty cool that Lionhead Studios is keeping gamers informed about the game’s progress through blogs like Sam’s. Sam promises to keep everyone updated, so eager Fable 2 fans might want to bookmark his blog for future updates.
Thanks, AN ALIEN, for the scoop!
"Aansluitingen aan de voor- en zijkant : Audio L/R in"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:51 schreef N-E-R-D het volgende:
Als ik goed gekeken heb heeft mijn tv geen normale audio in alleen een digitale audio in
Het beste punt aan de Tiger Woods serie is dat non-gamers het ook erg leuk vinden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En dat is dus waar de verslaving van het spel in staat... jezelf steeds proberen te verbeteren, mooier de bal aanleggen, beter op de green aankomen om beter resultaat te boeken.
Daarbij steeds je character updaten, minigames, customizen van equipment en kleding, veranderende weersomstandigheden en leuke AI.
Ja ik ben wel fan van de serie![]()
Hopelijk maken ze dit keer wel waar wat ze beloven en mocht dat zo zijn... dan word dit echt een geweldig spel.quote:
Je bedoelt die leen ik wel weer ff.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/xbox360/action/callofduty3/news.html?sid=6159451&tag=topslot;action;1&page=1
Dammit... moet ik hem wel hebben denk ik.
Nee he.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:52 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
ARGH! NIET NORMAAL MEER DIT!!.
Paar nieuwe, paar oudere.
Eitherway, deze game wordt zo schandalig strak.
Dat is wel relax.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:02 schreef Atuniel het volgende:
Ik vind die historie optie ook relaxed moet ik zeggen... dat je kan nagaan op iedere hole hoe je eerder hebt gepresteerd.. dat miste ik wel bij voorgaande delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |