Ik ben ook benieuwd inderdaad.. heb die hype op de pc ook gemist bij....whatever dat spel zn naam ook alweer is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:35 schreef devv05 het volgende:
Tussen 11 en 12 oktober is de Beta van Phantasy Star Universe gratis te downloaden voor iedereen met een Xbox Live Gold account. De Beta is een week speelbaar. Ik heb nog nooit een MMORPG gespeeld dus lijkt me leuke gelegenheid om er eens een uit te proberen
bron
World of Warcraftquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:59 schreef Atuniel het volgende:
Ik ben ook benieuwd inderdaad.. heb die hype op de pc ook gemist bij....whatever dat spel zn naam ook alweer is.
Het doel is nooit meer andere games kopen, want daar kom je toch amper tot niet meer aan toe :’)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
World of Warcraft
Is wel even cool hoor, maar na een tijdje vroeg ik me af waar ik nu mee bezig was...wat het doel van het spel is.
Het doel is jezelf te vermaken, questen met vrienden ( iig voor mij dan in WoWquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
World of Warcraft
Is wel even cool hoor, maar na een tijdje vroeg ik me af waar ik nu mee bezig was...wat het doel van het spel is.
ah gunstig, ik heb episode 1&2 grijs gespeelt dus deze ga ik zeker even checkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:35 schreef devv05 het volgende:
Tussen 11 en 12 oktober is de Beta van Phantasy Star Universe gratis te downloaden voor iedereen met een Xbox Live Gold account. De Beta is een week speelbaar. Ik heb nog nooit een MMORPG gespeeld dus lijkt me leuke gelegenheid om er eens een uit te proberen
bron
Samequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ah gunstig, ik heb episode 1&2 grijs gespeelt dus deze ga ik zeker even checken
Damn, te cool.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand deze sick preview-site al gezien ?
http://www.gearsofwar.com/48hrsexclusiveaccess/
quote:Gratis extra content voor Prey op Marketplace
Dinsdag 10 oktober 2006 - Prey ligt inmiddels alweer een tijdje in de winkels, maar dat betekent niet dat de game helemaal geen aandacht meer verdient. Voordat de game uitkwam beloofde ontwikkelaar 3D Realms dat er na de release van de game nog extra content zou verschijnen. Aan die belofte hebben ze zich gehouden, want deze extra content is vanaf nu via Marketplace te downloaden.
Het betreft vier nieuwe multiplayer maps (Gravity Labs, Space Oddity, Topillogical en Tunnel Rat) en vijf nieuwe schermafbeelding (Becky, Elhuit, Elite, Hunter en Jen). Het mooiste van deze nieuwe content is nog wel dat het voor iedere Xbox 360 bezitter helemaal gratis te downloaden is! Dus waar wacht je nog op?
En terechtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:38 schreef peristilius het volgende:
Weet je, misschien komt in november die 360 zelfs eindelijk bij mij in huis.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand deze sick preview-site al gezien ?
http://www.gearsofwar.com/48hrsexclusiveaccess/
Bedanktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:06 schreef Tumble het volgende:
show was om 23:00 afgelopen we waren om 23:45 weer terug in den haag en mission360 was vet mag je me toch uitleggen want fifa07 was volgens mij niet speelbaar of heb je toch stiekem zitten genieten van pes6 jorien?
jorien, het is de hoogste tijdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:21 schreef Gajes het volgende:
Jorien eindelijk ben je zo ver!
Is er ook een streefdatum voor de demo gegeven?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:04 schreef Tumble het volgende:
Gisteren naar mission 360 geweest
Pes6: grafisch Meh maar goed who cares ik vond hem in vergelijk met pes5 een stukje pittiger spelen maar dat kan ook aan de settings gelegen hebben en met pittig bedoel ik dat de tegenstander een stukje beter anticipeert op je passes maar hij speelt nog net zo leker als pes5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |