Gisteren naar mission 360 geweest
Hoop verkoop bla bla zal ik jullie niet mee vermoeien
maar playable demopods aanwezig Gears of War,Rainbow 6 en Pes6 wooohooo
het was wel even geduld hebben maar uiteindelijk heb ik alle 3 de games kunnen spelen
korte impressie
RB6: voelt net wat soepeler aan dan GRAW grafisch zag het er prima uit beetje onduidelijk in het begin waar je heen moest maar dit gaat een te gekke game worden
Pes6: grafisch Meh maar goed who cares ik vond hem in vergelijk met pes5 een stukje pittiger spelen maar dat kan ook aan de settings gelegen hebben en met pittig bedoel ik dat de tegenstander een stukje beter anticipeert op je passes maar hij speelt nog net zo leker als pes5
GOW: tja wat kan ik hier van zeggen magistraal heerlijke shooter grafisch verbluffend de demopod had wel last van wat framedrops af en toe maar dat mocht de pret niet drukken.
nog een mooi momentje ik sta dus lekker te raggen staan er twee van die triangeljosti's achter me... ja het ziet er wel mooi uit maar al dat bloed hoeft voor mij allemaal niet zo en die kogels die wegspringen ziet er ook niet zo heel realistisch uit. ze hebben me met 4 man tegen moeten houden
de locatie dit keer was op een boot in rotterdam alles prima verzorgd Dj zorgde voor de beats eten en drinken in overvloed en genoeg demopods ... de GOW pod trok de meeste aandacht maar dat lijkt me logisch.
Onder het kopje RUMOUR ik heb even gebabbeld met een van die jongens die het live gedeelte demonstreerde.. de najaarsupdate zal echt pas aan het einde v/h jaar komen en er word gefluisterd dat er dit keer wel een xvix/divx codec meegeleverd gaat worden. maar goed pin me hier niet op vast want die lui staan niet bekent als de meest betrouwbare... getuige het hele wel of geen HDDVD games geneuzel
oww en als er nog iemand is die een 360 wil kopen heb ik wellicht een mooie deal
een premium met een extra controller een battery pack een battery snellader Kameo en PGR3 voor 410 euro
(Ps er zit ook de livecam bij maar die ga ik lekker zelf houden)
voor meer info stuur me maar een PM
ik kreeg een voucher maar ik heb er zelf al een
[ Bericht 8% gewijzigd door Tumble op 10-10-2006 12:11:19 ]
Life never gets darker then midnight