abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:48:27 #276
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42668257
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 12:41 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Net als jij doet dus...
maar ik doe het goed.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:49:15 #277
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42668283
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 12:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

maar ik doe het goed.
Oh, gelukkig dan maar?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:21:14 #278
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_42669013
Ik vind het toch maar gevaarlijk worden allemaal .
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:43:18 #279
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42677833
UN Conference on North-Korea now in progress:

http://www.un.org/webcast/

(Channel 1)
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  Moderator zondag 15 oktober 2006 @ 01:49:04 #280
8781 crew  Frutsel
pi_42688153
Noord-Korea woedend over sancties

Noord-Korea is woedend op de leden van de VN-Veiligheidsraad. Gisteravond namen die unaniem strafmaatregelen aan tegen het land vanwege de kernproef die Noord-Korea zegt te hebben uitgevoerd.

Boycot
Ook China en Rusland stemden voor de sancties. Het land mag geen materialen meer invoeren waarmee het kernwapens of raketten kan bouwen, evenals tanks, oorlogsschepen en gevechtsvliegtuigen. De handel in luxe-artikelen wordt beperkt.

Oorlogsverklaring
Het commentaar van Noord-Korea was vinnig. De VS moet stoppen met druk uitoefenen, zegt Noord-Korea, anders beschouwt het land het als een oorlogsverklaring.
  zondag 15 oktober 2006 @ 11:08:05 #281
126522 Samsonneke
pi_42692733
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 01:49 schreef Frutsel het volgende:
Noord-Korea woedend over sancties

Noord-Korea is woedend op de leden van de VN-Veiligheidsraad. Gisteravond namen die unaniem strafmaatregelen aan tegen het land vanwege de kernproef die Noord-Korea zegt te hebben uitgevoerd.

Boycot
Ook China en Rusland stemden voor de sancties. Het land mag geen materialen meer invoeren waarmee het kernwapens of raketten kan bouwen, evenals tanks, oorlogsschepen en gevechtsvliegtuigen. De handel in luxe-artikelen wordt beperkt.

Oorlogsverklaring
Het commentaar van Noord-Korea was vinnig. De VS moet stoppen met druk uitoefenen, zegt Noord-Korea, anders beschouwt het land het als een oorlogsverklaring.
Een oorlogsverklaring zou toch pure zelfmoord voor Noord-Korea zijn? En wat ik ook niet snap is, waarom hebben ze de kernproef niet geheim gehouden? Dit konden ze verwachten, en nu hebben ze toch veel meer nadelen?
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_42692746
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 11:08 schreef Samsonneke het volgende:

[..]

Een oorlogsverklaring zou toch pure zelfmoord voor Noord-Korea zijn? En wat ik ook niet snap is, waarom hebben ze de kernproef niet geheim gehouden? Dit konden ze verwachten, en nu hebben ze toch veel meer nadelen?
Kun je zoiets geheim houden dan ?
  zondag 15 oktober 2006 @ 11:10:24 #283
126522 Samsonneke
pi_42692757
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 11:09 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Kun je zoiets geheim houden dan ?
Oh, dat dacht ik dus.
pi_42693618
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 11:10 schreef Samsonneke het volgende:

[..]

Oh, dat dacht ik dus.
Je zou ook best gelijk kunnen hebben maar ik vraag het me gewoon af...met al die moderne technieken die bv de US heeft
  zondag 15 oktober 2006 @ 12:46:22 #285
126522 Samsonneke
pi_42694623
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 11:59 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Je zou ook best gelijk kunnen hebben maar ik vraag het me gewoon af...met al die moderne technieken die bv de US heeft
Nou ja, verzwijgen doen ze het in ieder geval niet: Nieuwsbericht
  Donald Duck held zondag 15 oktober 2006 @ 12:47:27 #286
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42694645
Uiteraard verzwijgen ze het niet. Ze willen juist dat de wereld weet dat ze kernwapens hebben.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_42694879
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 12:35 schreef BaajGuardian het volgende:
maare wie gaat de bush administratie nu nog geloven na irak en iran propagandazooi en nu zeker n-korea, ik geloof er geen zak van.
De VS is niet de enige propagandamachine die de waarheid soms een trekje de andere kant opneemt.
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:29 schreef gronk het volgende:

[..]

'The United States now has preliminary evidence of radioactivity from North Korea's nuclear test ground,'

Hoe hebben ze dat aangetoond?
Ze kunnen de desbetreffende straling meten. Bij dit soort tests komt een hoop gammastraling vrij, die niet zo veel in de natuur voorkomt. Wat wel een mooi verhaal is, is dat de VS in de jaren 60 met sattelieten op zoek was naar Russische kernproeven, en dat ze inderdaad bepaalde zogenaamde "gammabursts" vonden. Alleen, die kwamen uit de ruimte. En zo vonden mensen een belangrijke kosmologische waarneming, waar nu nog steeds veel over wordt gediscusseerd
pi_42694974
Ik blijf het ontzettend sneu vinden dat landen als de VS zich als een corrigerende leraar over Noord-Korea buigen, terwijl zij zelf ook kernwapens bezitten. En daar komt nog eens bij dat we weten dat de VS zelfs in staat zijn ze te gebruiken (Hiroshima)!

Kortom: hypocriete kapitalistische nepdemocraten en nepvrijheidsbrengens.
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:01:59 #289
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_42695020
Dacht ik toch echt dat politiek correct pacifisme z'n langste tijd wel gehad had, maar nee hoor...
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_42695101
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:01 schreef gronk het volgende:
Dacht ik toch echt dat politiek correct pacifisme z'n langste tijd wel gehad had, maar nee hoor...
Politiek correct? Simpelweg boontje komt om zijn loontje. Ik begrijp Noord-Korea wel. Ze voelen zich natuurlijk steeds meer bedreigd door de militaire activiteit van met name de VS de laatste tijd, omdat ze weten dat het Westen hun regime het liefst ziet verdwijnen. Nou ja, als je dan laat zien dat je kernwapens bezit, dan weet je dat men wel wat beter uitkijkt wat men tegen je begint.
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:10:22 #291
126522 Samsonneke
pi_42695256
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:59 schreef FuifDuif het volgende:
Ik blijf het ontzettend sneu vinden dat landen als de VS zich als een corrigerende leraar over Noord-Korea buigen, terwijl zij zelf ook kernwapens bezitten. En daar komt nog eens bij dat we weten dat de VS zelfs in staat zijn ze te gebruiken (Hiroshima)!

Maar toch heb ik liever dat de VS in bezit is van kernwapens dan landen waarvan dictators dingen zeggen als: "Land X van de kaart vegen!"

Ik denk niet dat de VS sneller een atoombom zou gebruiken dan een land als Noord Korea. Ze hebben het inderdaad wel eens gedaan ja, maar ik denk dat als ze het op de dag van vandaag zouden herhalen, ze veel landen tegen zich zullen hebben.

Denk jij niet dat Noord-Korea zijn kernwapens gaat inzetten wanneer zij deze heeft?
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:12:34 #292
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42695299
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:10 schreef Samsonneke het volgende:

Denk jij niet dat Noord-Korea zijn kernwapens gaat inzetten wanneer zij deze heeft?
Denk jij van wel?

Denk je dat Kim suicidaal is dan?

Ieder land dat zo'n ding op een ander land afvuurt is verzekerd van vernietiging van zichzelf.

Het enige probleem is mogelijke verkoop aan partijen die geen land vertegenwoordigen volgens mij.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_42695303
quote:

[..]

Maar toch heb ik liever dat de VS in bezit is van kernwapens dan landen waarvan dictators dingen zeggen als: "Land X van de kaart vegen!"
Wat is in wezen het verschil met de VS, die ook zonder pardon ieder land binnenvallen waar ze zeggen dat er iets veranderd moet worden, maar in feite er enkel komen omdat er wat te halen valt. Aasgieren zijn het!
quote:
Ik denk niet dat de VS sneller een atoombom zou gebruiken dan een land als Noord Korea. Ze hebben het inderdaad wel eens gedaan ja, maar ik denk dat als ze het op de dag van vandaag zouden herhalen, ze veel landen tegen zich zullen hebben.
Sinds wanneer trekken de VS zich wat aan van wat de rest van de wereld vindt ?
quote:
Ik denk het niet inderdaad, tenzij ze actief worden bedreigd door beterwetende westerlingen. In dat geval zou ik het terecht vinden dat ze zo'n wapen inzetten.
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:13:55 #294
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_42695319
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:01 schreef gronk het volgende:
Maak je geen illusies, pacifisme als politieke stroming is levend als de gemiddelde dolle mina en radicale '68 activist.
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:20:13 #295
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_42695460
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:04 schreef FuifDuif het volgende:
Politiek correct? Simpelweg boontje komt om zijn loontje. Ik begrijp Noord-Korea wel. Ze voelen zich natuurlijk steeds meer bedreigd door de militaire activiteit van met name de VS de laatste tijd, omdat ze weten dat het Westen hun regime het liefst ziet verdwijnen. Nou ja, als je dan laat zien dat je kernwapens bezit, dan weet je dat men wel wat beter uitkijkt wat men tegen je begint.
De VS hebben geen enkel belang bij een militair conflict met NK en ZK eveneens niet. ZK wil niet eens een snelle hereniging met NK. NK is zo arm met als gevolg dat net als in Zuid afrika er grote krottenwijken rond hun steden zullen ontstaan. NK is totaal niet interessant, geen noemenswaardige grondstoffen of strategische positie.
Het regime van NK voelt zich bedreigd omdat ze niet in hun eigen onderhoud kunnen voorzien. Anderen dwingen en chanteren om je corrupte en totalitaire systeem te financieren en te steunen is dan de laatste optie.
Atoombommen kun je niet eten en een gevoel van solidariteit wek je er al helemaal niet mee. Het regime bestaat bij de gratie van geweld en dreigen met geweld , met name tegen de eigen bevolking. Dat dogma zetten zij ook naar buiten door.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:23:13 #296
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_42717739
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:59 schreef FuifDuif het volgende:

Alsjeblieft FuifDuif loop nou niet zo dom te blaten, het is in deze topic al aantal keren hoe en waarom de VS wel en NK niet. Kom nou niet weer met die stomme SP communistische anti-kapitalistische geschuimbek aan!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_42718174
"Een in Zürich gevestigd bedrijf (ABB) heeft NK 2 centrales geleverd. Met toestemming van de VS in 1994. Rumsfeld zat in de raad van bestuur van ABB en moet van de kous en het naadje geweten hebben."

Aww, wij europeanen moeten niet mauwen, we hebben zelf die troep aan ze verkocht.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:49:09 #298
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42718479
quote:

[..]

ah we zijn afghanistan en irak alweer vergeten.. en bijna iran he
quote:
ik denk dat ze wel andere wapens gebruiken die net zo erg zijn als een atoomwapen, verarmd uranium zegt je zeker niks.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 16 oktober 2006 @ 12:21:03 #299
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_42719010
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:36 schreef TaLoN.NL het volgende:
"Een in Zürich gevestigd bedrijf (ABB) heeft NK 2 centrales geleverd. Met toestemming van de VS in 1994. Rumsfeld zat in de raad van bestuur van ABB en moet van de kous en het naadje geweten hebben."

Aww, wij europeanen moeten niet mauwen, we hebben zelf die troep aan ze verkocht.
Niet helemaal waar: president Clinton had destijds een deal gesloten met Noord-Korea dat zij stoppen met het ontwikkelen en bouwen van kerncentrales, die ook naast opwekking van energie ideaal zijn voor het maken van weapons-grade Uranium (zelfde centrales die Iran nu bouwt ). "Part of de deal" was wel dat het westen in de plaatst daarvoor zogenaamde "light water" kerncentrales levert/laat bouwen in Noord-Korea. Deze centrales zijn ongeschikt voor het maken van die speciale uranium voor kernwapens en kunnen dus alleen bedoeld zijn voor energieopwekking.

Dus Clinton maakte de deal, gaf de taak hiervoor aan Rumsfeld, en de Europeanen zouden dezen vervolgens bouwen. Er waren er geloof ik idd vervolgens 2 in aanbouw in NK; helaas is de bouw ervan gestopt, dit omdat de Noord-Koreanen uiteindelijk door bleven gaan met het verrijken van uranium voor kernwapens. Vervolgens stopten de Europeanen/Amerikanen weer met het bouwen, waarna de Noord-Koreanen uit de deal stapte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Demophon op 16-10-2006 14:55:25 ]
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  maandag 16 oktober 2006 @ 21:39:29 #300
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_42724893
Voor miljoenen Noord koreanen dreigt de honger.
Na de kernproef dreigt een nog grotere hongersnood dan de afgelopen jaren.
NK zelf wil minder voedselhulp van het wereldvoedsel programma.
37% van de NK kinderen en 33% van de moeders zijn ondervoed.
http://www.cnn.com/2006/W(...)hunger.ap/index.html
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')