Het Gerecht, in de Lokhorststraatquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:59 schreef Matness het volgende:
je kan 't altijd proberen.
welke kroeg is het?
Ik heb het nagevraagd bij een barman van en andere kroeg, hoe dat allemaal in zijn werk gaat. Ik heb begrepen dat het een redelijk duur geintje is. Maar wel noodzakelijk........je kan het zelf doen of laten doen. Ik ben bang dat de beste man allebei niet doet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:06 schreef skippy22 het volgende:
Maar ff serineus ik ben wel eens in een kroeg geweest waar iemand van een bedrijf de tap met roundup onkruid verdelger iets in die richting schoonspoelde![]()
Dus mischien maken ze dat ding nooit schoon Heb in die toko alleen maar flesjes gedronken
![]()
Dat is wel zo idd...quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind dat je daar best de Voedsel en Waren Autoriteit (keuringsdienst van waren bestaat niet meer) bij kunt halen. Je hebt het al aangegven bij de eigenaar zelf en hij doet er niks mee. wie niet horen wil moet maar voelen. Hij raakt ook echt niet zomaar zijn baan kwijt hierdoor hoor. Een boete en een waarschuwing, veel verder zullen ze niet gaan tenzij het het wel heel erg bont maakt.
Nee die eigenaar is juist een hele toffe peer, daarom juist.... en tuurlijk kan ik naar een andere kroeg. Maar daar wordt het probleem niet minder van lijkt me.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:18 schreef skippy22 het volgende:
Waarom zoek je niet een andere kroeg En mischien is er wel helemaal niks met dat cafe Maar heb je een hekel aan die eigenaar Kan ook nog![]()
Waarom zeg je het niet tegen die eigenaar Mischien doet ie er dan wel wat aanquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:20 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Nee die eigenaar is juist een hele toffe peer, daarom juist.... en tuurlijk kan ik naar een andere kroeg. Maar daar wordt het probleem niet minder van lijkt me.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:28 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom zeg je het niet tegen die eigenaar Mischien doet ie er dan wel wat aan![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:58 schreef Marczilla het volgende:
. We (vrienden) hebben ooit eens aangegeven dat er iets met zijn bier is, wegens de verrotheid de volgende dag. Castelijn ontkende dit.
Denk niet dat dat mailtje aankomt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:58 schreef Marczilla het volgende:
Zal ik een mailtje sturen naar de Keruingsdienst van waren (horica) of niet????
Ja. Heel toevallig dat Hij en z'n ingebeelde vriendjes ziek worden maar voor de rest niemand. Stel dat er een groep komt van zeg 5 man en ze worden allemaal ziek van dat bier. Op een avond komen er zeg 30 man in dat cafe (we nemen een aantal aan, in het echt is dat hoger) en die worden NIET ziek.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef Aventura het volgende:
Bla bla bla
1 keer per 2 weken. 1 keer per 4 weken als je de leidingen op water zet elke nacht.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:28 schreef Marczilla het volgende:
Even een kleine update: Het Gerecht is voor onbepaalde tijd gesloten.
www.bbchetgerecht.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |