Soulwax hoor je er af en toe ook flink in terug. Maar geen probleem, aangezien Soulwax ook erg goed isquote:Op maandag 26 februari 2007 02:06 schreef S-a-k-u-r-a het volgende:
Oef ja, was ik ff blij dat ik aan de zijkant stond. Wat een enthousiaste menigte!
En de zanger is errug leuk ja. Anders ook Dave de gitarist die eventjes bij Soulwax had gespeeld.
![]()
Mij kwam het ook wel bekend voor, maar misschien is het zo'n makkelijk deuntje dat het blijft hangenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:42 schreef JeroenV het volgende:
Dat achtergrond deuntje in Black Gloves komt me trouwens wel erg bekend voor.
Nee, zeker niet... Ik heb hem ergens eerder gehoord.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:24 schreef Sautor het volgende:
[..]
Mij kwam het ook wel bekend voor, maar misschien is het zo'n makkelijk deuntje dat het blijft hangen
Doe s gek inderdaad!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:14 schreef MaJo het volgende:
Even een tvp. Hoor deze naam steeds voorbij komen dus zal ze eens gaan checken
Ze staan op Lowlandsquote:Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef RuutR het volgende:
hun album Bring It On is geweldig, dit klinkt teminste weereens vernieuwend
Goose is![]()
Ik ben meer van de dancefestivals, en ik denk dat ik na Defqon, Decibel Outdoor en een vakantie in Salou geen geld meer over heb voor Lowlandsquote:
En het klinkt goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |