quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:20 schreef Homdeck het volgende:
Huub van der Lubbe
En de fax, vergeet de fax niet!quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:20 schreef Supersheep het volgende:
Telefoonlijn eruit, mobiel ui, deurbel uit, gordijnen dicht, ramen dichttimmeren en dan pas AKQ'en.
Huub vd Lubbequote:Op maandag 9 oktober 2006 19:19 schreef Neleos het volgende:
Mag ik de leadzangers van:
De Dijk
The Scene
Van Dik Hout
Rowwen Heze
Trockener Kecks
Normaal
De Kast
Geen idee.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoe kom ik bij Lubbers....
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:24 schreef MarkPeterse het volgende:
gatver die zat gisteren nog aan mijn reet
Dien een klacht in zou ik zeggenquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:24 schreef MarkPeterse het volgende:
gatver die zat gisteren nog aan mijn reet
Neh, dan kan ik minder AKQ-enquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dien een klacht in zou ik zeggen![]()
Welk überfoute groepje zoek ik?quote:was een populaire popgroep uit de late jaren 70 en begin jaren 80. De groepsleden waren Mayté Mateos (° 7 maart 1951 als Mayté Mateos) en Maria Mendiola (° 4 mei 1952 als Maria Mendiola). Hun muziek was een mengeling van pop en disco, de tekst was in het Engels met een Spaans accent.
baccara jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:32 schreef MarkPeterse het volgende:
Yes sir i can boogie
bacara natuurlijk
ik vond het ook al een beetje vreemdquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:34 schreef Neleos het volgende:
Mayté Mateos (° 7 maart 1951 als Mayté Mateos) en Maria Mendiola (° 4 mei 1952 als Maria Mendiola)
Dat is een zinvolle toevoeging![]()
Ja, dan weet je dat het niet de slimsten waren want als ik met zo'n naam geboren zou worden zou ik als peuter al aan het loket staan om een naamswijziging aan te vragen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:34 schreef Neleos het volgende:
Mayté Mateos (° 7 maart 1951 als Mayté Mateos) en Maria Mendiola (° 4 mei 1952 als Maria Mendiola)
Dat is een zinvolle toevoeging![]()
Ganymedes?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:37 schreef MarkPeterse het volgende:
Wie was de grondlegger van de wetten van planeetbewegingen?
quote:
Goeie film, goeie seriequote:Op maandag 9 oktober 2006 19:16 schreef Neleos het volgende:
Scrubs
Gewoon dé regisseur en dé schrijver van Garden State.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:44 schreef erkel het volgende:
[..]
[..]
Goeie film, goeie serieHad zijn naam trouwens niet geweten. Hij was wel mederegisseur toch van Garden State? talentje
![]()
Groot talent dusquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gewoon dé regisseur en dé schrijver van Garden State.
Kijk al uit naar Open Harts
YUP Supersheep +1quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:49 schreef Supersheep het volgende:
Kepler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |