natuurlijk moet die man gestraft worden .. uiteraard .. maar er moet ook gekeken worden naar hoe het zover heeft kunnen komen .. als je de oorzaken niet verhelpt is de kans dat het weer gebeurd overlevensgroot aanwezig ..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij vindt het wel prima om met een mes te steken en daarvoor niet gestraft te worden? Volgens mij ben je aan het flamen.
Idd, dat zal hem leren en dan zal hij het waarschijnlijk ook noooooit meer doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Die man zowiezo voor het leven royeren van sociale gelden/uitkeringen. Geen werk, geen geld.²
Jij hebt een leesprobleem of niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij vindt het wel prima om met een mes te steken en daarvoor niet gestraft te worden? Volgens mij ben je aan het flamen.
Alleen dat zou te mild zijn, ben ik dus niet met je eens, wat mij betreft moet er ook nog een fixe celstraf tegenover staan en eventueel TBS.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Idd, dat zal hem leren en dan zal hij het waarschijnlijk ook noooooit meer doen![]()
Zwaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:03 schreef moussie het volgende:
natuurlijk moet die man gestraft worden .. uiteraard ..
Wat mij betreft krijgen de instanties ruim 10 jaar om daar in beslotenheid aan te werken.quote:maar er moet ook gekeken worden naar hoe het zover heeft kunnen komen .. als je de oorzaken niet verhelpt is de kans dat het weer gebeurd overlevensgroot aanwezig ..
Zeg nou maar dat je mijn antwoord niet begrijptquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen dat zou te mild zijn, ben ik dus niet met je eens, wat mij betreft moet er ook nog een fixe celstraf tegenover staan en eventueel TBS.²
Ik vind je gewoon te mild. Jouw manier van "straffen" zal hem er niet van weerhouden nogmaals zulke daden te doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zeg nou maar dat je mijn antwoord niet begrijpt![]()
voor je daar iets over kan zeggen zou je toch eerst moeten weten wat er loos is nietwaar ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:18 schreef SteveBallmer het volgende:
Zwaar.
prima idee .. vooral die beslotenheid .. maar dan niet mopperen als de criminaliteit hand over hand toe neemt héquote:Wat mij betreft krijgen de instanties ruim 10 jaar om daar in beslotenheid aan te werken.
Dat bedoel ik dus niet, ik heb het nog nergens over een straf gehad ook. Maar deze gast is door het lint gegaan omdat hij misschien wel geen uitkering krijgt en nu wil jij om hem te straffen en te voorkomen dat hij het nog een keer doet voorgoed zijn uitkering ontnemen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon te mild. Jouw manier van "straffen" zal hem er niet van weerhouden nogmaals zulke daden te doen.²
Dat weet ik al; 3 zwaargewonden op de ic.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:30 schreef moussie het volgende:
voor je daar iets over kan zeggen zou je toch eerst moeten weten wat er loos is nietwaar ?
Kijk eens aan, ruim 10 jaar van de straat, te eten en een dak boven zijn hoofd.quote:
voor hetzelfde geld is het een dakloze geestelijk gehandicapte die het allemaal niet meer snapt sindsdien de dagopvang weg is bezuinigt
Zal ik niet doen zolang dit soort gekken maar langdurig opgeborgen worden.quote:prima idee .. vooral die beslotenheid .. maar dan niet mopperen als de criminaliteit hand over hand toe neemt hé
Ik was er toevallig bij, (ik ga er regelmatig ff internetten omdat ik thuis even geen aansluiting heb door een verhuizing) en de mensen daar achter de balie (waarvan er 1, de beveiligingsbeambte, een ex-collega van mij is) zijn erg aardig, en zelf niet eens in dienst van de rsd, maar van het CWI (de dames) en een of andere beveiligingsmaatschappij. Je kan die mensen die gewoon achter de balie zitten wel overal de schuld van geven maar dat gaat natuurlijk nergens over. Stoer hoor, om een vader van 2 kleine kinderen neer te steken en twee vrouwen van middelbare leeftijdquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:34 schreef longinus het volgende:
Zolang de sociale dienst asociaal bezig is kan je dit verwachten, sommige mensen worden door die gasten als minderwaardig behandeld en dan kan het wel eens uit de hand lopen.
Een foutje van hun kant koste mij enkele duizenden euro's en toen had ik ook moeite om rustig te blijven, verbazingwekkend hoeveel tegenwerking je kan krijgen.
Aan de andere kant kan hij ook boos zijn omdat hij geen uitkering kreeg omdat hij te lui was om te werken.
Het ware verhaal horen we later wel, dan oordeel ik pas.
Het waren báliemedewerkers, idioot, geen medewerkers van de sociale dienst zelf.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:59 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik denk dat die man best een goede reden kan hebben om die medewerkers eens aan te pakken. De sociale dienst is één van de meest asociale diensten en die mensen die daar werken houden zelf ook geen enkele reden met anderen. Het was wachten hierop en het zal nog wel vaker gebeuren, en terecht zou ik haast zeggen.
ze zijn vertegenwoordigers van een ziek, kil en harteloos systeem, begrijp dat dan, er zijn geen onschuldige baliemedewerkers!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het waren báliemedewerkers, idioot, geen medewerkers van de sociale dienst zelf.
Is dat eigenlijk niet raar? Juist als je ouder bent heb je niets bij een uitkeringsinstantie te zoeken, want dan ben je een 'waardevolle ervaren' kracht voor economie en is er dus geen enkele reden om te teren op een uitkering, er moet genoeg te doen zijn en maak je maar nuttig met al je ervaring. Terwijl als je net van school komt het even kan duren voordat je een werkplek hebt gevonden. Ze zouden dus eigenlijk de bestand moeten afschaffen voor mensen boven de 30 of zo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:46 schreef Gia het volgende:
Maar goed, nog effe en dan krijgt niemand onder de 25 nog een bijstandsuitkering en dan heeft zo'n 21-jarig broekie niks meer te zoeken op de soos.
21 jaar, mijn god, dan hoor je nog op school te zitten. Of in elk geval ergens te werken.
Kil en harteloos systeem?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:51 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zijn vertegenwoordigers van een ziek, kil en harteloos systeem, begrijp dat dan, er zijn geen onschuldige baliemedewerkers!!!!!!!
En net zei je nog...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:51 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zijn vertegenwoordigers van een ziek, kil en harteloos systeem, begrijp dat dan, er zijn geen onschuldige baliemedewerkers!!!!!!!
Nu je het zegt..ze hadden allemaal 3 6-en op hun hoofd getatoeeerd...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:51 schreef milagro het volgende:
[..]
lees je even het hele topic door, scheetquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Kil en harteloos systeem?
Je krijgt hier gewoon geld, zonder ervoor te hoeven werken. Hoezo is dat kil en harteloos?
Daarbij zijn ze wel vertegenwoordigers van het systeem, maar niet de verantwoordelijken van het systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |