Wacht maar tot er een patstopic komt met auto's van ouders, dan sla jij wel mooi een modderfiguur.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:01 schreef 2cv het volgende:
Ik ben blij dat ik zelf m'n lievelingsauto heb en niet de buurman !
Waarom ? Omdat die stuiterbak van m'n ouders een motor en wielen heeft ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een patstopic komt met auto's van ouders, dan sla jij wel mooi een modderfiguur.
Volgens mij hebben wij dan dezelfde buurman, kan niet andersquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:26 schreef Noork het volgende:
Pimp hier met de auto van je buurman? Of het verkapte 'ik woon in een sjieke buurt' topic?
Mijn buurman heeft een Ford Transit! beat that
Mijn piem0l is het grootstquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:06 schreef Scorpie het volgende:
Wel een groot kijk-mijn-piemel-is-groter-dan-de-jouwes topic dit.
Ow.quote:
Als ik uit het raam kijk zie in de weiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:12 schreef Mikkie het volgende:
Als ik hier uit het raam kijk zie ik een Renault Espace (half jaartje oud, vraag me af waar die kerel 't van betaalt aangezien die auto áltijd voor de deur staat), een Citroën C5 en een Citroën C3 Pluriel. Kutfransen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |