abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:23:19 #247
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_62951148
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:57 schreef roburt het volgende:

[..]

bron? volgens mij is dit onzin.
wat als je geen geld op je bankaccount hebt?
Bron? PayPal.

Geen geld op je rekening, dan komt je PayPalrekening negatief te staan... kan uiteindelijk tot een deurwaarder leiden... Maar eerst krijg je emails om je rekening op 0 og hoger te stellen (gewoon geld toe voegen).
pi_62997391
geloof er nog steeds niks van
dat kan alleen als je een cc hebt gekoppeld.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_63000193
Ze worden nog een stukje brutaler, want het moge duidelijk zijn dat ik niet op "akkoord" heb geklikt, maar ik kreeg net deze mail.
quote:
Wist u dat...

U nooit geld op uw PayPal rekening hoeft te storten, dit verloopt
automatisch via uw eigen creditcard, bank- of girorekening.

PayPal sluit de deal.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63008820
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:10 schreef roburt het volgende:
geloof er nog steeds niks van
dat kan alleen als je een cc hebt gekoppeld.
Alleen voor jou ja... er is een speciale regeling voor jou...

pi_63052488
Het is linke soepdat ebay, want nu begint al een verkoper aan mij te trekken omdat ik een product van hem schijn gekocht te hebben, gelukkig is dat product belachelijk goedkoop en heb ik bewust mijn paypal-account nog niet geactiveerd, omdat ik eerst bij mijn bank langs ga om die rekening zo dicht te timmeren dat Paypal nooit geld van mijn rekening kan trekken.

Maar je moet er toch niet aan denken dat je per ongeluk een product koopt wat je eigenlijk niet had willen kopen en dat een stuk (bijvoorbeeld een paar meiers/ruggen) duurder is en vervolgens Ebay gemachtigd is en zomaar geld van je rekening af haalt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63509065
ik heb met Paypal geld overgemaakt naar een bedrijf (in canada) terwijl er geen geld op mijn acount stond en ik zie bij mijn postbank rekening ook geen overschrijving staan. Krijgt dat bedrijf in Canada nou wel mijn geld?
pi_63901455
Ik had een tijdje terug iets besteld bij DealExtreme maar heb 2 orders geanulleerd.
Vervolgens kreeg ik een mail met de bevestiging en op mijn normale paypal account stond dat het was terug betaald. Maar op mijn bankrekening stond geen geld (alleen eraf, niets bij of teruggekomen). Nu zie ik bij paypal staan dat ik vanwegen juridische redenen geen geld kan ontvangen (hier heb ik dan een ander soort account nodig) In het lijstje met binnenkomende betalingen stonden er 2 (waarschijnlijk mijn orders want ik gebruik mijn paypal alleen voor dealextreme). Nu heb ik me geupgrade met twee muisklikken naar Premium en nu krijg ik die wel automatisch binnen of hoe gaat dat in zijn werk?
  woensdag 10 december 2008 @ 12:08:49 #254
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_63901921
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:53 schreef JohnDope het volgende:
Het is linke soepdat ebay, want nu begint al een verkoper aan mij te trekken omdat ik een product van hem schijn gekocht te hebben, gelukkig is dat product belachelijk goedkoop en heb ik bewust mijn paypal-account nog niet geactiveerd, omdat ik eerst bij mijn bank langs ga om die rekening zo dicht te timmeren dat Paypal nooit geld van mijn rekening kan trekken.

Maar je moet er toch niet aan denken dat je per ongeluk een product koopt wat je eigenlijk niet had willen kopen en dat een stuk (bijvoorbeeld een paar meiers/ruggen) duurder is en vervolgens Ebay gemachtigd is en zomaar geld van je rekening af haalt.
Erm, hoe kan je iets 'per ongeluk' kopen op eBay? En hoe krijg je het voor elkaar dat je iets koopt dat je niet wilt en dan ook nog eens flink duurder is dan wat je er voor had willen betalen?

Weet jij uberhaupt wel hoe eBay en Paypal werken?
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 29 december 2008 @ 14:50:22 #255
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_64465260
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:48 schreef Timskiej het volgende:
Ik had een tijdje terug iets besteld bij DealExtreme maar heb 2 orders geanulleerd.
Vervolgens kreeg ik een mail met de bevestiging en op mijn normale paypal account stond dat het was terug betaald. Maar op mijn bankrekening stond geen geld (alleen eraf, niets bij of teruggekomen). Nu zie ik bij paypal staan dat ik vanwegen juridische redenen geen geld kan ontvangen (hier heb ik dan een ander soort account nodig) In het lijstje met binnenkomende betalingen stonden er 2 (waarschijnlijk mijn orders want ik gebruik mijn paypal alleen voor dealextreme). Nu heb ik me geupgrade met twee muisklikken naar Premium en nu krijg ik die wel automatisch binnen of hoe gaat dat in zijn werk?
Ik laat binnengekome betalingen altijd gewoon staan op de rekening dus eerlijk gezegd heb ik geen idee. Is het alleen niet een idee voor jou om het ook te laten staan voor een volgende keer dat je iets betalen gaat met paypal?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 29 december 2008 @ 14:52:17 #256
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_64465317
Ik heb een vraag,

Bij de rabobank is het niet meer nodig om de plaatsnaam van de begunstige op te geven bij een overboeking. Hierdoor heb ik natuurlijk de plaatsnaam niet meer van paypal. Op hun site vind ik alleen Luxemburgse adressen,

Maar ik wil graag mijn overschrijvingscode (die ik nog steeds had) gebruiken vanaf mn ABNrekening,
(ja die is gekoppeld en nee ik heb geen zin om elke keer een machtiging aan paypal te doen als ik wat extra saldo op mn paypal account wil hebben)

Heeft iemand nog toevallig de plaatsnaam van Paypal?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_64474626
Volgens mij was dat vroeger gewoon Amsterdam...
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 29 december 2008 @ 22:06:32 #258
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_64480173
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:43 schreef ScienceFriction het volgende:
Volgens mij was dat vroeger gewoon Amsterdam...
hmz... heb eerst Nederland gewoon ingevuld, kijken of de ABN en paypal dat combineren..
Anders maak ik er inderdaad Amsterdam van om te testen, desnoods alle plaatsnamen in NL af
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 31 december 2008 @ 02:41:33 #259
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_64522751
Het is gelukt met de plaatsnaam Nederland.
Kreeg gisteren netjes een mail van paypal dat er 1 euro was bijgeschreven
  donderdag 1 januari 2009 @ 11:20:45 #260
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_64551384
quote:
Op woensdag 31 december 2008 02:41 schreef Wexy het volgende:
Het is gelukt met de plaatsnaam Nederland.
Banken kijken toch niet eens naar naam/adresgegevens voor transacties vanaf een andere bank?
Als je als plaatsnaam "pietjepuk" doet komt het vast ook aan.
censuur :O
pi_64551960
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 11:20 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Banken kijken toch niet eens naar naam/adresgegevens voor transacties vanaf een andere bank?
Behalve bij de Postbank.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 1 januari 2009 @ 14:22:38 #262
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_64554040
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 11:20 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Op zich wist ik dat, alleen wilde ik het zelf natuurlijk wel even testen voor ik een groter bedrag er heen stort in de toekomst.

Heb het trouwens ook gepresteerd om een betaling aan mn zusje dr achternaam verkeerd te spellen, die toch echt gelijk is als mijn eigen.......
Ook dat komt gewoon bij dr aan. Dus ja, ik weet het wel, maar wil wel bevestiging.
  zondag 18 januari 2009 @ 21:24:17 #263
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_65187138
* RoodWitBlauw heeft ook een paypal account.

ik wil ermee dingen kopen van ebay. Ik geloof dat het redelijk safe is en er niet zoveel mee wordt gefraudeerd?

tevens vind ik het leuk dat paypal 2 ker een bedrag gaat overschrijven op mijn rekening
Hoelang duurt dit?? kost dat echt 5-7 dagen ??
Moet ik die nog terugstorten?
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 18 januari 2009 @ 22:23:46 #264
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_65190082
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:24 schreef RoodWitBlauw het volgende:
* RoodWitBlauw heeft ook een paypal account.

ik wil ermee dingen kopen van ebay. Ik geloof dat het redelijk safe is en er niet zoveel mee wordt gefraudeerd?

tevens vind ik het leuk dat paypal 2 ker een bedrag gaat overschrijven op mijn rekening
Hoelang duurt dit?? kost dat echt 5-7 dagen ??
Moet ik die nog terugstorten?
terugstorten hoeft niet.
Soms gaat het sneller dan dat aantal dagen.
Je krijgt een paar cent gestort.
Cadeautje
pi_65190312
Is het mogelijk dat er teruggeclaimd wordt als je paypal gebruikt voor betaling via marktplaats?

Via ebay heeft de koper bescherming en vind ik het te riskant om te gebruiken eignelijk juist omdat er zo makkelijk mee gefraudeerd kan worden. Maar via marktplaats kun je ook betalingen verrichten via paypal en door heeft de koper toch niet die paypal bescherming?
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_65190372
Oh, en welke verzendmethoden naar Duitsland zijn voldoende voor paypal als je kijkt naar de traceerbaarheid. Dus zo dat de koper niet meer klakkeloos kan zeggen dat ie niets ontvangen heeft?
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:25:36 #267
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_65235381
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:23 schreef Nizno het volgende:

[..]

terugstorten hoeft niet.
Soms gaat het sneller dan dat aantal dagen.
Je krijgt een paar cent gestort.
Cadeautje
Kijk, ik heb mijn account geactiveerd.

Is het zo dat ik zelf handmatig geld op paypal moet zetten alvorens ik een betaling kan doen op internet?

Of kan ik met paypal betalen en wordt het automatisch van mijn rekening afgeschreven!? ( ben hier beetje bang vor dat paypal allemaal tranxacties gaat doen met mijn raborekening)
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 20 januari 2009 @ 12:24:53 #268
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_65240210
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:25 schreef RoodWitBlauw het volgende:

[..]

Kijk, ik heb mijn account geactiveerd.

Is het zo dat ik zelf handmatig geld op paypal moet zetten alvorens ik een betaling kan doen op internet?

Of kan ik met paypal betalen en wordt het automatisch van mijn rekening afgeschreven!? ( ben hier beetje bang vor dat paypal allemaal tranxacties gaat doen met mijn raborekening)
Dat kun je zelf kiezen, als jij denkt dat het andig is om een voorraad te hebben op je PP account dan kun je dat doen. Ik doe het niet.
Mijn PP is gekoppeld aan een rekeningnummer waar ik maar weinig geld op heb staan dus fraude gaat moeilijker.
Maar bovendien heb ik nog nooit een afschrijving gehad (in ruim 4 jaar tijd denk ik) die niet door mij gedaan was.
pi_65257747
Iemand neemt voor mij een dienst af uit de US die maandelijks 95 US$ kost. Nu vraagt hij mij om aan hem 99,01 US$ te betalen omdat er volgens hem "transactiekosten bij zouden komen" (3,9% + 0,30 US$). Maar volgens mij hoef ik geen transactiekosten te betalen als ik een betaling doe. Hij woont in Noorwegen en betaald namens mij aan dienstverlener 95 US$.

Klopt dit verhaal en zou ik hem inderdaad 99,01 US$ moeten betalen i.p.v. 95 US$ omdat het hem 3,9% + 0,30 US$ kost om 95 US$ te ontvangen?

[ Bericht 16% gewijzigd door zesje op 20-01-2009 20:04:44 ]
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 21:31:14 #270
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65261711
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:57 schreef zesje het volgende:
Iemand neemt voor mij een dienst af uit de US die maandelijks 95 US$ kost. Nu vraagt hij mij om aan hem 99,01 US$ te betalen omdat er volgens hem "transactiekosten bij zouden komen" (3,9% + 0,30 US$). Maar volgens mij hoef ik geen transactiekosten te betalen als ik een betaling doe. Hij woont in Noorwegen en betaald namens mij aan dienstverlener 95 US$.

Klopt dit verhaal en zou ik hem inderdaad 99,01 US$ moeten betalen i.p.v. 95 US$ omdat het hem 3,9% + 0,30 US$ kost om 95 US$ te ontvangen?
"PayPal will only charge you to receive funds."

De ontvanger betaald een percentage aan paypal.

$0.00 USD - $3,000.00 USD > 3.9% + $0.30 USD

http://www.paypal.com/cgi(...)xborder-fees-outside

Het klopt dus wat hij zegt.
pi_65567060

Als dit bij een verkoper op ebay staat, dan kan je niet gewoon via paypal betalen toch?

Edit: Dus wel...het bank plaatje

[ Bericht 26% gewijzigd door tralalala op 30-01-2009 14:49:27 ]
pi_65643142
Hoe kan ik de kopersbescherming bij mijn ebay veiling verhogen naar ¤1.000 voor mijn kopers?
pi_65699556
Hoe zit het als je iets aanschaft middels Paypal, maar uiteindelijk niet voldoende geld blijkt te hebben op je bankrekening?

Wordt dan enkel het bedrag wat er op je bankrekening staat afgeschreven en de rest als een - tegoed bij paypal? Of sta je tijdelijk het complete bedrag in de - bij paypal?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:51:45 #274
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_65704295
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef Blistering het volgende:
Hoe zit het als je iets aanschaft middels Paypal, maar uiteindelijk niet voldoende geld blijkt te hebben op je bankrekening?

Wordt dan enkel het bedrag wat er op je bankrekening staat afgeschreven en de rest als een - tegoed bij paypal? Of sta je tijdelijk het complete bedrag in de - bij paypal?
Het is gewoon een automatische afschrijving zoals elke andere: bij onvoldoende saldo gaat-ie niet door.
En de ontvanger van het geld krijgt de betaling als "voorlopige betaling: stuur vooral nog niets op" dus die weet er van.
pi_68290753
Zojuist een mail van Paypal gekregen: een bedrag kon niet van mijn rekening worden afgeboekt, de bank gaf als reden: Onjuiste bankrekeninggegevens. Mijn rekeningnummer klopt echter gewoon, en heeft voorheen ook gewoon gewerkt.

De betaling is nu gewoon van mn creditcard afgeschreven, conform afspraak. Saldotekort kan het niet zijn, en lijkt me ook een andere statuscode te hebben?

Ze vragen me even te bellen met de klantenservice, morgen maar eens even doen dus
pi_68290820
quote:
Op donderdag 23 april 2009 00:30 schreef DeHeer het volgende:
Zojuist een mail van Paypal gekregen: een bedrag kon niet van mijn rekening worden afgeboekt, de bank gaf als reden: Onjuiste bankrekeninggegevens. Mijn rekeningnummer klopt echter gewoon, en heeft voorheen ook gewoon gewerkt. Ze vragen me even te bellen met de klantenservice, morgen maar eens even doen dus
Is het je eerste betaling? Wellicht is er een typefout ingeslopen tijdens het registratieproces. Het kan ook nog dat je bij de bank bekend staat met je volledige voornaam en je bij paypal hebt geregistreerd met je initialen (of andersom).
pi_68293844
quote:
Op donderdag 23 april 2009 00:32 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Is het je eerste betaling? Wellicht is er een typefout ingeslopen tijdens het registratieproces. Het kan ook nog dat je bij de bank bekend staat met je volledige voornaam en je bij paypal hebt geregistreerd met je initialen (of andersom).
Niet echt (sinds 2001 ), ook al vaker vanaf de bankrekening laten incasseren, altijd zonder problemen. Gegevens komen 1-op-1 overeen ook. Heb het idee dat de bank is overgestapt naar een algemene statuscode ofzo, die door Paypal verkeerd geinterpreteerd wordt.

Zo maar eens even bellen dus.
pi_68305998
Zojuist twee keer gebeld: "Dit nummer kost 10 cent per minuut".... gaat een aantal keer over ... tuut-tuut opgehangen. Handig zo'n klantenservice

Mobiel nog een keer geprobeerd, blijkbaar zitten ze daar via internet te bellen, en het hapert behoorlijk. Kon niks opmaken uit het gesprek helaas

[ Bericht 34% gewijzigd door DeHeer op 23-04-2009 15:39:09 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 23 april 2009 @ 22:23:12 #279
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_68320205
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:28 schreef DeHeer het volgende:
Zojuist twee keer gebeld: "Dit nummer kost 10 cent per minuut".... gaat een aantal keer over ... tuut-tuut opgehangen. Handig zo'n klantenservice

Mobiel nog een keer geprobeerd, blijkbaar zitten ze daar via internet te bellen, en het hapert behoorlijk. Kon niks opmaken uit het gesprek helaas
geen 'normaal' nummer kunnen vinden van ze?
Wat is het nummer dat je wel gevonden hebt?
pi_68758883
Ik heb iets gekocht van eBay en heb nu een vraag over de betaling. Het product kostte 32,50 britse ponden, ongeveer 38 euro. Ik had nu 20 euro op mijn PayPal rekening staan en de rest op mijn bankrekening.

Als ik iets koop van een internetwinkel en ik betaal met PayPal, waarna PP vervolgens probeert om het geld van mijn rekening te halen en er staat niks op dan komt mijn saldo op negatief te staan. De verkoper ontvangt wel gewoon zijn geld voor zover ik weet.

Ik heb nu 2 vragen hierover:

1. Gaat PayPal nu proberen om het complete bedrag (38 euro) van mijn rekening te halen of alleen de resterende 18 euro?
2. Wat als er niet genoeg geld op mijn rekening blijkt te staan, gaat mijn saldo dan op negatief en ontvangt de verkoper zijn geld of moet ik dan eerst mijn bankrekening saldo aanvullen?
3. Worden mijn spullen nu pas verzonden als de verkoper het geld daadwerkelijk van mijn bankrekening heeft of schiet PP het voor?

dit ivm met onvoldoende saldo op mijn bankrekening. Er staat maar 30 euro op waardoor niet alles in 1x eraf gehaald kan worden. Verder heb ik liever dat mijn PP saldo gewoon op negatief word gezet zodat ik het later kan aanvullen maar wel gewoon mijn eBay spullen ontvang. Dit omdat ik het geld op dit moment beter kan gebruiken.

groeten julian6
pi_68758974
PayPal kijkt eerst hoeveel je op je saldo hebt staan. Als dit niet voldoende is zal die het resterende van je rekening afschrijven. Dus PayPal zal nu 18 euro van je rekening afschrijven.

Overigens hoef je echt geen gebruik te maken van het saldo systeem. Ik heb zelf nooit iets gehad daarop, ik koop iets direct en het wordt later wel van mijn rekening gehaald.
pi_68758984
Klopt, maar ik vraag me af of het bij eBay aankopen mogelijk is om een negatief saldo te hebben. Ik heb niet altijd geld op mijn bankrekening maar kan wel gewoon kopen van bv. DealExtreme waarna mijn PP saldo een tijdje op negatief komt te staan totdat ik weer geld op mijn bankrekening heb om het aan te vullen.
  donderdag 7 mei 2009 @ 07:36:58 #283
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_68759639
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 02:21 schreef julian6 het volgende:
3. Worden mijn spullen nu pas verzonden als de verkoper het geld daadwerkelijk van mijn bankrekening heeft of schiet PP het voor?
Natuurlijk niet, tenzij de verkoper heel dom is.
quote:
dit ivm met onvoldoende saldo op mijn bankrekening. Er staat maar 30 euro op waardoor niet alles in 1x eraf gehaald kan worden. Verder heb ik liever dat mijn PP saldo gewoon op negatief word gezet zodat ik het later kan aanvullen maar wel gewoon mijn eBay spullen ontvang. Dit omdat ik het geld op dit moment beter kan gebruiken.
Bestel eens wat folders van het Nibud, en volg zo'n cursus: "ik moet niet op eBay kopen als ik er geen geld voor heb"
pi_68775440
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 07:36 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, tenzij de verkoper heel dom is.
[..]

Bestel eens wat folders van het Nibud, en volg zo'n cursus: "ik moet niet op eBay kopen als ik er geen geld voor heb"
Ja maar ze doen dat wel bij webwinkels enzo
  zondag 10 mei 2009 @ 23:58:08 #285
242776 komopzeg
Agatochwegjoh
pi_68890610
Ik heb een vraagje over een andere kant van paypal, namelijk het ontvangen van geld. Ik wil graag van iemand geld ontvangen maar heb geen zin om daarbij mijn adresgegevens prijs te geven. Gewoon mijn naam + woonplaats moet voldoende zijn in verband met privacy. Iemand enig idee of dat mogelijk is? Of krijgt de betalende partij altijd alle informatie over adressen te zien?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 11 mei 2009 @ 00:15:48 #286
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_68891078
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:58 schreef komopzeg het volgende:
Ik heb een vraagje over een andere kant van paypal, namelijk het ontvangen van geld. Ik wil graag van iemand geld ontvangen maar heb geen zin om daarbij mijn adresgegevens prijs te geven. Gewoon mijn naam + woonplaats moet voldoende zijn in verband met privacy. Iemand enig idee of dat mogelijk is? Of krijgt de betalende partij altijd alle informatie over adressen te zien?
je emailadres zien ze.
Volgens mij niet de gewone adresgegevens.
Kan me namelijk niet herinneren dat ik dat gezien heb van een ebayverkoper.
pi_71607245
Hai, ik heb een opdrachtje gedaan voor een buitenlandse opdrachtgever die het liefst via PayPal wil betalen ivm kosten van bankoverschrijving. Ik heb een account aangemaakt en mijn bankrekening eraan gekoppeld. Wat moet ik precies aan de opdrachtgever geven zodat ze het bedrag kunnen overmaken? Ik zag dat ik via de website een kant-en-klare factuur kon maken en opsturen, moet ik deze gebruiken? Ze zijn bereid de kosten van PP op zich te nemen, waar zie ik hoeveel dat is? Een hele bulk vragen, maar ik ben er echt een n00b in .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')