1. zie de verkoper!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:31 schreef roburt het volgende:
ja ik merk het nu.
klopt het dat ik percentages boven de koop prijs betaal?
ik moet 10 dollar+ tax betalen.
vragen:
1. hoeveel is tax? (het gaat om een game)
2. betaal ik daar bovenop nog een bedrag aan Paypal?
3. het geld dat ik overhoud (ik ga 15euro overmaken) kan ik dat zonder extra kosten weer terug sturen?
ik heb een gratis account.
Als de ontvanger ook creditcard-betalingen kan ontvangen, kost elke ontvangen betaling hem/haar provisie...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:57 schreef W00fer het volgende:
1 seconde ongeveer. Dat gaat direct he, verdient Paypal niets aan.
Normale overschrijvingstijd van je bank. 2, 3 daagjes ofzo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:10 schreef roburt het volgende:
en van postbank naar paypal?
Niet krenterig doen, maak er 8 van en je bent er.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:15 schreef roburt het volgende:
nog een kort vraagje, ik wil iets kopen van 9.95 dollar.
ik kan alleen euro's overmaken maar hoe weet ik zeker dat ik niet teveel/teweinig overmaak?
op dit moment is het
9.95 U.S. dollars = 7.34046477 Euros
nu wil ik best 7,50 euro overmaken maar ben ik er dan wel zeker van dat als het geld erop staat ik niet teweinig heb?
huh? Dat snap ik niet, de ontvanger heeft toch gewoon het geld gelijk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef W00fer het volgende:
Verdomme die oude methode van geld van je bankrekening naar Paypal werkt niet meer.
Klote automatische incasso, doet er veel te lang over.
Serieus, 8 dagen??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:28 schreef W00fer het volgende:
Die auto incasso is super langzaam.
Ik maak de factuur bij het bedrijf waar ik wil kopen, bijvoorbeeld amazon.com
Nou op het moment dat ik op YES druk en naar de betaling ga, wil het bedrijf dus meteen geld zien.
HO, dat kan niet want het duurt 8 dagen voordat Paypal je rekening leeg gaat tappen en het over gaat schrijven.
Vroeger had je gewoon een koop met voorbedachte rade.
CC werkt prima, en is qua beveiliging ook veel beter geschikt voor zulke transacties dan "automatisch overschrijven".quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:54 schreef zquing het volgende:
toch betaal ik nogsteeds liever met CC op paypal
Ik ook, irritant dat bankrekening default is. Zeker met dure dingen is de verzekering van CC erg fijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:54 schreef zquing het volgende:
toch betaal ik nogsteeds liever met CC op paypal
Vind het ook abnormaal lang duren, duurt bij mij 5 volle werkdagen om van Rabo naar Paypal te sturen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:15 schreef W00fer het volgende:
Dus het opladen van je paypal via je bank kan niet meer, alleen nog maar die auto incasso ?
Die teringlang duurt :S
Ja, op dit moment is dit de enige manier om geld te verzenden naar Paypal lijkt wel. (free account, duh) Ik krijg geen andere optie te zien namelijk. Even in mijn oude rekeningafschriften gekeken hoe ik het kan sturen op de ouderwetse manier. Eens kijken of dat het aankomt of niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:22 schreef koenimex het volgende:
Heeft iemand al ervaring met de machtiging, waarmee je automatisch geld kan laten afschrijven van je bankrekening voor PayPal-betalingen?
Kwam net binnen en dacht meteen: huh, wtf? Ik ben toch geen amerikaan?quote:Amerikaanse bankrekening toegevoegd
Geachte xxxxxxxxx,
Gefeliciteerd! U hebt een Amerikaanse bankrekening toegevoegd aan uw PayPal-rekening.
Wat nu?
Bevestig uw bankrekening zodat u met machtigingen mag werken!
Donderdag verzonden, zaterdag stond het er op bij paypalquote:Op zondag 2 september 2007 16:14 schreef soul114 het volgende:
Wanneer heb je dat geld verzonden, want dan ga ik ook nog even poging doen op de oude manier!
Koppeling met bankrekening bevalt me niet zo namelijk. Dan kan iemand die je paypal log in weet flink aankopen doen op jouw kosten (of werkt dat niet zo?).
Ok, en hoe doe je dat precies?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:40 schreef soul114 het volgende:
Zondagavond weer wat overgemaakt (op de oude manier) en stond er gister avond/nacht al weer op!
Overschrijven naar rekening van Paypal en dan in comments je usercode zetten (die is alleen niet meer te vinden na inloggen.. dus moet je even oude overschrijving checken).quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ok, en hoe doe je dat precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |