Crime Nightquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Leve discovery channel
Nee, het is Iwo Jima. De landing op Iwo Jima welteverstaan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Heeft te maken met Hamburger hill?
Not even closequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:47 schreef MarkPeterse het volgende:
Wat is een Majovraag?
Met wie doet Mariska Hulscher het nu?
Noem de leden van 'N Sync?
Hoeveel electronen heeft Iridium?
Hoe hoog zijn de hordes bij steeple chase?
Civielers moeten eens uit hun betonnen bunkers komen
Ja maar ik wil het toch wat precieser horenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:48 schreef MarkPeterse het volgende:
iwo jima
stond vandaag op wikipedia:D:D
Je verbeterd jezelf en geeft dan een totaal ander antwoord?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, het is Iwo Jima. De landing op Iwo Jima welteverstaan.
Jeequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:51 schreef MarkPeterse het volgende:
Ok ik ga ff een beatles vraag verzinnen....(neem aan dat ik deze vraag wel krijg?)
Als je uitlegt wat het precies voorstelt welquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:51 schreef MarkPeterse het volgende:
Ok ik ga ff een beatles vraag verzinnen....(neem aan dat ik deze vraag wel krijg?)
Ja om een edit te voorkomen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je verbeterd jezelf en geeft dan een totaal ander antwoord?
Pssst, identiteitscrisisje.... lijkt me.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:51 schreef MaJo het volgende:
Je verbeterd jezelf en geeft dan een totaal ander antwoord?
Ik heb wou graag horen de verovering van iwo jima maar ik reken dit ook wel goedquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:53 schreef MarkPeterse het volgende:
amerikaanse mariniers die een vlag ophijsen, er staat ook een beeld van in washington. in de tweede wereldoorlog tegen de jappen
gasten zijn dood
veel gepubliceerd etc
(vanochtend op wikipedia het artikel gelezen, wat wil je nog meer weten)
Vreemd om dit antwoord goed te rekenen terwijl het lijkt me gaat om de landing op Iwo Jima, het beeld heet zelfs zo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb wou graag horen de verovering van iwo jima maar ik reken dit ook wel goed
MarkPeterse+1
Iwo Jima staat al in een eerdere post van mijquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:00 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Vreemd om dit antwoord goed te rekenen terwijl het lijkt me gaat om de landing op Iwo Jima, het beeld heet zelfs zo.
Bedoel je niet "Wie"?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:00 schreef MarkPeterse het volgende:
Voor MaJo (als Beatles newbie is dat het enige waar ik zo snel op kom):
Wat is de oorspronkelijke drummer van de Beatles?
GEFELICITEERDquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:01 schreef MaJo het volgende:
Pete Best
Klopt, het was eerst "wat is de oorspronkelijke naam van de beatles" maar die was wel heel makkelijk. Foutje bij het verbeteren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |