Doen! Koop anders mijn half stack, haal ik weer wat anders.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef Even het volgende:
Koop ik nou wel of niet een Marshall MG100DFX
Waar je je als 18-jarige al niet druk om kunt maken
VET !!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:09 schreef Desensitized het volgende:
TVP!
Behold! The Dean USA Satin Army Camo Razorback:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em!
Worden maar 8 van gebouwd, dus stervens duur. En USA, dus hier niet te krijgen
![]()
ik zal een 2ehands buizenampje op de kop tikken voor rond de 400 euro als ik jou was... jcm 800 of jcm 900 combotjequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef Even het volgende:
Koop ik nou wel of niet een Marshall MG100DFX
Waar je je als 18-jarige al niet druk om kunt maken
welcome back.... het hele topic is gevuld met newbies, dus je zult er maar nog enkele van de 'oude garde' tegenkomen.... op een gegeven ogenblik raak je uitgeluld over dat stuk hout... maarja, ze zijn ook niet om over te lullen maar om te bespelen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:04 schreef Prep2Fight het volgende:
Jammer dat ik er niet meer tussen sta jongens!
En zo is dat!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef Ibanez het volgende:
[..]
welcome back.... het hele topic is gevuld met newbies, dus je zult er maar nog enkele van de 'oude garde' tegenkomen.... op een gegeven ogenblik raak je uitgeluld over dat stuk hout... maarja, ze zijn ook niet om over te lullen maar om te bespelen...![]()
![]()
![]()
Ik vind het ook altijd een beetje geforceerd extreem/cool.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:51 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik vind het dan altijd net speelgoed lijken.![]()
Ja, ik heb het door ja.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef Ibanez het volgende:
[..]
welcome back.... het hele topic is gevuld met newbies, dus je zult er maar nog enkele van de 'oude garde' tegenkomen.... op een gegeven ogenblik raak je uitgeluld over dat stuk hout... maarja, ze zijn ook niet om over te lullen maar om te bespelen...![]()
![]()
![]()
Vandaar dat ik ook zei:quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar wat wou je anders met zo'n gitaar?!![]()
hij is natuurlijk wel gemaakt om op te scheuren, maar voor hoge solo's moet je een andere hebben dan
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:41 schreef Even het volgende:
[..]
Vond em helemaal niet lekker spelen trouwens...![]()
Wat moet ik nou weer met een half stackquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:07 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Doen! Koop anders mijn half stack, haal ik weer wat anders.
Want? Wat is daar beter aan dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik zal een 2ehands buizenampje op de kop tikken voor rond de 400 euro als ik jou was... jcm 800 of jcm 900 combotje
Ben ook benieuwd... wat was de URL?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:24 schreef -Beer- het volgende:
is er al wat gepost op die ene site? Met sampeltjes enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raakt nooit uitgeluld over een stuk hout (met snaren). Hoort bij de pret!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef Ibanez het volgende:
[..]
op een gegeven ogenblik raak je uitgeluld over dat stuk hout... maarja, ze zijn ook niet om over te lullen maar om te bespelen...![]()
![]()
![]()
Hahaha, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je raakt nooit uitgeluld over een stuk hout (met snaren). Hoort bij de pret!![]()
Maar als het weer een heel topic over Ibanez tremelos gaat en over metal, dan ga ik hier net zo veel posten als jij, P2F!
Stuk? Hoezo?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:10 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Hahaha, dat bedoel ik.
Mijn ibanez hollowbody is trouwens nog steeds stuk
achgut... je hebt waarschijnlijk mijn reactie gelezen over dat gekloot met die houtblokjes..... en sorry dat er hier nu iets meer metalgasten zijn als eerder (alto's....)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je raakt nooit uitgeluld over een stuk hout (met snaren). Hoort bij de pret!![]()
Maar als het weer een heel topic over Ibanez tremelos gaat en over metal, dan ga ik hier net zo veel posten als jij, P2F!
Welke heb jij dan? Ik de AS73 TCRquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:10 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Hahaha, dat bedoel ik.
Mijn ibanez hollowbody is trouwens nog steeds stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |