Vind een leeuw ook leuker.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef droks het volgende:
Ik stem ook voor.Vlag is best wel saai enz dus ik begrijp die gast z'n reactie wel.
als drawball wil dat er mooie tekeningen gemaakt worden, moeten ze eerst eens iets aan de interface doen. zoals het nu is moet je haast wel een tablet hebben om iets moois te kunnen maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Een tekening maken misschien?
Pleur dan helemaal op van Drawball aub. Die vlag is trouwens een zo mogelijk nog kanslozer idee, groot gelijk dat ze hebben ingegrepen met die enorme FOK!, en ik acht de vlag ook geen lang leven beschoren.
Gebruik je inkt eens wat creatievers en teken nou echt es iets moois ipv zo'n suffe vlag of zo'n ongeinspireerd 'logo' (logo kon ik dat gedrocht in het oranje rood wit en blauw niet eens noemen).
Gister avond stond het grootste gedeelte eral. Dus niet zo snel roepen dat het niet gaat lukken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:36 schreef -jos- het volgende:
mensen op dat forum, die leeuw kun je beter vergeten want dat gaat toch nooit lukken...
Waarom niet? Als alleen Fok het al vol kon houden om het grootste logo op Drawball te hebben (mensen met onbeperke inkt daargelaten) moet zo'n leeuw met gebundelde krachten van alle Nederlandse fora toch zeker kunnen lukken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:36 schreef -jos- het volgende:
mensen op dat forum, die leeuw kun je beter vergeten want dat gaat toch nooit lukken...
Dan is je IP veranderd denk ik, bij mij is niks aan de hand.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:28 schreef Symer het volgende:
Net de hele week m'n inkt opgespaard, gisteravond had ik eindelijk 100% wat ik vandaag wou gaan gebruiken voor die leeuw, maar nu is het ineens weer weg.![]()
Ik heb weer 15%![]()
Zo is er geen lol meer aan, ik stop er dus mee.
Nee, die is nog steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:24 schreef PV het volgende:
[..]
Dan is je IP veranderd denk ik, bij mij is niks aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |