inderdaad!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, n.a.v. dit topic maar even 3fm opgezet ipv slamfm.
Bevalt me wel, met al die toppers van weleer.![]()
ja, ze vroegen een kerstplaat en dan ga ik niet die Barby uit de VS aanvragenquote:
deze idd:quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:04 schreef Jegorex het volgende:
Toen was het nog hilversum 3 en hadden ze een![]()
toen ze nog leuke muziek maaktequote:
Ik vind haar nu nog steeds wel okay, eigenlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen ze nog leuke muziek maakte
Doet ze nog steeds wel. Al is het wel vaak zo dat bands/artiesten in een eerder stadium betere muziek maakten. Acda en de Munnik en Bløf zijn daar goede voorbeelden van. Die waren in de nineties een stuk beter dan nu.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen ze nog leuke muziek maakte
Ik heb er in ieder geval op gestemdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze mag niet in mijn top 10 ontbreken.
Ik ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval op gestemd.
Tenzij je Bianca heet, heeft Gerard je niet gebeldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:40 schreef Againzender het volgende:
Nou, eens kijken of Gerard terug belt.....
Ik ook en ik vond het vreselijk dat het schoolbandje ze nadeedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ook.
Was er gek van toen ie uitkwam.
kut, ik ben ontmaskerdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tenzij je Bianca heet, heeft Gerard je niet gebeld.
Tja, of je moet ook een stem als Dolores hebben, maar die is vrij uniek te noemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook en ik vond het vreselijk dat het schoolbandje ze nadeed![]()
.
Behoorlijk uniekquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, of je moet ook een stem als Dolores hebben, maar die is vrij uniek te noemen.
Hey van Toni Salmonelli, zo blijktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:54 schreef Da_Sandman het volgende:
"Put it to te left, put it to the right"
Die sample... Welke hardcore plaat heeft die ook weer gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |