dat is ook allemaal nog van de avond ervoor, daarom is het zoveel meestal 's ochtends.Als ik 's avonds minder drink voor ik ga slapen is dat al een heel stuk minder iigquote:Op maandag 11 december 2006 16:39 schreef heaven7 het volgende:
Hebbeb jullie nou ook dat alles wat je 's morgens drinkt er 1.5 uur later weer in 3 voud uitmoet?Daarom drink ik echt alleen 1 slokje na het tandenpoetsen en nog MOET ik plassen een paar uur later
Dat zijn vast interessante gesprekken aan de keukentafel danquote:
Ik ontbijt alleenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat zijn vast interessante gesprekken aan de keukentafel dan
Oh ik dacht met een banaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:54 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik ontbijt alleenachter de pc
![]()
Ik bedoel niet de ochtendplas hoorquote:Op maandag 11 december 2006 17:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat is ook allemaal nog van de avond ervoor, daarom is het zoveel meestal 's ochtends.Als ik 's avonds minder drink voor ik ga slapen is dat al een heel stuk minder iig
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh ik dacht met een banaan.
[afbeelding]
Dat heb ik ook wel. Wanneer ik met een vifitje ofzo ontbijt blijf ik de hele morgen pissen. Ja ik heb van mezelf al een vrouwenblaas maar dan is het helemaal erg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:19 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de ochtendplas hoorIk bedoel de eerste plas na de ochtendplas en je ontbijt enzo. Als je dus allang weg bent en nergens een (schone) wc
![]()
hehe, ik ben niet zo goed in het opstaan.quote:Op zondag 3 december 2006 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik sta de laatste tijd altijd extra vroeg op, zodat ik voordat ik weg moet nog ruim de tijd heb om even te gaan zitten met een kopje koffie en een ontbijtje. Gehaast eten is namelijk ook helemaal niet gezond. Het kost je een half uurtje slaap, maar ik voel me in elk geval veel fitter als ik lekker rustig de dag begin, in plaats van meteen al te beginnen met stressen.
Is dat verboden ja? Nooit geweten..quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms eet ik ook pas in de bus, wat eigenlijk verboden is.
Jah ze hebben zelfs stickers gedrukt en op de bus geplakt die aangeven dat het verboden is om patat en ijsjes te eten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Is dat verboden ja? Nooit geweten..
waar koopt u uwer briochjes, DIGGER?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:49 schreef DIGGER het volgende:
Ristretto en iets heel kleins/lichts, bv een pakje sultana of een briochje.
Op z'n Italiaans zeg maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |