Dat had tot vijf uur kunnen durenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:10 schreef cerreur het volgende:
Ik maar netjes wachten tot het volgende deel.
Of ze zat onder de [baas] zijn bureau?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:11 schreef ehqo het volgende:
Mevrouw was zeker wéér toevallig koffie aan het halen?
Held.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:14 schreef Snakey het volgende:
Gecentraliseerd.
Smoesjes!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
Ja maar...
Ik heb nog nooit een topic gopend...
En ik zat te klojo-en...
En, en, en...
Niks.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
Ja maar...
Ik heb nog nooit een topic gopend...
En ik zat te klojo-en...
En, en, en...
Niet zomaar echt je vinger in je baas z'n reet stoppen hoor Moks.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
Ja maar...
Ik heb nog nooit een topic geopend...
En ik zat te klojo-en...
En, en, en...
Prostaat vind het wel tof denk ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet zomaar echt je vinger in je baas z'n reet stoppen hoor Moks.
Je kan [het] wel schudden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:23 schreef Mokster het volgende:
Welnu. Mijn zeer nederige excuses dan maar...
Die tandenborstel mag je houden hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:23 schreef Mokster het volgende:
Welnu. Mijn zeer nederige excuses dan maar...
Zeg! Wat denk je wel niet van me!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Niet zomaar echt je vinger in je baas z'n reet stoppen hoor Moks.
Ja maar... [dat] kun je niet maken!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:23 schreef ehqo het volgende:
Je kan [het] wel schudden.
Natuurlijk kan ik dat niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja maar... [dat] kun je niet maken!![]()
Eigenlijk wel handig.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:25 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb al een nieuwe.
Een goed excuus om vaker te komen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Eigenlijk wel handig.
Als je weer komt logeren, heb ik alvast een tandenborstel voor je.
![]()
Fuck yeah!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Een goed excuus om vaker te komen.
Hihi, komen.![]()
Enkel voor Twist maak ik gaarne een uitzondering.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef cerreur het volgende:
Potten?
Maar geen witte!quote:
Bier.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef Q. het volgende:
Ik ben teleurgesteld. In Het Leven. Denk ik. Wat is een leven eigenlijk?
Lijden. Maar daar is bier voor uitgevonden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef Q. het volgende:
Ik ben teleurgesteld. In Het Leven. Denk ik. Wat is een leven eigenlijk?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Enkel voor Twist maak ik gaarne een uitzondering.
Zo af en toe.
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:17 schreef Misstique het volgende:
Owja, BeF is er ook nog.
In hoeveel stukjes?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil Moks best delen hoor.
Ik ben in de leer bij Moks.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is een bekend gegeven, ja. En jij?
Wat zij zegt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:17 schreef Misstique het volgende:
Owja, BeF is er ook nog.
Ik ben zo trots als een klein kind, want het is me gelukt. Voor het eerst.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:42 schreef Q. het volgende:
Voor een jongetje ook hoor. Daarom doe ik het ook nooit.
Tof. Mag je die van mij ook ff komen doen!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben zo trots als een klein kind, want het is me gelukt. Voor het eerst.
Op de melodie van...?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:11 schreef Chowi het volgende:
BeF is homofiel, tralalalalaaa.
Zo'n voetbal-uitjoel-melodietje.quote:
Jottem. Mag ik? Ik vind dat warme water fijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:32 schreef Q. het volgende:
Hallo. Wie wil mijn afwas doen?
Onaangestoken molotovcocktail met chloroform op je fontanel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef rompompom het volgende:
*uit volle borst meezingt met "Kinderen voor kinderen - De Kerstezel".
Hij mag lekker met Marjolein, samen in dat pak!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Onaangestoken molotovcocktail met chloroform op je fontanel.
Misschien hebben mijn schoonmaakkaboutertjes tijd over.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:32 schreef Q. het volgende:
Hallo. Wie wil mijn afwas doen?
Ik hoop maar dat je niets tegen schimmel hebt. De sint is immers weer bijna in het land.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jottem. Mag ik? Ik vind dat warme water fijn.
Pepernoten, schuimpjes en ander suikerwerk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je niets tegen schimmel hebt. De sint is immers weer bijna in het land.
Tussen zijn benen, nogwel!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:54 schreef Q. het volgende:
En weglopend servies.
Versie van Jekkers zelf is een stuk leuker.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef rompompom het volgende:
*uit volle borst meezingt met "Kinderen voor kinderen - De Kerstezel".
Jij hebt m ook al besteld?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:46 schreef killswitch het volgende:
Tom Cruise boos over Buttplug
en toen proeste ik cola over men toetsenbord![]()
![]()
Ik ook.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:26 schreef Misstique het volgende:
Dago, pak godverdulle eens je eigen account! Lul!
Albert Heijn?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:16 schreef cerreur het volgende:
AH!
Kan ik nog iets zeggen wat geloofwaardig is?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
hebben jullie me nog gemist?
Zaadloos netwerk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:07 schreef Misstique het volgende:
Enorm tempo alhier.
Met wie nou weer?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef Janetje het volgende:
Seks.
Niemand.quote:
Wat hebben jullie uitgevroten?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:21 schreef mcDavid het volgende:
Ha. Voorlopig liggen M-M en ik nog flink voor!
Oh, díe ranglijst.quote:
Zo kom je nooit op de ranglijst!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
Dat mag niet van jouw geloof.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:31 schreef Q. het volgende:
Hoi Twist. Nuecken?
Les 1: nueck enkele willekeurige Fok!kers.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Waar moet ik me aanmelden voor díe ranglijst?
Daarom moet Mokster mij leren hoe-een-slet-te-worden.
Die vind ik maar eng, vandaar dat het niet opschiet met mij.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Les 1: nueck enkele willekeurige Fok!kers.
Mag niet geheel willekeurig ook?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:34 schreef Mokster het volgende:
Les 1: nueck enkele willekeurige Fok!kers.
Twents. Geen teringtaaltje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een teringtaaltje hebben jullie..
Voorbeeld?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik bedoel dat achterlijke BeF taaltje
PI !quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Praten met veel punten in de zin is modern en hip ofzo. Zoiets? Hoi. Mits bier. Immersquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:38 schreef Mokster het volgende:
Dat was overigens niet BeF's.
Maar gewoon Moks'.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
quote:
Ja. Maar nu ga ik slapen. Trouwens. Tevens.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Praten met veel punten in de zin is modern en hip ofzo. Zoiets? Hoi. Mits bier. Immers
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:40 schreef Janetje het volgende:
Pizzahoofd, ga eens dood.
Ja. Heel hip. Enzo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Praten met veel punten in de zin is modern en hip ofzo. Zoiets? Hoi. Mits bier. Immers
Ik ook. Alsmede. Toch.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja. Maar nu ga ik slapen. Trouwens. Tevens.
quote:
Juist niet. Die andere ranglijst van wat jullie denken zeg maarquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Waar moet ik me aanmelden voor díe ranglijst?
Daarom moet Mokster mij leren hoe-een-slet-te-worden.
Neuh, je bent gewoon irritant.quote:
Ja.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:43 schreef Misstique het volgende:
Hey J., is dat niet een collega van jou? Immers. Dus. Dan. Van welzeker van wel?
Met kaas!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:44 schreef cerreur het volgende:
Jahaaa, want boterhammen zijn gezond!
Medelijden. Heb. Ik. Jou. Met.quote:
Bruin dan wel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:44 schreef cerreur het volgende:
Jahaaa, want boterhammen zijn gezond!
Hoezo?quote:
Wat dan?quote:
En het vooroordeel is?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Smilieposts, je bent geheel niet vooroordeel bevestigend bezig hoor!
Geen idee, maar was daar niet een ander subforum voor?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:46 schreef cerreur het volgende:
Wat heeft baggerkoppo nou weer te mekkeren?
Jaja ik ga zo, even 1 reactie afwachtenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Verdwijn! Gij vervelend. Pizzahoofd!!
Eigenlijk is dat meer normaal Nederlands. Maar dat zal je wel niet begrijpen. Nou, ga nu maar het stoepkrijt van je buurmeisje pikken en zeggen dat haar tekeningen "stom" zijn terwijl je je tong uitsteekt, okee? Inhoudsloze kwast.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nu ben ik toch ietwat in de war. Argh!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Juist niet. Die andere ranglijst van wat jullie denken zeg maar
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat meer normaal Nederlands. Maar dat zal je wel niet begrijpen. Nou, ga nu maar het stoepkrijt van je buurmeisje pikken en zeggen dat haar tekeningen "stom" zijn terwijl je je tong uitsteekt, okee? Inhoudsloze kwast.
Veeg die kwijl ook meteen even weg.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik hier op moet reageren maar ik zit met een glimlach te lezen.
Oh.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik hier op moet reageren maar ik zit met een glimlach te lezen.
Zitten we nu verdulle nóg een pagina met jou opgescheept?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Veeg die kwijl ook meteen even weg.
Jammer. Ik ben er net.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]wederom een glimlach
Nu ben ik echt weg, ciao!
Zo belangrijk ben je niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:48 schreef mcDavid het volgende:
Hey. Doe mij in het vervolg eens PM-en als jullie een pagina verder zijn!
Ja maar jullie wel!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:52 schreef cerreur het volgende:
[..]
Zo belangrijk ben je niet.
Eigenlijk helemaal niet.
Ey, ik stuurde een PMquote:
Gespleten persoonlijkheden hebben daar wel eens last van.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
En achter issie nog wel zo schattig..
Ook zo galmend leeg als die van mij?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:54 schreef Misstique het volgende:
Mijn buddylijst is om te huilen.
Zo blijkens het lijkt te zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook zo galmend leeg als die van mij?
Jij staat wel in mijn buddielijst dus dat is je eigen schuld. Mop.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt mij nog..quote:
Ik geloof er geen fuck van totdat je lekt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
En achter issie nog wel zo schattig..
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb jullie beide toegevoegd!quote:
Je staat nog heul niet in mn lijst! Schande!quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je staat nog heul niet in mn lijst! Schande!
Ik heb er wel één gestuurd. Zo kan hij ook wel weer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:01 schreef cerreur het volgende:
PM... gebruik ik eigenlijk amper!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb er wel één gestuurd. Zo kan hij ook wel weer.
Mwah.. 't was van ongeveer 5 verschillende mensen.quote:
Dat móéten wel foto's geweest zijn!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. 't was van ongeveer 5 verschillende mensen.
Ja, ik had het de eerste keer ook al gelezen.quote:
Ik kan mij niet herinneren eerder getypt te hebben dat ik Janetje als buddy heb.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, ik had het de eerste keer ook al gelezen.
Hahahah.. nee joh.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat móéten wel foto's geweest zijn!
Oh, je hebt gelijk, dat was Moks.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren eerder getypt te hebben dat ik Janetje als buddy heb.
Ok.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahahah.. nee joh.
daar heb ik mail voor...
Ik ben minder lam als ik dacht!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oh, je hebt gelijk, dat was Moks..
Daar ben ik al.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:12 schreef Misstique het volgende:
Maar goed, ook al lijkt het weer eens ouderwetsch gezellig te worden, toch ga ik mij richting slaapkamer begeven. Adieu, mes amis.
Dat stukje film heb ik vandaag nog bekeken!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:16 schreef cerreur het volgende:
We are the knights who say NI!
I am a lass that says whiiieeeeeeeeequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:16 schreef cerreur het volgende:
We are the knights who say NI!
Ha ouwe rothond.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi
Sorryquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. 't was van ongeveer 5 verschillende mensen.
Geeft niks hoorquote:
Dag jongen..quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dag jongen..
Ja.. wel ok.. best goed eik..
Hoe is het met jou?
Ik heb aardappeltjes in de oven gedaan..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Goed zo
Ja ook wel goed eigenlijk
Kwam net nog een blik knakworsten tegen
dat wordt smullen
Ik heb buracotilla's gegetenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb aardappeltjes in de oven gedaan..
Ik had nog niet gegeten..
Je hebt je diploma "Hoe verneuk ik m'n bioritme" wel verdiend nu.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb aardappeltjes in de oven gedaan..
Ik had nog niet gegeten..
Komt door die klotepillen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt je diploma "Hoe verneuk ik m'n bioritme" wel verdiend nu.
Nee naar the Doctor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bent ook naar Hardbass geweest ?
Dat m'n ritme nog verneukter is dan normaal en ik iedere drie uur in slaap valquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat je vanavond niet normaal hebt gegeten?
NARCOLEPSIE!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat m'n ritme nog verneukter is dan normaal en ik iedere drie uur in slaap val![]()
Nehhh..quote:
Lekkerrrrrr..quote:
*Aangeeft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:16 schreef cerreur het volgende:
Tetten!
Jup.quote:
Kan bij de kassa.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:20 schreef cerreur het volgende:
[..]
Moet ik ze zelf afwegen of kan dat bij de kassa?
Ja, wat moet ik er anders mee doen?quote:
Rondpimpen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kan bij de kassa.
Bij mij dus.
[..]
Ja, wat moet ik er anders mee doen?
Mwah..vanavond leen ik ze wel even uit aan je.quote:
Nou ja, misschien dat je nog anderen had liggen op een plankje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik er anders mee doen?
Nee joh, gekkie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou ja, misschien dat je nog anderen had liggen op een plankje.
Bedtijd maar![]()
Ja ik moet ze wel weer terug!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:36 schreef cerreur het volgende:
Lenen.
Jup.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:12 schreef cerreur het volgende:
Wat zijn 16 marokkaanse probleemjongeren in een bad met accuzuur?Wat krijg je als je een neger en een octopus kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat krijg je als je een neger en een octopus kruist?Wat zijn 6 miljoen Joden onder de grond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:20 schreef cerreur het volgende:
[..]
Wat zijn 6 miljoen Joden onder de grond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Howdy Knuffelmod! (ik wilde turk zeggen maar dat is racistisch)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo.
Poepiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo.
Je mag mij knufflenequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:32 schreef Janetje het volgende:
Ik ben knuffelmod-af..
Ok!quote:
Mag je me wel loslaten hoor..quote:
Geeft niet.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was even douchen. Sorry. Hallo liefjes. Ik vergeet jullie soms
.
Verdoriequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sorry heb ik vandaag m'n laatste beetje al van uitgegeven![]()
Zo erg is het toch nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:33 schreef Janetje het volgende:
Kutmsn..
[NB#162] Bier & Man-boobs De afknapper :'(quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:59 schreef -Wolf- het volgende:
waar is het nachtbagger topic van deze nacht??
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:51 schreef Mokster het volgende:
Ja. Misschien moet ik gewoon weer eens op tijd naar bed gaan.
whehehehehequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:51 schreef Mokster het volgende:
Ja. Misschien moet ik gewoon weer eens op tijd naar bed gaan.
Is de bestemming wel leuk?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:31 schreef Q. het volgende:
Zo, vanavond vliegen. Vliegen is stom.
Istanbul. Immer tof.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is de bestemming wel leuk?
Ik vind vliegen wel tof trouwens
Dat krijg je meestal wel met die zeer verschillende gezelschappen jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:44 schreef Q. het volgende:
Ik heb er vorig jaar nog vertoeft en dat was tof. Echter nu met vrienden in plaats van met mijn ouders dus ik verwacht wel enigzins andere elementen te zien en een iets andere ervaring te hebben.
evenveel plaatselijk schoon bekijken maar dan van een ander soort waar je ouders je mee naar toe namen zeg maarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:44 schreef Q. het volgende:
Ik heb er vorig jaar nog vertoeft en dat was tof. Echter nu met vrienden in plaats van met mijn ouders dus ik verwacht wel enigzins andere elementen te zien en een iets andere ervaring te hebben.
Dat ze denken dat je ontroerd bent door het briljante idee van [X], maar dat je tranen in je ogen hebt van het gapen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan val ik tenminste niet half in slaap tijdens overleggen...
oeh das wel een nasty onderwerp jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:18 schreef Mokster het volgende:
Volgende twee overleggen voorbereiden.
Kinderen in de cel.
Niet iets om bij in slaap te vallen.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:31 schreef Q. het volgende:
Zo, vanavond vliegen. Vliegen is stom.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:18 schreef Mokster het volgende:
Volgende twee overleggen voorbereiden.
Kinderen in de cel.
Niet iets om bij in slaap te vallen.
Dat kan. Maar het mag ook aan elkaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:50 schreef cerreur het volgende:
Bon jour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |