Dat had tot vijf uur kunnen durenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:10 schreef cerreur het volgende:
Ik maar netjes wachten tot het volgende deel.
Of ze zat onder de [baas] zijn bureau?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:11 schreef ehqo het volgende:
Mevrouw was zeker wéér toevallig koffie aan het halen?
Held.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:14 schreef Snakey het volgende:
Gecentraliseerd.
Smoesjes!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
Ja maar...
Ik heb nog nooit een topic gopend...
En ik zat te klojo-en...
En, en, en...
Niks.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
Ja maar...
Ik heb nog nooit een topic gopend...
En ik zat te klojo-en...
En, en, en...
Niet zomaar echt je vinger in je baas z'n reet stoppen hoor Moks.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
Ja maar...
Ik heb nog nooit een topic geopend...
En ik zat te klojo-en...
En, en, en...
Prostaat vind het wel tof denk ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet zomaar echt je vinger in je baas z'n reet stoppen hoor Moks.
Je kan [het] wel schudden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:23 schreef Mokster het volgende:
Welnu. Mijn zeer nederige excuses dan maar...
Die tandenborstel mag je houden hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:23 schreef Mokster het volgende:
Welnu. Mijn zeer nederige excuses dan maar...
Zeg! Wat denk je wel niet van me!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Niet zomaar echt je vinger in je baas z'n reet stoppen hoor Moks.
Ja maar... [dat] kun je niet maken!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:23 schreef ehqo het volgende:
Je kan [het] wel schudden.
Natuurlijk kan ik dat niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja maar... [dat] kun je niet maken!![]()
Eigenlijk wel handig.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:25 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb al een nieuwe.
Een goed excuus om vaker te komen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Eigenlijk wel handig.
Als je weer komt logeren, heb ik alvast een tandenborstel voor je.
![]()
Fuck yeah!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Een goed excuus om vaker te komen.
Hihi, komen.![]()
Enkel voor Twist maak ik gaarne een uitzondering.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef cerreur het volgende:
Potten?
Maar geen witte!quote:
Bier.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef Q. het volgende:
Ik ben teleurgesteld. In Het Leven. Denk ik. Wat is een leven eigenlijk?
Lijden. Maar daar is bier voor uitgevonden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef Q. het volgende:
Ik ben teleurgesteld. In Het Leven. Denk ik. Wat is een leven eigenlijk?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Enkel voor Twist maak ik gaarne een uitzondering.
Zo af en toe.
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:17 schreef Misstique het volgende:
Owja, BeF is er ook nog.
In hoeveel stukjes?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil Moks best delen hoor.
Ik ben in de leer bij Moks.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is een bekend gegeven, ja. En jij?
Wat zij zegt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:17 schreef Misstique het volgende:
Owja, BeF is er ook nog.
Ik ben zo trots als een klein kind, want het is me gelukt. Voor het eerst.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:42 schreef Q. het volgende:
Voor een jongetje ook hoor. Daarom doe ik het ook nooit.
Tof. Mag je die van mij ook ff komen doen!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben zo trots als een klein kind, want het is me gelukt. Voor het eerst.
Op de melodie van...?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:11 schreef Chowi het volgende:
BeF is homofiel, tralalalalaaa.
Zo'n voetbal-uitjoel-melodietje.quote:
Jottem. Mag ik? Ik vind dat warme water fijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:32 schreef Q. het volgende:
Hallo. Wie wil mijn afwas doen?
Onaangestoken molotovcocktail met chloroform op je fontanel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef rompompom het volgende:
*uit volle borst meezingt met "Kinderen voor kinderen - De Kerstezel".
Hij mag lekker met Marjolein, samen in dat pak!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Onaangestoken molotovcocktail met chloroform op je fontanel.
Misschien hebben mijn schoonmaakkaboutertjes tijd over.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:32 schreef Q. het volgende:
Hallo. Wie wil mijn afwas doen?
Ik hoop maar dat je niets tegen schimmel hebt. De sint is immers weer bijna in het land.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jottem. Mag ik? Ik vind dat warme water fijn.
Pepernoten, schuimpjes en ander suikerwerk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je niets tegen schimmel hebt. De sint is immers weer bijna in het land.
Tussen zijn benen, nogwel!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:54 schreef Q. het volgende:
En weglopend servies.
Versie van Jekkers zelf is een stuk leuker.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef rompompom het volgende:
*uit volle borst meezingt met "Kinderen voor kinderen - De Kerstezel".
Jij hebt m ook al besteld?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:46 schreef killswitch het volgende:
Tom Cruise boos over Buttplug
en toen proeste ik cola over men toetsenbord![]()
![]()
Ik ook.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:26 schreef Misstique het volgende:
Dago, pak godverdulle eens je eigen account! Lul!
Albert Heijn?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:16 schreef cerreur het volgende:
AH!
Kan ik nog iets zeggen wat geloofwaardig is?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
hebben jullie me nog gemist?
Zaadloos netwerk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:07 schreef Misstique het volgende:
Enorm tempo alhier.
Met wie nou weer?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef Janetje het volgende:
Seks.
Niemand.quote:
Wat hebben jullie uitgevroten?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:21 schreef mcDavid het volgende:
Ha. Voorlopig liggen M-M en ik nog flink voor!
Oh, díe ranglijst.quote:
Zo kom je nooit op de ranglijst!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |