Dat is wel een goeie ja, want ik heb eerder ergens in dit topic een link neergezet van volgens mij een jeugdherberg in Utrecht (provincie of stad, God zal het weten) en dat kost 17 euro per bed per nacht, op een 4 persoonskamer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.brommerforum.nl/showtopic/39367/last
De 21e is die meeting, in Utrecht. Kunnen we ook nog ff langs, mochten we in Utrecht ergens blijven slapen.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]! Wat een rare zinsbouw eik.
ik fiets harder dan jij dan op je brommer
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Welke zaak ga je heen dan? Ik kom net uit Rotterdam
Ik ging zo dus met de bus, stond er bij Centraal Station (Rotterdam, waar ik opstap) een kassameisje van de C1000 hier in de buurt, en aangezien ik en m'n vrienden het dagelijks ritueel hebben om minstens 1 keer per dag naar het winkelcentrum te gaan (en dan bij de C1000 altijd wat te kopen) had ik die al wat vaker gezien. En heb dus de hele busreis met haar gekletst enzo![]()
![]()
![]()
Ze is wel leuk enzo maar ik hoef d'r verder niet enzo, en ze is 18, ik 16, dus veel kans heb ik nietgok ik.
En ze studeert rechten op de uni. Dus als ik dr ff trouw enzoMeteen zekerheid in de toekomst
Geld enzo
Mwah das wel erg flauw.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:47 schreef Ipho het volgende:
[..]
Grom....![]()
Iemand anders even een nieuwe maken. Of je moet tot 4 uur wachten![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:59 schreef Ipho het volgende:
Dankje je bent een skatjuh <3
Kijk eensch bij je naam in de OPquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:25 schreef BazzieK het volgende:
teeveepee
Klassiekerquote:
Ik hoop dat het droog blijft, tis echt een tyfuseindquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:23 schreef no1uknow het volgende:
Zometeen met FS naar Rotterdam fietsen
Even wat spulletjes halen.
Later
Ja allicht.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:39 schreef Herox het volgende:
Haha die stickerTe lui om foto's te draaien trouwens?
Waarvoor ga je hem ruilen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:22 schreef hardcorebass het volgende:Vanavond ff de deal rondmaken en dan deze week waarschijnlijk ruilen. Ik heb er zin an
Toch rijdt me SR nu ook weer heerlyk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |